POV Robbie:
Het is inmiddels een paar weken geleden sinds dat Juliet aan Raoul heeft verteld dat ze zwanger is. Het breekt me om haar zo te zien. Ze is mijn kleine zusje, mijn kleine zusje... Niet echt natuurlijk maar zo voelt het wel. Het is inmiddels 6.39 uur in de ochtend en ik kan zo niet meer slapen. Ik besluit om naar beneden te gaan het is donker beneden maar ik schrik zodra ik een schim op de bank zie zitten, zodra ik het ligt aan knip zie ik het al het is Juul. ik loop naar haar toe en zie haar rood doorbloedde ogen, gehuild dus.
Zodra ik naast haar zit, zitten we een tijdje in stilte te staren totdat ik een hoofd tegen mijn schouder voel. Ik merk dat het Juul is en sla een arm om haar heen. 'Wat is het schat?' vraag ik rustig. 'Ik kan het niet Rob. Ik moet een kind gaan opvoeden op mijn fk 15de.' ik sus haar. Het is zo zonde, de meid die net haar leven weer een klein beetje op orde had.
'Is er nog iets?' vraag ik als ze een beetje wit begint te zien. 'Ja ik voel me zo slecht.' huilt ze uit. Shit dit kan niet goed zijn. 'Oke blijf hier Matt heeft de artsen-opleiding gedaan dus ik ga hem halen' en ik sprint naar boven.
POV Matthy:
Ik word wakker van iemand die mij roept. 'Matthyas Matt kom nu er is iets met Juliet en en ik weer niet wat maar ze heeft pijn ze voelt zich slecht.' het is Rob die helemaal overstuur is. Ik weet waarom hij hier is. Ik heb een doktersopleiding gedaan dus ik weet wel wat ik ongeveer moet doen. Ik trek snel een sportbroekje aan en loop achter Rob aan naar beneden. Daar op de bank ligt Juliet. Ze is momenteel 25 weken.
'Heey meissie, kom ik wil heel even aan je buik voelen.' zeg ik terwijl ik haar shirt een beetje omhoog doe. Gelijk deinst ze achteruit, bang, Robbie sust haar en zegt dat ik het maar ben. Zodra ik aan haar buik voel zie ik hoe ze ondertussen haar hele maaginhoud eruit gooit. Shit, die buik is hard, haar maaginhoud komt eruit zolang haar vliezen nu maar niet bre- en ja hoor daar breken ze. Ik kijk Rob doodsbang aan. 'Juliet hoelang voel jij je al niet fit?!' vraag ik. 'Zo'n week nu ofzo' antwoordt ze. Gelijk schiet ik in actie als ik haar ogen achteruit zie rollen.
'SHIT ROBBIE HAAL NU DE ANDERE' gelijk schiet die weg. Ik leg Juliet in een stabiele zijligging en bel de ambulance. Nog geen 2 minuten later staat die hier al. Ik mompel wat dingen tegen ze en ze constanteren mijn gevoel. Zodra Juliet weg is met de ambulance en Robbie, moet ik het toch ook echt tegen de andere zeggen. 'Jongens ga even zitten' begin ik 'Jongens, we heb een probleem. Het kan zijn dat we morgen Juul haar baby niet meer hebben, maar of zij haar leven behoudt is ook niet zeker. Ze heeft zwangerschapsvergiftiging..'
heeyy,
zijn jullie nog benieuwd naar mijn geheim? Ga ik mooi niet zeggen!! Xx van mij
oke misschien wel
ik
ben
zwanger!!!!!!!
hihi
JE LEEST
Papa?
FanfictionJuliet een meisje van 15 ziet het leven niet meer zitten. Totdat ze de bankzitters ontmoet. Ze helpen haar, maar dan ontdekt Raoul iets schokkends over Juliet... Dit veranderd het leven van hun beide... Komt het ooit nog goed met Juliet? Komt ze ooi...