pov Juliet:
Het is zaterdag ochtend als ik wakker word in mijn bed. Ik ga vanaf vandaag een weekje naar Rob, want papa gaat naar Lieke. Ja Lieke. Die 2 zijn weer samen, super leuk allemaal alleen ze mag me niet en pikt papa helemaal in. Zo ook nu, ze gaan samen op vakantie en van papa mocht ik mee maar van Lieke niet.
Na nog tien minuutjes te hebben gelegen besluit ik uit bed te gaan. Ik doe mijn zwarte wide jeans aan samen met een wit nike shirt en tuck het rechts een stukje in mn bh. Ik doe mijn haar in een vlecht en doe een klein beetje make-up op. Daarna loop ik naar beneden.
Zodra ik beneden kom zie ik papa al in de keuken staan en zit Lieke op de bank. 'hey lieverd, hoe is het? Lekker geslapen?' vraagt papa. Ik antwoord terwijl ik naar hem toe loop. 'hey papa, jahoor goed geslapen. Heb je wat te eten voor me?' hij knikt en geeft me eerst een knuffel en daarna krijg ik een bord met geroosterd brood met jam in mn handen. Ik ga op de bank naast Lieke zitten en wil gaan eten, maar zij steekt hier echter een stokje voor door het brood vol in mn shirt te duwen. 'Zou je dat wel eten? Je bent al zo dik. En je vader mag je niet hoor! En geef hem al helemaal geen knuffel ofzo meer. Hij is van mij begrepen?' snauwt ze naar me als papa naar de wc is. Ik knik zachtjes en doe mijn best op niet in huilen uit te barsten. 'En waag het om nu te gaan janken bij je pappie.' zegt Lieke nog voordat ze opstaat. Ik besluit maar gewoon naar mn kamer te gaan en mijn tas te pakken
Na een half uurtje wordt er op de deur geklopt. Ik roep binnen en zie de deur zachtjes opgaan. Het is Robbie die me komt ophalen. 'Hey' zegt die als die binnenkomt en bij me op bed komt zitten. 'Hey' antwoord ik zachtjes terug. Ik voel dat Rob achter me gaat zitten en me in een knuffel vanaf achter trek. 'gaat het meissie? Moet ik papa halen? Wil je al met mij mee? Zeg het me lieverd.' fluistert hij bezorgd. Hoe merkt hij het altijd als het niet lekker gaat? Ik besluit me om te draaien zodat ik hem kan aankijken. Ik heb zo'n enorme brok in mn keel dat er niks uit komt. 'Juul?' vraagt Rob nog is. Nu barst ik in tranen uit. Rob trek me in zijn armen en sust me rustig.
Even later lig ik rustig op zijn borst. Het maakt me rustig ofzo. Ik merk dat ik bijna in slaap val. 'Ga maar slapen meis. Ik ga nergens heen, beloofd' fluistert Rob. Ik hoor nog iemand binnen komen en naast me gaan zitten. 'Ik ben er lieverd ga maar slapen. Het is jij en ik samen tegen de wereld onthoud dat.' zegt Raoul. Met die woorden val ik in slaap..
JE LEEST
Papa?
FanficJuliet een meisje van 15 ziet het leven niet meer zitten. Totdat ze de bankzitters ontmoet. Ze helpen haar, maar dan ontdekt Raoul iets schokkends over Juliet... Dit veranderd het leven van hun beide... Komt het ooit nog goed met Juliet? Komt ze ooi...