BAŞ BELASI "ASKIDA"

47 2 0
                                    

2 AY SONRA

Okul bitmisti lise sınavlarına da girmiştik ve tercihlerimizi de çoktan yapmıştık planladığım gibi istanbul üniversitesine gitmek istiyordum. Buğranın yanına. Umuyorum ki puanım yeterli olacaktır. Evet nerden baksanız yaklaşık 3 aydır dördümüzünde sevgilileri yerinde duruyor. Nerdeyse hemen hemen hergün görüşüyoruz buluşuyoruz. Toplu Buluşmalar yaşıyoruz. Buğra annemle iyice kaynasti hatta benden bile fazla çok iyi anlasiyolar. Buda Buğranın eve girip çıkmasında hiç bir sorun teşkil etmediği anlamına geliyor. Kampta olan kısa sevismemizin ardından iki üç gün gözlerine bakamadım oda utandigimi anlamış olacakki bana hiç bir sey demedi. Ama asıl anlatmak istediğim annem sağlık kurumu kongresindeyken evde tek başına kaldığım o bir haftada her gün beni ziyarete gelip her gün de beni becermeden gitmeyisiydi.

1. Gün... (Bakireligimin son günü)

Kapının zili çalmıştı kim olduğunu tahmin etmek zor değildi hemde hiç değildi. Kim o bile demeye lüzum görmeden deliğe dahi bakmadan kapıyı açtım. Tabiki buğraydi. Beni görür görmez dudaklarima yapısti bacaklarimdan tutup kaldırdı ve bacaklarini beline dolamami sağladı ayağıyla kapıyı kapattı ve beni duvara doğru sürükledi. Üzerimde kısa gecelik vardı beni kucağına alınca oda yukarıya doğru kivrildi. Duvarla Buğranın arasına sıkışmış bir halde öpüşmeye calisiyordum. Erkekligini amima bastırıyordu. Hızlıca merdivenleri çıktı ve beni yatağıma attı elbisemi çıkardı ve popomun altına örtü gibi serdi. Oda soyundu daha önce birbirimizi çıplak gördüğümüz için utanmiyordum. Boynumdan başlayıp aşağıya doğru öpmeye başladı. Vajinama gelince durdu erkekligini sıktı ve eliyle hafif bir gelgit yaptıktan sonra benden onay istedi bende başımla onayı verip gözlerimi yumdum. Penisini rahim ağzıma yerleştirdi. Parmaklariyla genişletip içime doğru girmeye başladı. Fazla dardım ve zorlanıyordu kendini geri çekti napicak diye beklerken birden içime girmesiyle gözlerim yerinden çıkacakmis gibi açıldı canım fazla yanmisti bu kadarını beklemiyordum zarim yirtilmis ve biraz kan akmıştı geceligime. Beni bir süre oturttu. Iç kanama gecirmemem içinmis. Daha sonra kaldığı yerden devam etti hala canım acıyordu ama bu acı bir süre sonra zevke dönüştü. Ben daha fazla dayanamayip boşaldım oda benimle beraber bosalmaya gayret göstermişti ertesi gün haplarindan bir tane alsam iyi ederim diye düşünüp kendimi Buğranın müthiş kokusuyla başbaşa bıraktım. Bir kaç saat sonra uyandığımda yanımda yoktu. Ikinci gün geldiğinde banyoda üçüncü gün geldiginde mutfakta yemek hazirlarken yapmıştık üstelik yemeği de yakmıştık. Gördüğümüz her yerde sevismemizin ardından artık çok daha fazla arzuluyordum onu.... aaa bu arada söylemeyi unuttum eda iki aylık hamile tabiki ailesinden kimse bilmiyor....

Not : 1 BUCUK AY ICINDE DÜĞÜNÜM VAR INSALLAH BU YÜZDEN BIR SÜRE ARA VERIYORUM KİTAP ASKIDA KALIYOR. DÖNDÜGÜMDE 4K4E4AŞK KALDIGI YERDEN DAHA BÜYÜK BAŞ BELALARIYLA DEVAM EDECEK...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin