*** Buğranin ağzından ***
Napiyorum ben geceden beri gidip konusmalimiyim? Peki ya nasil konusacagim gözlerine bakınca heycanim iki katina cikiyor. Üstelik yanliz yakalama imkanimin olamacagini düşünürsek buda fazlasıyla uç noktada bir ihtimal. İcim icimi yiyeceğine gidip konuşmak en mantiklisi diye düşünerek zaten bir arka sokağına park ettiğim arabami harekete gecirdim. Evinin önüne geldigimde son bir kez düşündüm ve kararimi degistirmeden bir an önce arabadan indim. Beni benden alan mavi gözleri beni heycanlandirmasin diye kacinci dua mi ediyorum sayamadim. Bahçe kapisina doğru yürürken acaba mesaj mi atsam da inse diye düşündüğüm de telefonumu elimde döndürüyordum. Hava yine aydinlanmak üzereyken gök yüzüyle boğuşuyordu. Kisacasi yine ve yine gün ışığın da gelmiştim o cok sevdiğim eve. İşlerin nasil bu kadar cabuk yürüdüğünü sorarsaniz bana göre işler bu kadar kolay yürümedi. Onu ilk gördüğümde bundan tam 3 ay önceydi. Arabamla son sürat ilerlerken yildirim gibi carpmisti yüzü yüzüme. Ani bir frenle öndeki arabanin tamponuna carpip durabildim. Kaza atlatmistim ama simasi gozumun önünden hic gitmiyordu. Ona gün isigim dememin asil sebebi de güneş isiklariyla yüzünü daha da belirginlestirip benim onu rahatca görebilmemdi. Bence kaderdi bütün bu olanlar yada kaderim olmasini istedigim planlar. Ben kendime ilk sikka hazir hissediyordum. O kazadan sonra hastanede kaldigimda oda hastanedeydi bi kadinla görüşüyordu. Elinde doktor önlüğü olmasi onu doktor yapmisti zihnimde, beynimin bana oynadigi oyun mu diye düşünerek tekrar inceledim gercektende oydu gördüğüm kadina sarildi öptü hatta bir selfie cekti. Fotografta cikma olasiligim yüzde kaç bilmiyorum ama evine girdiğim zaman numara mi kaydetmek icin telefonu elime aldigimda sifresinin olmamasina sukrettim çünkü bu oldukça isimi kolaylastirdi. Önce numara mi kaydettim. Daha sonra resimleri inceledim ve o resmi buldum. Gerçekten de cikmistim resimde hemen resmi sildim. Son uygulamalardanda galeri kismini kenara kaydirip ekrani kilitledim. O gün eve bilerek girmiştim aklımda ne vardi bilmiyorum ama hirsiz olmayacagim kesindi. Eve girdim ve onu karsimda görmemle nutkum tutuldu ciglik attigi sirada kendime gelebildim onunla anlasma yaptigimda basini sallamisti ama yeniden ciglik atti. Anlasildi teyzeleri basimiza toplamaya kararli. Agzimdan bir cirpida hirsiz olmadigim ve adamlardan kactigimi öğrenince rahatlamış gözüküyordu nasilda taniyor gibi bakiyor yüzüme gözlerime. Derin derin. Gözü saate ilistiginde bir kosusu vardı ve ayni anda cigligi. Sizi yerlere yatirip gülmekten öldürecek cinste. Aklina kazinmistim elbet. Ona ciktigimi söyleyip aslinda cikmamistim. Bahçe kapisida kitliydi girme imkanim yoktu o yüzden beklemek zorundayım diyerek alt kata misafir odasi gibi bir yere saklandim tabi önce kapi sesini yaptiktan sonra. Oda uçar adimlarla evden ciktiginda bende telefondaki işimi halletmistim. Bilerek unutmasi icin banyoya girdiğinde saklamistim telefonu. Ve işte şimdi aklindayim büyük ihtimalle ve hayatımda ilk kez böyle bir konuşma yapacagim. Neredeyse onun hakkında çoğu şeyi biliyorum ama o anlatana kadar bekliyorum ve onu pür dikkat dinliyorum. Bahce kapisini tiklattim icerideydi cok mutlu olmuştum beni görünce sasirdi ve afallamis suratiyla kapiyi acti. Sasirdigindan ötürü Sert cikan sesi beni ürkütmedi değil. Biraz atistiktan sonra sonunda icerideydim. Konusmama izin verdi ve bu olanlar hariç içimde ne varsa anlattim cok rahatlamistim. Tepkisini nerak ediyordum ama yinede büyük rahatlama vardı bedenimde. Onuda dinledikten sonra olanların bize göre olduğunu en azından benim planlarima göre olduğu kanisina varmistim. Gözlerinde ki beni görmek cok büyük mutluluk. Ama bir dakika görüşmeyi istememisti peki ya yarin onun icin hazirladigim sürpriz. Kabul etmesi icin kokusunu bana vermesi gerekiyordu ve oda üzerindekini cikardi üzerinde sadece sudyeni vardı bana guvenmesini istediğim icin soyundugunda bile gözümü gözlerinden ayirmadim. Oda memnun olmuscasina beni ugurladi. Sadece bir gorusme koparabilmistim o yuzden onun icin olan suprizimi yapmaliydim. Ben derin bir nefes alirken tshirtü yastık kilifi yapma niyetindeydim. En iyi bu şekilde alabilirim kokusunu diye düşünerek arabama binip ona mesaj attim oda sadece gulumsedi şimdilik bu kadar yeterliydi gaza basip oradan uzaklastim. Eve geldiğimde yastigima tshirtü geçirdim ve ferah bir uyku icin basimi yastığa resmen gömdüm. Umarim bu muhteşem koku beni esir olmaz çünkü toplantıya geç kalmamam gerekli. Bu toplantı önemliydi hemde oldukça önemli...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI
Novela JuvenilAslı - Buğra - Heey. Sadece ne diyeceğimi bilmiyorum. Yani sana birşey söylememem gitmeni gerektirmiyor. - Yani bana açıkça kal mı diyorsun Gün Işığım?