Edaya birşey söylemedim çünkü o kadar mutlu gözüküyordu ki kiyamadim bir an Bugranin ne oyunlar oynadigini anlatınca Yankı'nın da böyle birşey yaptigini zannedip veya yapabilecegini zannedip kendini üzmesini istemezdim. Ama kuzenler diye Yankı'nın da böyle yapacağı anlamına gelmez. Gerçe daha ortada birşey yoktu belki de gerçekten asik olduğu icin yapti bunca şeyi fakat emin olamazdım. Neden normal bir şekilde değilde böyle bir oyunu tercih etti ki. Normal bir şekilde gelse de yakisikliligina vurulucaktim gözlerine bakarken yine kaybolucaktim. O gün evime gizlice girdiginde farkli miydi ki gözleri yo hayir ayniydi kahve icerkende ayniydi okula giderkende. Ee o zaman onu bu oyuna iten şey neydi. Aklim bu sorularla karma karisik olurken kapi ziliyle irkildim. Bu saatte kim olabilirdiki. Yarin okula gidicektim ve erkenden ayakta olmaliydim ya uyusaydim da zilin sesine uyansaydim da bi daha beni uyku tutmasaydi diye içimden gelen kişiye söverken kapi deliğinde kim gelmis diye baktim. Sonuçta evde iki yalniz kizdik gerçe hirsiz olsa zili calarak gelmezdi büyük ihtimalle ama katil gelebilirdi agzima etil alkol koklatip beni bayiltirdi. Aman be ne ekşınlar düşünüyorum hee hep annem yüzünden karı evde olduğu her vakit aksiyon filmi izliyo vurmali dövüşmeli kacirmali hoplamali ziplamali sonra vay efendim erkek gibisin kizim kendine ceki düzen ver kiz gibj ol. Sen prenses filmi izledin de ben mi yok izlemem dedim ah ben anacim. Ayy nasilda burnumda tütüyooorrrr. Uyumadanda ariyayim deyecegim ama saat geç oldu. Düşüncelerimden siyrilip merceğe karsidakini daha net görmek sanki mümkünmüs gibi daha çok abandim. Gelen Buğraydi ne işi vardi bu saatte bunun burda. Yoksa dilara olup bitenleri anlatmismiydi oda konusmaya gelmişti belkide iyide ne konusacakti ki. Off Aslı yine basladin şizofren şizofren takilmaya acta öğren diyerek kapiyi actim. Hem uykulu hemde mahmur gözlerle baktim Bugraya içimden ne var dercesine sordum disimdan ise sadece "bi sorun mu var?" diyebilmistim. Gözlerime bakiyordu tabi ben kendini affettirmek icin birseyler söyleyecek diye bekliyorum. Bana sadece "İceriye gelebilir miyim?" dedi. "Sasirtici" dedim. "Sasirtici olan ne?" " Ana kapidan gelmis olman genelde bahce kapisini tercih ediyorsun ya ondan bahsediyorum" dedim. Bu saatte gelmesine sinir olmuştum üstelik iceriye geçmek istiyordu kapidan söyleyip gitse olmaz miydi. "Söyleyecegin şey cok uzun değilse kapidan söylemeni tercih ederim" dedigimde gulumseyerek "Ne o korkuyor musun benden? Korkma yemem seni" dediğinde "Korktugumdan değil fakat annem gece gece salona birini aldigimi görürse durumu garipseyebilir bide bana edecegi nasihatler ve öğütler var tabiki konu komşu ne der mevzusuna girmiyorum bile" bunlari söylerken salonda bulunan kameralari göstermiştim evin her yerinde kamera vardı fakat ben mutfak ve odamda bulunan kameralar dahil bütün kameralari sigara iciyorum diye o gün kapatmistim ve hala daha acmamistim sadece iceri girmesin diye siraladigim bahanelerdendi. Anladigini basini sallamasiyla anlamistim. "Peki öyleyse buradan söyleyeyim. Seni merak ettim" "Nasil oldugumu telefonla da öğrenebilirdin evime kadar zahmet etmene gerek yoktu" "Mesaj attim 12 kere de aradim cevap alamayinca gelmek daha mantikliydi bu yüzden geldim." "İyiyim gördüğün gibi." "Neyin var?" "Birseyim yok yorgunum uykusuzum ve yarin okulum var." "Seni okula birakabilirim sabah" "Kendim gidebilirim teşekkür ederim" "Başka birseyin var Aslı seni tanıyorum." "Beni taniyorsun ahahah evet haklisin taniyorsun" kendimi hesap sormamak icin zor tutuyordum. Görürsün ama sen gününü. "Yeni tanismis olsakta yüzünü ilk defa ifadesiz görüyorum buda sana birşey olmuş anlamina geliyor. Söylemek istemiyorsun anladim. Yoksa regl döneminde falan misin genelde kadınlar bu dönemlerin de hassas oluyorlar" ne demisti o öyle sanane be benim regl dönemimden atarli genç kiza bagladim bu gece. "Buğra başka birşey yoksa rahat birakir misin beni uyumak istiyorum." "Anlasildi anlasildi beni bir gün göremedin bütün ruh halin bozuldu tabi tamam tamam gel sarilalim gel" dalga geciyor olmalı bana bir adım yaklastigindan kapiyi suratina kapattim ifadesiz bir şekilde telefonumu elime alip yukari ciktim. Gerçekten de mesajlaaar atmis ve 12den daha fazla aramis. Ne istiyorsun benden bir bilsem.... Kendimi yatağa attim ama uyuyamiyorum. Cit cit diye sesler gelince sesin geldiği yöne döndüm cama doğru ilerledim cami acarken taslardan biri alnima isabet etti ve büyük bir tasti. "Öküz musun kafam kirilmasaydi cam kirilicakti ne hayvan gibi tas atiyosun uyucam demedim mi sana ben.?" "Ya konuşalım lütfen geberiyorum sensizlikten sessizliğinden neyin var söyle" "Öyle mi çok mu istiyorsun?" "Evet " "İyi o zaman mutfagin oraya gel" aşağı mutfağa indim. Kapinin kilidini acip sürgüyü çekince içeri girdi. "Evet seni dinliyorum." gerçeği öğrenmenin tek bir yolu vardı "Buğra böyle olmuyor kendimi seni kandirmis gibi hissediyorum. B-en ben başkasına asigim" soylediklerimi yüzüne bakarak soylemiyordum. Laflarim bitince gözlerine baktim. Gözleri hem saskinliktan acilmis hemde biraz dolmuştu. Ne yani beni ciddi ciddi seviyormuydu. "Kime?" heh al işte sictin Aslı kime asiksin de bakalım. Yarin bi gün görmek ister inanmayacak ya inanmak istemeycek ya heh iste o zaman karsisina kimi dikiceksin merak ediyorum. "Birine işte kendime bile zor itiraf ettim simdi birde sana itiraf edemem." gözlerinde yaşlar birikmisti. Hic birşey söylemeden arkasini döndü. "Birşey soylemeyecek misin?" durdu ve arkasini döndü "Benim ol desem olucak misin? Olmayacaksin o yüzden konuşmanın bir anlamı yok" arkasini tekrar dönerken gözünden bir yaş düştü. Arkasından koşup ona sarılmak istesemde yapamadim daha yeni basliyorduk. Ağlaması bir oyunun parçası da olmuş olabilir fakat o zamanda yüreğim bunkadar sizlamazdi dimi? Allahım dönüşü olmayan yollara suruklenmiyim nolur. Gidişini izledim arabasına binip gidecekken koşarak ona yetiştim. Durdurdum. "Bana gerçeği söyle" anlamamis gibi bakti tekrarladim. Aglamisti hemende gözleri kizarmisti bunu sokak lambasinin isigindan yardım alacak sekilde anliyordum. "Seni anlamıyorum" "Peki o zaman beni anladigin zaman seni burada bekliyor olacagim istediğin zaman gelebilirsin tabi verecek cevabini da yanına alarak" diyip eve koştum. Anlamamis miydi cidden. Eğer gelip gerçeği söylerse o zaman ona bir şans veririm ama aksi takdirde bir daha adini bile anmam. Eve gelip yatağıma bu düşüncelerle yattim.
***SABAH***
Sabah olmus ben gerinirken zil caliyordu acaba Buğra mi diyerek önce aynaya sonra kapiya kostum. Hizla actim kapiyi. Karşımda annemi görmemle ciglik atmam bir olmuştu erken gelmiştiiii. Yasasin ne kadar cok özlemisim annemmmm. Sarilip kucaklasirken annemin mübarek huyu. "Aslı resmen gelir gelmez temizlige baslamak durumundayim bu evin hali ne üstelik sigara kokuyor ah kizim ne söz vermiştin bana" "Biliyorum anne ama kizinin üzerine gelmeden önce bi sor niye ictin diye" bunu söylerken dudagimi buzmustum. Annem bu halime hic dayanamazdi. Sarildi. "Niye içmiş acaba küçük cadı bu sefer ki bahanen ne bakalım?" "Anne ben ben asik oldum. Hemde deliler gibi birden tutuldum. Yildirim aski bu olsa gerek inanabiliyomusun ben senin erkeğin asik oldu" agliyormus gibi sesimin tiz cikmasi annemin geri cekilip suratima bakmasina sebeb oldu. Aglamadigimi görünce "Anlat bakalim" dedi. "Okul için hazirlanmam lazım gelince anlatsam olur mu?" diyip yukari kaçtım dilarada uyanmisti zaten bu yüzden anlatmadim. Asik oldugumu bilmesini istemiyordum annemde anlamis olmalı ki ben yukardan ona hareketler yaparken gözlerini kirpti. Annem hep anlayisli olmuştur ona herseyimi anlatirim gerçe şu ana kadar pek bir şeyim olmadi ama yine de sictigim boka kadar herseyimi bilir annem. Üzerimi degistigimde aşağı indim niyeyse bugün kendime hic bakasim yok. Resmen aşk acisi cekiyorum rezillige gel. Mutfaktan gelen muhteşem kokulara bakilirsa validem gelir gelme kendini mutfaga atmis. Kizarmia ekmek kokulariii sebzeli omleeet Allahiiim sana geliyorum. Mutfağa koştum kuş sütü eksik olmayan masaya baktigimda annemi bir kez daha özlediğimi anladim. Yanındayken kiymet bilemiyor insan uzakta olunca hemen özlüyor uzaktan gelip yaninda oluncada birakamiyor. Ben annemi öpücüklere boguyordum. "Nasil evleniceksin sen ben bilmiyorum ki sadece bir hafta Yoktum ve şu haline bak cok zayiflamissin tartildin mi? " basimi salladim ama kilomu söylemeye dilim varmiyordu annem kilom konusunda çok hassasti küçükken epey rahatsizliklar gecirmistim bu yüzden hep dikkat ederdi bana. Zaten sigarayi da bu yüzden istemiyor. Kendisi kalp doktoru olduğu icin ağzına surmuyor hanim efendi. "Kaç kilosum?" "tamam anne sen geldin ya sorun yok hemen kilo aliriim been." "Aslı beni kizdirmada söyle artik" sandalyeye oturup salatadan bir catal alirken "Sadece 44 anne bisiy değil hemen kilo alirim" diye cevao vermistim. Agzimda salatalık oldugu icin ne kadarini anladi bilmiyorum ama koca kelimeden sayilari ayirt edebilmistir diye tahmin ediyorum öyle takintiliydi kiloma. "Neee 44 mü kizim deli misin sen hic mi yemek yemedin ben seni 48 kiloyla biraktim gittim okuldan sonra doğru hastaneye geliyosun degerlerinde azalma var mi bakicam" "tamam anne artik kahvalti edebilir miyiz?" o kadar yumuşak söylemiştim ki gulumsedi caylarimizi doldurdu. Anne kahvaltisi gibi yooooookkkk aaahh neeee güzel seysin seeen hep yasin 19 :) kendime yasin 19 sarkilari söylüyordum çünkü vurgulamak istedigim şeyler vardi. İki hafta sorna doğum günümdü.... Heycanla bekliyorum 5 yasimdan beri hediye açmaya bayiliriiimmmm. Kahvaltimizi ettik ve annemi de öpüp yola koyulduk normal şartlarda annem evdeyken arabayla birakirdi fakat araba servisteydi. O yüzden iş ayaklara düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI
Teen FictionAslı - Buğra - Heey. Sadece ne diyeceğimi bilmiyorum. Yani sana birşey söylememem gitmeni gerektirmiyor. - Yani bana açıkça kal mı diyorsun Gün Işığım?