KAMP PART II

37 4 0
                                    

+18 ICERIR.

Çadıra geçtiğimde üzerimi degismem gerektiğini söyledim. Oda çadırın önünde bekledi. O sırada yankıya laf yetiştiriyordu.

"Noldu abi hatun seni kapıya mı attı? "
"Zevzek zevzek konuşma lan"
Gülüsme seslerinin ardından.

Anneme telefonla herseyi rapor edip Buğraya Giyindim demiştim. Daha kapalı birsey alsaydim keske yanıma miniminnacik şort ve askılı almıştım baya her yerim ortadaydi korkmadim da değil hani. Çadıra girmişti yüzüme bakıp gülümsedi üzerimdekilere bakmamisti bile belki de okuldaki abazalara nazaran çok çok iyi olduğu için seviyordum buğrayi.

"Istersen ben arabada yatabilirim. Yani rahatsız olursan."

"Gerçekten bu iyiliği bana yaparmisin?"
"Tabiki yaparım kendini benimle uyumaya hazır hissetmiyorsan bunu zaten yapmamaliyim."
"Teşekkür ederim sevgilim. "
Gülümseyip iyi geceler dileyip çıktı. Yankıyla eda da dışarda değillerdi sanırım çünkü yankı bu meseleyle dalga gecmeden duramazdi. Uzandim ve uyumaya çalıştım. Tam dalmak üzereyken uluyan köpek sesleri geliyordu belki de kurt. Ormandaydik sonuçta yırtıcı hayvan olma olasılığı çok yüksekti. Hemen toparlandim korkmustum telefonu mu elime aldım bugrayi aradım. Ikinci çalışta açtı.

"Efendim güzelim. "
"Buğra sesler geliyo korkuyorum yanıma gelir misin?"
"Tamam hemen geliyorum korkma sakin ol."
Kapatmisti saniyeler sonra yanımdaydı. Gelir gelmez sarılmıştım oda bana sarıldı saçlarımı öpmeye başladı kokumu içine cekiyordu. Rahatlamistim korkmuyordum artık yanımda olması bana güven veriyordu bir kez daha anlamıştım. Sımsıkı sarılıyoduk.

"Uyuyalim mı artık hayatım. "
"Olur sevgilim gel" demisti yanına yanasip uzandim oda bana belimden sarıldı. Kasılmıştım... oda anlamış olucakki kendini bana daha çok yasladi harikaydı onu hissetmek. Yüzümü buğraya döndümm yüzünü inceliyordum. Dudaklarını bana bastırdı evet yine opusuyorduk. Bu sefer dilini de devreye sokmustu biraz diklendi ve öyle öpmeye devam etti. Elleriyle belimden tutup beni kendine yasladi daha sonra hareket ettirmeye başladı. Göbeğime dokunuyordu Kasılmıştım. Sırtıma doğru elini sürdü. Daha cok yasladi dudaklarimdan ayrılıp dudaklarini boynuma götürdü minik minik öpücükler konduruyordu. Optugu yer ateş alıyordu sanki diliyle daire cizmeye başladı boynumda dudaklarinida işin içine sokup emmeye başladı. Morarmasini istemiyordum annem öldürürdü beni boynumu biraz geriye cektim. Kendimi tekrar yaslayip yalamaya devam etti. Göğüslerimin üst kısımları askilidan gözüküyordu. Boynumdan göğüs kafesime doğru indi inliyordum kalp atışlarım hizlanmisti kendini geriye çekip askılımın eteklerinden tutup çıkarmıştı sütyenim vardı üzerimde ellerini sütyen kopcama doğru götürdü açtı ve çekti. Göğüslerim açıktaydi ama utanmiyordum.

"... cok. ..güzeller" nefesini dizginlemeye çalıştı. Gülümsedim. Dudaklarını göğüslerime götürüp yalamaya başladı uçlarını yaladi ısırdı emdi. Inlemelerim cogalirken edalarin duymamasi için eliyle ağzımı kapattı. Elini isiriyordum zevkten nefes nefeseydim bu his çok güzeldi onu hissetmek. Elleri sortuma gittiginde durdurmak istedim ama yapamadim vücudumu ele alisi çok hoşuma gidiyordu. Sortumu da cikardiktan sonra iç camasirimi da bacaklarimdan çıktığını hissettim. Tekrar göğüslerime yönelerek emmeye devam etti kafasini geriye çekip soyundu ikimizde çırılçıplaktik. Göbeğimden kasiklarima kadar öptü dilini gezdirdi. Inliyordum eli hala agzimdaydi. Bi hata yapmak istemiyordum yaşım daha 19 du. Bu his çok güzel de olsa yapmamaliydim. Diliyle vajinama Indiginde inledim. Vajinamin dudaklarini öptü dilini içeri doğru gezdirdi. Tekrar inledim ve bacaklarimi kapattım istemiyordum. Biraz daha devam ederse teslim olacaktım. Oda kendini dizginlemeye çalışarak yanima geldi sertlesmis erkekliginin tenime degmesiyle irkildim. Dudagima öpücük kondurdu.

"Istemedigin hiç bir şeyi yapmam bitanem bana güven. "
"Teşekkür ederim" hala tenime değer sert erkekligiyle konusmami kısa kestim anlasın istemiyordum. Arkami döndüm ve çırılçıplak bir şekilde uyumaya çalıştık zor olacakti ama yapmak zorundaydım hala erkekligi sertti ve popoma degiyordu elini göbeğime doğru atıp beni kendine yasladi. Umarim sabah edalar çadırın fermuarini acmaz....

BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin