Sabah uyandığımda çırılçıplaktik. Edalar çadırı basmadan giyinmemiz şarttı. Hemen buğraya dönüp onu uyandırmaya çalıştım. Allahım nasıl da uyanık halinden daha masum olabiliyor. Demekki annemin dedigi dogruymus. Uykumdayken beni her gördüğünde çocukluğum geliyormus aklına. Cocukken cok masum olduğuma göre buğrada şuan çocukluğundaki gibiydi. Uykudayken bi o kadar savunmasizdi. Ve Üşüyor gibiydi. Sabahın erken saatinde ayaz gibi soğuk eserdi rüzgar. Hemen üzerimi giyip buğraya seslendim
"Aşkıııım." Diyip güzel bir öpücük kondurdum dudaklarina. Yerinden kipirdadi dudaklarina bir gülümseme yayıldı ama hala uyuyor gibiydi.
"Aşkım yardım et imdat kaçırıyolar beni." Diye sesimi yukselttigimde yerinden firlayarak.
"He ne nerdeler göster bana." Diyerek etrafına bakındı çok korkmustu yaziiiik :( hiç birsey olmadigini görünce yüzüme bakıp kaslarini çattı. Bende ona şirin bir gülümseme yolladım. Hala çıplakti ve ben gözlerimi penisinden mümkün mertebe uzak tutuyordum."Normal insanlar sevgililerini uyandırmak istediginde öperler dokunurlar nazikçe seslenirler. Ama başta söylediğim gibi normal insanlar. Biz ne zaman normal olcaz acaba?" Diye yakinarak konuştu.
"Heey hakkımı yeme! Sana aşkıııım diye seslendim dudagini öptüm sende gülümsedin ama uyanmadin. Gec kalıyoruz okula napiyim kalkmamiz gerek. Annemde aramış zaten 8 kere ben onunla konusacagim dışarı çıkıyorum sende giyin de toparlanip gidelim." Diyip ona söz hakkı vermeden çadırdan çıktım. Annemi arayip uyandigimi haber verdim. Internetim ormanda cekmiyordu. Ne güzel selfie yapar paylaşırdim instada üffff aksiliklerrr. Edayi aradım uyanmasi icin üçüncü çalışta açtı ama uyanmamisti belli geveliyordu.
"Kızım kalksana bak çadıra gelirim bacaklarindan sürüye sürüye uyandiririm seni."
"Ne çadıra mı geliceksin gelme sen tamam tamam ben hazırım geliyorum şimdi. " diyip telefonu kapatti. Ne diye heycan yapmıştı ki deli kız. Kesin bir isler vardı bu işte. Yoksa onlarda mi sevismislerdiiiiiii. Bizim gibi çıplaklardiiiii.... bi taşta iki kuş vurdu devran ailesi ne hoş ama değil mi?
Aradan 5 dakika gecince eda yanımda bitti. Yok yok kesin bu iste bir iş vardı. Normalde Annneee 5 dakika daha diye diye dersin ilk 10 dakikasina zor yetişen biriydi eda bu kadar çabuk uynamazdi. Göle gidip yüzümüzü yıkadık. Buğra ve yankı da kalmisti cadirlari topluyorlardi bizde bagaja yerlestirmeye yardım ettikten sonra yola koyulduk. Sessizlik hakimdi. Eve yaklaşırken buğra elimi tuttu."Pişman mısın? "
"Seninle sevistigim için mi? Yo Hayır pişman değilim. Benim tek isteğim ilk öpücüğümü sevdiğim insanla yapmaktı ve yaptım. Ve hatta daha fazlasını yaptım. " bunu derken kikirdadim. Utanirim zannediyordum ama insan sevdiği insandan utanmiyor galiba.veya utaniyorda şuan daha afyonum patlamadi ondan olsa gerek."Böyle olmasına çok sevindim. Çünkü pişman olsaydın kendimi suçlu hissederdim."
"Suçlu hissetmen gereken bir durum yok bitanem biz sevgiliyiz ve böyle şeyler yaşamamiz gayet normal değil mi?"
'Heeeey bu gerçekten sen misin doğru söyle sevgilime naptin. " Buğra bana gülerek bakarken ben hem şaşırmıştım hemde gülüyordum böyle bir tepki beklemiyordum açıkçası.
"Kacirdilar dedim ya sabaaaaah inanmadin banaaa"
"Ahh Hayır ciddimiydin sen o zaman söyle ona ne yaptınız. "
"Utangaç haliyle kuma gömdük. Artık o yok yenisiyle idare ediceksin mecburrrr" diyip göz kırptım. Oda bana gülerek arabayı durdurdu. Ne ara gelmistik baya hizliydi kocam :$ arabadan inmeden sarıldım ve dudaklarına bir öpücük kondurdum.
"Ne o veda mi ediyorsun?"
"Eve gidiyorum ya hani sende gidiyosun."
"Ne gitmesi hadi hazirlan okula birakicam seni yürüyerek geç kalırsın." Ellerimi çırpıp hemen eve koştum formalarımi giyip aşağı indim. Cidden yürüyemezdim çok iyi oldu bu. Diye düşünüp arabaya bindim. Sanki yeni görüyormus gibi tekrar sarıldım öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI
Teen FictionAslı - Buğra - Heey. Sadece ne diyeceğimi bilmiyorum. Yani sana birşey söylememem gitmeni gerektirmiyor. - Yani bana açıkça kal mı diyorsun Gün Işığım?