Előszó/Karakterek

475 45 30
                                    

𝓢𝔃𝓲𝓪𝓼𝔃𝓽𝓸𝓴!

Köszöntelek titeket az új történetemnél!

Örülök, hogy valamilyen formában eltaláltál ide! 

A könyvben, melyet itt olvashatsz igyekeztem egy olyan világot kreálni, ami eltér az eddig tőlem olvasható fantasy történetektől. Persze az urban-fantasy vonal megmarad, hiszen azt szeretem, de ezúttal nem titokban létező lényekkel találkozhattok. Egyelőre maradjon titok, miféle lények ezek, de lejjebb kiderül!

Nem titok, hogy szeretem a görög mitológiát, így hasonló vonalon indultam el, mégis másképpen. Emellett szeretnék egy-két komolyabb témát is feldolgozni benne, amiről később fogok számot adni, mert nem szeretném lelőni a poént. Persze a humor megmaradna, azt fontosnak tartom. :)

Fülszöveg:

𝓦𝓪𝔂𝓵𝓮𝓷: A legenda úgy tartja, Tüphón leszármazottai vagyunk.

𝓝𝓸𝓮𝓵𝓵𝓮: A legenda úgy tartja, leszarom, honnan származtok, Madden.

𝓦𝓪𝔂𝓵𝓮𝓷 𝓜𝓪𝓭𝓭𝓮𝓷 heves természetű, konok, ebből fakadóan nem szívleli az anyja választását. Úgy véli, nincs értelme házasodni, ennek ellenére megérteti a nő döntését. Nincs más választása, miután a családjuk eltaszította őket magától egy múltbéli összezördülés végett. Eddigi életükben végig ketten voltak, így a fiú, az édesanyja, Lauren kedvéért bárhova elmenne, ha ezzel a kedvére tehet.

𝓝𝓸𝓮𝓵𝓵𝓮 𝓦𝓲𝓵𝓮𝔂 magának való. Nincsenek barátai, de ezt ő bánja a legkevésbé. Sokkal szívesebben tölti az idejét a szobájába zárva, mint a családja társaságában. A lány dühös a múltbéli traumái miatt, ezáltal mindenkit eltaszít magától, így azt sem veszi jó néven, mikor az apja másodjára is újraházasodik. Noelle belenyugszik egyetlen szülőjének boldogságába, ám egy dolog különösen böki a csőrét: a férfi ezúttal nem embert vett el.

A két fiatal merőben eltérő világa összefonódik szüleik házasságát követően. Azonban egyikük sincs elragadtatva az új felállástól, mégis kénytelenek elviselni egymást és az új helyzetet.

A kapcsolatuk nem indul felhőtlenül, így több balul elsült esemény után, kénytelenek egymás oldalára szegődni: a szüleik és saját mentális egészségük kedvéért, megpróbálnak testvérekként viselkedni.

A terv kiváló, ám egy dolgot nem kalkulálnak bele: a szerelem és a gyűlölet furcsán hasonló érzés; mindkettő heves, tomboló, rabigába hajt, és nehéz eldönteni, mit tegyünk, amikor az egyik rabul ejti a lelkünket. 

A könyv erotikus, erőszakos, felkavaró jeleneteket és trágár beszédet tartalmazhat!

○•○•○

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓴𝓽𝓮𝓻𝓮𝓴:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Egy kis betekintő:

– A legenda úgy tartja, Tüphón leszármazottai vagyunk.

Szerintem meg valami őrült összekutyult minket egy baszott nagy lombikban, hogy létrehozzon egy különleges fajt, csak nem jött össze neki. Tiszta Pindúr pandúrok szitu.

Amúgy biztos kínos lehetett az első egyeddel találkozni. Én tuti meglepődtem volna, ha az újszülött gyerekem random oroszlánná, kígyóvá, bikává, farkassá vagy madárrá változik. Most meg tessék! Tök elfogadott a létezésünk, mégis itt csesztet vele egy szeplős kiscsaj, aki maximum a nyakamig ér.

– A legenda úgy tartja, leszarom, honnan származtok, Madden! 

Kezdés: 2024.06.27.

Ha tetszik a történet, nyugodtan raktározd el magadnak későbbre. Ha nem, akkor is :D 

Köszönöm a figyelmet! <3

Lizim02

Majd, ha befagy a pokolOnde histórias criam vida. Descubra agora