Nem vagyok egy idegbeteg típus, ma mégis sikerült már kétszer is kihozniuk a környezetemben lévőknek a sordomból.
Először ez az Owen fickó tette meg, amikor meg akarta szabni nekem, hogy elmehetünk-e vagy sem. Az elgondolását sem értettem, miért hallgatnék én rá, főleg azután, amit Noelle-lel tett.
Aztán a kis barna csaj is nekiállt itt nekem a cigarettával makacskodni. Gyűlölöm a cigi összes változatát. Nincs különösebb oka, azonban az úticélunkhoz közeledve már éreztem, túlzásba estem. Nem Noelle-re haragudtam, csak rajta vezettem le a feszültséget, amit a pasas váltott ki belőlem. Még azt mondja nekem, felőle én léphetek, de az unokahúga maradjon vele, mert az apja nem szereti, ha a tudta nélkül mászkál. Mégis honnan tudhatná, mit szeret Kenneth és mit nem, mikor évek óta nem látta őt? Legalábbis így gondolom Noelle szavaiból ítélve.
Eleve felhúzott a tény, hogy ide mer jönni, miután bántotta a mostohahúgom. Ráadásul még beszélgetést is tervezett kezdeményezni vele, ami már önmagában vérlázító.
Futólag felé sandítok, azonban ő nem engem néz. Persze, hogy nem. Az elmúlt ötven percben egy büdös szót sem szólt hozzám. Én sem erőszakoskodtam ezt illetően, felesleges is lenne. Én vagyok a hunyó, és tudom is. Majd idővel megbeszélem vele, egyelőre igyekszem a vezetésre koncentrálni.
Tavaly szereztem meg a jogsim, így nem minősülök profi sofőrnek. Még véletlenül sem szeretnék balesetet okozni, így is hülyeségnek bizonyult ez a közel kétórás kirándulás. Már mindegy, hiszen elhagytuk a Jacksonville-t jelző táblát.
Induláskor még jó ötletnek tűnt visszalátogatni ide, ám mostanra meggondoltam magam. Hirtelen azt sem tudtam, hova kéne mennem. Végül félrehúzódom az egyik szupermarket parkolójában, és tárcsázom a legjobb barátom számát. Jobb híján otthon van, úgyhogy vele elüthetjük az időt. Mave hamar fogadja a hívásom, és örömmel veszi, hogy meg akarom látogatni. A múltkor egyébként is felketettem az érdeklődését a poloskás beszólással.
– Kit hívtál? – Noelle végre felém fordul. Csokoládébarna íriszében kíváncsiság pislákol.
– Mave-et – válaszolom, majd kikanyarodom a parkolóból.
– A csajod vagy mi?
– Nem. – Grimasz ül ki az arcomra, aztán eszembe jut, mennyire nevetséges is a neve. – Mavericknek hívják. Az anyja oda van Tom Cruise-ért és a Top Gunért.
– Szóval ő egy pasi? És komolyan ez a neve? – Lelkesen kérdezősködik, én meg kurvára nem értem, mi ebben annyira izgalmas. A legtöbben a szemüket forgatják rá, és poénkodni kezdenek vele. Noelle sosem úgy reagál, ahogy az ember számítana rá.
– Igen.
– Basszus! – Felkacag, aztán megrázza a fejét. – Végre valaki!
– Te mi a szarnak örülsz, Méregzsák? – érdeklődöm döbbenten. Eddig is sejtettem, többet kéne pszichológushoz járnia, ám mostanra már meggyőződtem róla.
YOU ARE READING
Majd, ha befagy a pokol
Fantasy𝓦𝓪𝔂𝓵𝓮𝓷: A legenda úgy tartja, Tüphón leszármazottai vagyunk. 𝓝𝓸𝓮𝓵𝓵𝓮: A legenda úgy tartja, leszarom, honnan származtok, Madden. 𝓦𝓪𝔂𝓵𝓮𝓷 𝓜𝓪𝓭𝓭𝓮𝓷 heves természetű, konok, ebből fakadóan nem szívleli az anyja választását. Úgy véli...