De Oplossing?

347 9 0
                                    

POV Juliet:

Ja shit nu moet ik wel he? Raoul zit tegenover me en kijkt me bezorgd aan.
'O-oke dus' begin ik. Alles begon 3 jaar geleden. 

Ik woonde nog thuis bij pap en mam, maar ik werd mishandeld door pap. Mam kwam wel voor mij op maar na een poos begon zij ook. Na 1 jaar begon ik met mezelf snijden en na een poosje zagen ze het. Ze flipte totaal en gooide me uit huis. Ik ben toen bij mijn voormalige vriend gaan wonen, maar na een maand of 2 begon hij ook. Ik werd dikt genoemd, lelijk varken, geslagen, uitgescholden en ga maar door. Toen 4 maanden terug kwam ik erachter dat ik zwanger was van hem. Ik wilde het niet maar hij wel. Ik besloot het stiekem weg te laten halen en dat was een domme beslissing. Hij kwam erachter en werd helemaal parra. Ik was het niet meer waard zei die en hij probeerde me te vermoorden. Dit mislukte echter door hem zelf want hij wilde me niet kwijt dus deed hij niks, maar hij gooide me wel uit huis. Toen na een week vandaag dus vonden jullie mij...

POV Raoul:

Jezusmina, ik denk dat Juliet hier zojuist het heftigste verhaal ooit heeft zitten vertellen. 'I-ik weet n-niet wat ik moet ze-zeggen' stamel ik. Jezus Raoul vertelt die meid iets wat ze eigenlijk niet eens durfde en dan zeg je dat. Juliet heeft t heel moeilijk om niet te huilen zie ik, dus trek ik haar in een knuffel. Ze breekt, als een vaas, in honderden nee duizenden stukjes. 'ik weet het allemaal niet meer Raoul' zegt ze snikkend. 'Oh maar ik wel, jij blijft hier wonen, de jongens vinden het vast goed en je kan mooi op de logeerkamer. Ik zal het gelijk vragen!' Ik loop naar beneden en laat t gebroken meisje achter op mijn kamer. ik kijk nog 1 keer om en dan loop ik naar beneden.

POV Robbie:

Juliet heeft hier zojuist aan tafel het heftigste verhaal ooit verteld. Niemand kreeg er meer uit dan jezus of wat heftig. Ze komt hier wonen dat weet iedereen zeker. 'zou ik even mogen douche?' hoor ik haar vragen. Gelijk antwoord Raoul dat ze in zijn badkamer mag douche. Ze knikt en loopt weg. Je ziet dat er tussen die twee nu al een mooie band ontwikkelt. Geen liefdesband maar een vader dochter band. Te cute, wij noemen hem altijd al papa Roellie maar volgensmij voelt hij zich nu ook echt zo.

POV Raoul:

Juliet is nu al een uur boven... Wat duurt er toch zolang? 'Jo boys ik ga ff checken bij Juliet' zeg ik terwijl ik opsta en richting boven loop. Eenmaal op voor mijn kamer klop ik op de deur. 'Juliet? Alles oke? Mag ik binnenkomen?' Ik hoor niks terug...


Jajajaja deel 2 is ook een feitje hahaha. Ik doe mijn best vaker te schrijven, maar ja heb zelf ook gewoon mijn probleempies en dingetjes!

Xx mij

'je houdt je sterk maar vanbinnen storm je' - Jaap Reesema

Papa?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu