2.7. gedichten

141 8 1
                                    

Pov Raoul:

Ik voel me slecht, ik ben zo'n fucking slechte vader voor Juul geweest en ik weet niet wat te doen. Uiteindelijk besluit ik een brief te schrijven, Net zoals ik bij mijn ouders heb gedaan vlak voor ze overleden... Maar ik ga dit vanavond pas doen eerst gaan we eten. 

De bel gaat en ik doe open. De bezorger staat daar met de tas vol eten. Ik betaal en geef wat extra fooi mee en sluit daarna de deur. 'MENSEN ETEN' roep ik door het huis. Vanaf boven hoor ik mensen naar beneden komen en dan loop ik door naar de woonkamer, waar ik Matthy met Jayda Frozen zie kijken. Zij heeft zich genesteld in zijn zij en hij heeft zijn arm om haar heen.

 Ik zet de tas op tafel en loop rustig naar hun toe, want ik weet hoe gevoelig zij is voor onverwachtse dingen. 'Komen jullie maatjes? We gaan eten' zeg ik rustig. Bang knikt Jayd en ze kruipt dichter naar matt. Zachtjes lach ik, ze vertrouwt hem. 

Ik loop naar de tafel waar ik alleen Miel en Koen zie zitten en Matt die nu met Jayda op schoot gaat zitten. 'Begin maar vast, ik haal die andere 2 wel eventjes.' Ik krijg wat oke's en knikken terug en loop dan de trap op.

Zodra ik boven ben loop ik eerst naar Juliet dr kamer. Niemand. Oke dan naar Robbie's kamer. Ik klop op de deur, geen reactie. Zachtjes doe ik de deur open en zie ze liggen. Juliet met haar hoofd op zijn borst en haar arm om zijn middel en Robbie met zijn ene arm om haar middel haar dicht tegen zich aan drukkend en zijn andere hand in haar haar verstrengeld. Ik kijk trots naar de 2 en besluit ze dan maar te laten slapen.

Als ik weer beneden kom krijg ik vragende blikken. 'Liggen te slapen, dus ik laat ze even.' antwoord ik en ga daarna zelf eten.

Pov Robbie:

Ik word zachtjes wakker en merk dat er iets naast me ligt. Juliet. Ik krijg spontaan een glimlach op mijn gezicht en trek dr dan dicht tegen me aan en geef dr een kus op dr hoofd. Zachtjes hoor ik iemand kreunen en geef ik een zacht lachje. 'Goedeavond schat' fluister ik zacht. 'mhhh nee laat me slapen.' en met die worden kruipt ze nog dichter tegen me aan. Ik lach en besluit haar lekker te laten slapen

Na een kwartiertje pak ik mijn telefoon en zie ik een inspireerend gedicht, het doet me denken aan de liefde van mijn leven die nu in mijn armen ligt te slapen. Ook zie ik dat het ondertussen 01.18 is dus ik leg mijn telefoon weg en sluit beide armen stevig om Juliet heen. De vrouw van mijn leven en met die gedachte val ik in slaap...

MENSEN FF UPDATJE
Ik zit in Griekenland 2 weken, dus ja zal minder plaatsen!!

Papa?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu