GERÇEKLER

67 6 0
                                    

Mutlu uyanmayali ne kadar olmuştu tam animsayamiyorum ama bugün o günlerin üzerine ekleyebilecegim fazla bir mutlulukla uyandim. Yatagimdayim ve üzerimde pijamalarim yerine sortum var. Buraya nasil gelmistim peki yoksa dün yasadigimi sandigim herşey bir rüyamiydi. İcimi birden hüzün kaplarken duvardaki saate gözüm ilişti. Bugün okul yoktu kizlarla toplanirdik büyük ihtimalle dilaraya okula gitmis mi diye bakmak icin aşağı indim. Yatağına baktigimda boştu demek ki gitmisti. Tekrar yukari cikip kizlari cagirmak icin telefonumu elime aldim. Aldigimda gördüğüm mesaj dün yasananlarin rüya olmadiginin kanitiydi. Rahatlamistim icimdeki hüzünde birden yok olmuştu. Sahi ne kadar mutlu ediyordu Buğranin bir bakisi bir gülüşü kendimi onun yanindayken daha farkli hissediyorum. Buğranin sohbetine tiklayip dün için teşekkür ettim ve edayi aramak icin tusladim. "Alo güzellik bugün bizdesiniz konusmamiz lazim" "Vende sabirsizlaniyordum dün olanlari anlatman icin hazirlanip geliyorum gecerken büşrayi alirim haber ver" dediğinde "tamam görüşürüz" deyip telefonu kapatip büşranin üzerine tikladim arama tuşuna bastim. "Alooo büs eda seni almaya geliyo hazirlan bize geliyosunuz" dedigimde "tamam" deyip telefonu kapatti. Ne de uyumluyduk üniversiteye basladigimizda tam olarak ayrilmasakta görüşme zamanlarimiz kisitlanacakti. O yüzden günümüzü iyi yasayip ne kadar görüşsek kârdı. Telefon görüşmesinden yaklasik 10 dakika sonra kapi zili çaldı. Aşağı inip actim. Öpüşüp sarildiktan sonra hepimiz koltuklara kurulmustuk. Hepimiz birbirimize bakiyorduk konusmaya baslamam icin hareketler yapmaya basladiklarinda coktan baslamistim. Herşeyi anlatip bir ohh cektikten sonra artik sevincimiz tamdi. Üniversite işim olursa cidden bugraya cok büyük bir teşekkür borçlu olacaktim. Herşeyi beni yaninda istediği icin yaptigini biliyor olsamda fazla ince düşünülmüş birseydi. Kizlarda benimle ayni fikirdeydi konusmalarindan bunu anliyorum. Konuyu degistirip edaya döndüm "Eee şimdi senden bahsedelim eda hanim. Dün sabaha kadar ki haliniz neydi öyle dilaranin yaninda konuyu bilerek acmadim şimdi dökül bakalım" eda utanircasina gülümserken birseylerin hoşuna gittigi belliydi. "Ee hadisene be kizim anlaaat" diyen büşraydi. Onlarinda konusmaya vakitleri olmamisti demekki. "Yankı bey neler diyor da sana bu suratindaki gülümseme bu hale gelmiş?" dediğimde yanlış birşey söylediğimi farkedip yüzümü kapattim. "Sen nerden biliyosun isminiii????" diye afallayip sorarken ona dogrulari söyledim. Bugranin kuzeni oldugunu ona edadan bahsettigini ama ismini söylememesi icin tembihledigimi de vurgulayarak anlatmistim. Eda gulumseyip "Cok konusulacak birşey yok yine sira disi bi aşk sanirim ama fazlasiyla sasirdim bu kadar mi denk düşer film gibi." dediğinde siritmistik. "Görüşmeyi teklif etti ama hala cevap vermedim bu konu hakkinda. Sizce ne yapmaliyim?" "İcinden ne geliyorsa onu yapmalisin" demişti büşra bende ayni fikirdeydim. Benim bugrayi sürüm sürüm süründürecek olmam edanin onunla sevgili olmasini engellemiyordu sonuçta hem belkide istemsiz de olsa yüzünü görmüş olurdum. Eda yankiya mesaj atip bir görüşme günü ayarliyorlardi. Büşraninda telefonuyla ugrastigini görünce şüphelenmedim değil hani. Zaten arada ask söz konusuysa ücümüze de bir vururdu. "Senden ne haber?" diye sordum busraya. Gülerek "Benden bir haber yok can işte hala konusmaya calisiyo." Can ve deniz kardeslerdi deniz her seferinde büşraya canı överdi onunla cikmasi icin girisimlerde bulunurdu. Ama büşra her seferinde onu gecistirirdi. Bu can'dan hoslanmadigindan değil can'a güvenmediğindendi gecmiste onun hakkinda pek iyi şeyler duymamistik. Bi kaç suç işlediğini bunun icin sorusturma baslattiklarini biliyorduk. Ama her seferinde niyeyse kurtulmustu suçlu olduğunu biliyorduk ama para her kapiyi aciyordu. Belki bugraninda böyle suclari vardır hakkinda hic birşey bilmiyorum fakat eğer beni cekiyorsa onda olan şeyler büyük ihtimalle suç işleme olasiligi yüksekti. Evime geldiğinde adamlardan kaciyordu bu onun yanlış birşey yaptigini gösterir eğer öyle olmasaydi kacmazdi değil mi? Ben sizinle bunlari konusurken eda buluşma gününü ayarlamisti bile ama yanında bizi de istiyordu. Gününü sorduğumda annemin geldiği günle ayni oldugunu öğrendim. "Beni eleyin anacigim geliyor o gün büşle gidin" dediğim de üzülmüştü ama tamam demek durumundaydi. Biraz daha muhabbet ettikten sonra kizlar gitmek için kalktilar. Gittiklerinde bir boşluk hissettim. Evde yanliz olmak ne de berbat birşey. Annem gelsede ona anlatsam olanları ne tepki vereceğini ne düşüneceğini cok merak ediyordum.


BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin