Pytania są podzielone na 2 części.
Dream uśmiechnął się. Finisowi szło kiepsko, ale pracowali nad tym. Miał nadzieję, że szkielet szybko się tego nauczy. Miał jednak wrażenie, że Finis tego nie chciał. Nie wiedział jednak, czy nie chciał tego dlatego, że chciał czuć dusze wokół, czy po prostu się tego bał.
Dust uśmiechnął się lekko. Najbardziej lubił walczyć z Killerem. Szybki i zwinny szkielet był dla niego pewnym wyzwaniem. Dust nie miał problemów z unikaniem czy blokowaniem ataków blasterami czy kośćmi, ale Killer ze swoim nożem był nieprzewidywalny.
Cross z kolei wolał trenować z Dustem. Ciężko było go wyprowadzić z równowagi, a każdy jego atak był przemyślany i celny. Poza tym po prostu lubił spędzać z nim czas.
Horror zamknął oczy i zaczął przeszukiwać w pamięci swoje wyczyny kulinarne. Wiele z nich było udanych, wiele też było porażką. Ciężko jednak było mu wybrać swoje największe dzieło. Chociaż kiedyś, lata temu próbował zrobić wulkan z ziemniaków i sosu pieczeniowego. Mimo, iż niezbyt mu wyszło, bo dopiero uczył się gotować, cieszył się, bo to był ich pierwszy obiad bez żadnej kłótni czy obrażania się.
Lubił myśleć, że nie bez powodu ich pierwszy spokojny obiad był wtedy, gdy to była jego kolej na gotowanie.
CZYTASZ
Ask W Formie Książki
FanfictionW tej książce chodzi o to, by zadawać pytania postaciom z książek, które piszę na wattpad.