Hij lacht zachtjes en til me daarna op en zet me op het aanrecht van de keuken en komt daarna tussen mijn benen staan. Onze voorhoofden tegen elkaar aan en we kijken elkaar diep in de ogen aan. Beide sluiten we onze ogen en...
Pov Robbie:
Fuck it. Ik leun in en leg mijn lippen op die van haar, gelukkig leunt ze terug in. Het is een rustige gepassioneerde zoen vol met liefde.
Opeens hoor ik iemand roepen 'Papaaa' Het is Jayda die zich op me af lanceert. Gelukkig zag ik het aankomen en vang ik haar op. 'Juullieee' roept ze blij zodra ze Juliet ziet en meteen strekt ze haar armen uit naar Juliet die haar, met alle liefde, van mij overneemt.
'Hey Jayd, was je lekker aan het spelen?' vraag Juliet aan Jayda om een gesprek op te bouwen. Ik ga voor Juliet staan en kijk vrolijk naar het kleine monstertje in haar armen. 'Jaa ikke as met Laoul en miel en we deden bal tlap en het was supel leuk!!' vertel ze vrolijk.
Misschien moeten we toch is naar de dokter voor haar spraakgebrek... In het begin dachten ze dat het een bijwerking was vanwege ze zo vroeg was geboren en dat het vanzelf over zou gaan. Maar het is nog steeds niet beter.
Ondertussen komt Raoul de keuken ingelopen. 'We bestellen, wat willen jullie?' vraagt die terwijl hij Juliet een kus op d'r voorhoofd geeft. Ondanks het gedoe met de 2 houden ze nog steeds van elkaar. 'Doe mij maar een pizza magharita' antwoord ik op zijn vraag waarop hij weer knikt. 'Even voor de 2 dames in het huis?' vraagt hij als die zich omdraait naar de 2 die op de keuken zitten. 'Ik hoef niks Roel thanks' antwoordt Juliet...
'Jayda eten wel met mij mee' geef ik als antwoord voor Jayda aangezien ik weet dat ze het eng vindt om tegen de andere te praten. Puur omdat ze hun bijna niet ziet en hun eigenlijk niet kent.
Raoul typt alles in op zijn telefoon en loopt daarna terug naar de woonkamer. 'Jayd lieverd ga jij anders met Matthy film kijken? Dan leen ik Juliet eventjes van je oke?' bang knikt Jayda en ik til dr van de keuken af. Ik geef dr nog een kus en dan loopt ze naar Matt. Ik weet dat ze dit eng vindt maar Matthy is zo lief ook voor haar.
Ik draai me weer terug naar Juliet en til haar op. Ze is helemaal niet zwaar en ook niet zo groot dus dat gaat makkelijk. Ik neem haar mee naar mijn kamer en gooi dr op bed. Een giechel ontsnapt uit haar mond en ik ga in mijn bureaustoel zitten. Na een poosje betrap ik me erop dat ik naar haar staar en meteen kijk ik weg.
'Wat is er?' vraagt Juliet. 'Ik uhm ik wilde even met je praten.' begin ik mn verhaal, ze gaat rechtop zitten en luistert aandachtig. 'Ik vind je leuk Juliet.. En niet leuk als in vrienden nee als in meer en ik weet niet maar het moest er gewoon uit.' Ratel ik daarna door.
Zodra ik klaar ben met praten kijkt Juliet me aan. 'Ik vind jou ook leuk Robbie, alleen ik ben gewoon nog niet klaar voor een relatie' zegt ze terwijl ze naar beneden kijkt. Ik zie de tranen uit haar ogen vallen. Ik sta op en ga voor dr zitten. Ik trek haar in een knuffel en fluister: 'Dat maakt niks uit meissie, dan houden we het simpel. Knuffelen en gewoon bijnamen enzo. We doen het op jouw tempo. Ik pas me aan aan jou.'
HEEEEEEEEEEEY PEOPLEEEEEEEEE
oke nee ik wil alleen ff zeggen. Let niet teveel op leeftijd enzo want ik weet er klopt niks van maar dat boeit me ff niet zo. Ik wil gewoon een leuk verhaal kunnen schrijven. Ook wil ik laten weten dat dit geen smutverhaal gaat worden. Meer gewoon liefde en vriendschap en gewoon heel cute en lief enzo.
kusjessssss
oja ps. Ik zit eind van mn zwangerschap dus ben rond kerst tijdje awaaaayyyyyyyyyyyyy
JE LEEST
Papa?
FanfictionJuliet een meisje van 15 ziet het leven niet meer zitten. Totdat ze de bankzitters ontmoet. Ze helpen haar, maar dan ontdekt Raoul iets schokkends over Juliet... Dit veranderd het leven van hun beide... Komt het ooit nog goed met Juliet? Komt ze ooi...