Pov Juliet:
Het is 9 uur als ik Rob en Jayda naar boven hoor komen. Ze lopen naar de kamer naast mij en ik hoor hoe Rob Jayda een verhaaltje voorleest. Hij is zo'n goeie vader voor Jayda...
Een kwartiertje later hoor ik zachtjes de deur dicht gaan en loopt Rob naar beneden. Zou die me vergeten? Net zoals papa doet? Ik heb hem nu al 6x gebeld, maar hij reageert maar niet. Het nieuws van het huis zit me diep, te diep
Na 10 minuten nog in gedacht te hebben gezeten, hoor ik de deur opengaan. Rob staat met een dampende mok thee in zijn handen in de deuropening. 'Kom lieverd, we gaan naar beneden even gewoon een foute film kijken' zegt hij rustig. Ik heb nergens meer zin in nu dan dat doen. 'Ik kom eraan, kleed me even om' antwoord ik. Na een knik sluit Rob de deur en hoor ik hem via de trap naar beneden lopen. Snel haal ik mijn make-up eraf, doe mijn lenzen uit en zet mijn bril op en doe mijn haar op een hoge knot. Ik doe mijn joggingsbroek aan en loop snel naar Rob zijn kamer en steel een trui van hem.
Als ik beneden aankom zit Rob op de bank met zijn thee en op de salontafel staat er nog een kop, voor mij. Ik ga naast hem zitten en pak mijn thee, winterglow mijn favoriet. Rob zet een slechte film aan en slaat een deken om ons heen. Rustig drink ik mijn thee op en zet mijn mok daarna op de salontafel terug neer. Ik ga terug zitten en leg mijn hoofd op Robs' schouder, hij slaat een arm om me heen en we kijken de film af.
Het is half 11 als de film klaar is. Rob zet de tv uit en zo zitten we een poosje. Gewoon in stilte, ik denk na. Over hoe we dit gaan doen met het huis en denk terug aan toen Lieke begon over intrekken...
Al snel merk ik dat de tranen over mijn wangen stromen en draai ik mijn hoofd in Rob zijn shirt.
Pov Rob:
In stilte zit ik met Juliet op de bank. De film is net klaar en nu genieten we beide gewoon in stilte. Na een paar minuutjes voel ik mijn shirt nat worden en hoor ik iemand zacht snikken. 'Juul... Ik heb je nu voor de 4de keer in 2 dagen. Wat gaat er toch allemaal om in dat hoofdje van jou?' vraag ik nogal bezorgd. Juliet kijkt mij een keer aan en begint dan te vertellen:
'Nou ik mis papa gewoon. En ik mis de tijd dat we samenwoonde wij 6en... Toen had papa nog wel tijd voor mij en en nu werd ik vanmiddag gebeld dat papa en ik overmorgen uit ons apartement moeten omdat iemand het heeft gekocht. Dus ik probeer pap te bellen maar hij reageert niet op me. En nu weet ik niet wat te doen, want Liek begon er laatst over van ja Raoul wil je binnenkort niet bij mij intrekken, dus papa dacht daar over na maar toen kwam Liek ermee dat ik niet meekan en dat ik bijna 18 word dus ik kan wel voor mezelf zorgen enz.'
Jezus... Ik kijk met tranen in mijn ogen Juliet aan en trek haar stevig in mijn armen. Ik mis de tijd ook dat we met z'n 6en samenwoonde. Ik spreek die jongens veel minder en ik kan de zorg van Jayda eigenlijk niet alleen meer aan, misschien moeten we het er toch maar is over gaan hebben met zn 5en...
HEYYYYYYYY PARTY PEOPLE
hoe is het met jullie poepies? Is het nog een beetje leuk? Is het te erg? En oja moet er wat ontstaan tussen Robbie en Juliet of niet? Ik weet het niett, let me knowww
JE LEEST
Papa?
FanfictionJuliet een meisje van 15 ziet het leven niet meer zitten. Totdat ze de bankzitters ontmoet. Ze helpen haar, maar dan ontdekt Raoul iets schokkends over Juliet... Dit veranderd het leven van hun beide... Komt het ooit nog goed met Juliet? Komt ze ooi...