Ruzie

270 6 0
                                    


POV Juliet:

ja een week terug. Knap he? Nou de jongens zien het in ieder geval niet zo. 'Juul dit kan echt niet.' zegt papa. 'Ja sorry ik ben ook geen perfect kind hoor!' schreeuw ik boos terug. 'Juliet de Bat! Doe is normaal!' zegt Raoul terug. 'Nee, was ik maar van die kut brug afgesprongen. Dan had nu niemand last van me!' roep ik boos. Raoul kijkt me sip aan. 'Voor mij ben je perfect lieffie, ik wil niet dat je zo denkt' zegt die verdrietig. 'Roellie, haal anders even wat eten voor Juliet' zegt Robbie, Raoul knikt en hij loopt de kamer uit. Ik barst in tranen uit

POV Robbie:

Raoul en Juliet hebben net ruzie gehad. Niet echt vrolijk maar he. Ik stuur Raoul om wat te eten en zodra die weg is barst Juliet in tranen uit. Ik neem plaats waar roel zat en trek haar ik een knuffel. 'Meissie, wat is er toch met je? We weten allemaal dat je zegt dat het oke gaat terwijl dat niet zo is.' 

'ik ik kan dit niet Rob, ik kom er net op het moment dat ik een einde aan mijn leven wil maken erachter dat ik mijn vader terug heb. Ik hoor op het slechtste moment het beste nieuws van mijn leven' zegt ze. Arme schat dat ze is.

 'hee kleintje, kijk ik weet dat het lastig is maar weet dat je altijd naar Raoul kan gaan en als het niet goed voelt omdat hij nu je vader is wat ik snap. Dan kom je naar mij of naar Matthy of naar Miel of Koen, naar iemand! Wij zijn er allemaal voor je. zolang je het kind van Raoul bent ben je ook een beetje onze dochter' precies wanneer ik haar in een hele diepe knuffel wil trekken komt koen binnen. 'hee koentje wat is er?' vraag ik terwijl Juliet zeg tegen mij aanduwt. 'hey maatjes, weten jullie wat er met Raoul is? Hij kwam helemaal overstuur beneden...' 'KUT DIT IS MIJN FOUT' roept Juliet terwijl ze naar beneden stormt.

POV Raoul:

Mijn dochter schreeuwt tegen me. Ze wilt niet meer. Maar ik kan mijn dochter niet weer verliezen. Robbie stuurt me nu naar beneden om eten, zodra ik de kamer uitloop begin ik te janken, niks voor mij. Ik kom beneden aan en de jongens kijken me bezorgd aan. 'maatje gaat het wel?' Vraagt Milo. Ik schud mijn hoofd van nee en breek. Matt trekt me in een knuffel en gaat met me op de bank zitten. 'wat is het maatje?' vraagt Milo lief die voor me gehurkt zit. 'H-het i-is Juul...' antwoordt ik tussen het snikken door. Ik hoor dat Koen naar boven loopt maar besteed er geen aandacht aan. Nog geen minuut later hoor ik iemand binnenkomen en kijk op. Ik zie dat het Juliet is. Ze kijkt me gebroken aan. 'papa...' zegt ze terwijl ze op me afrent en zich in mijn armen plant.

Joehoeee

sorry dat er wat minder delen komen af en toe. Ik werk iets teveel soms hahah. Maar ik loop beetje vastt dus we zien wel hoe het gaat doeii

In je armen is het veilig Ik beloof ik doe m'n best Maar ik ben toch ook niet heilig - Meau

Papa?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu