POV Raoul:
Juliet? Ik loop naar binnen en wtf zie ik. Juliet ligt daar op mijn bed te slapen maar heel haar polsen en mijn beddengoed zitten onder t bloed. Nee ze heeft toch niet? Jawel het moet wel... Ik loop op haar af en ga bij haar zitten. Leg dr op mijn schoot en barst in tranen uit. Na een tijdje zie ik dat ze wakker wordt.
'Hee Raoul' is wat ze zegt. 'Hee meissie' ze kijkt me bezorgd aan. 'Raoul waarom heb je gehuild?' Ik kijk haar aan ik kijk naar haar polsen ik kijk naar mijn beddengoed en terug naar haar. 'Daarom' Zeg ik. Ze krijgt tranen in haar ogen wurmt zich los uit mijn greep en rent naar de deur 'S-sorry R-raoul i-ik ga wel w-weg. Je hebt n-niks aan me' zegt ze. Nog voordat ik iets terug kan zeggen opent ze de deur en wilt ze weglopen maar daar staat Robbie.
POV Robbie:
Ik was onderweg naar mijn kamer om te gaan editten. Je weet de video moet vandaag online! Ik weet dat Raoul boven bij Juliet gaan kijken is. Zodra ik langs z'n deur loop besluit ik heel even te luisteren. Niet om af te luisteren nee helemaal niet maar gewoon om even te checken of alles goed gaat. Ik hoor Juliet zeggen dat ze weg gaat omdat Raoul niks aan dr heeft wtf?
Op een gegeven moment vliegt de deur van z'n kamer open en loopt Juliet vol tegen me aan. 'Ho ho ho waar ga je zosnel heen?' Vraag ik. 'Oh uh w-weg' ik kijk Raoul bezorgd aan die met half jankende ogen met z'n handen in zijn haar zitten. Ik trek Juliet in een knuffel en kijk over haar hoofd heen weer naar Raoul. Hij knikt met zijn hoofd naar het beddengoed naast zich en laat zijn polsen zien. Zonder een woord met hem uit te wisselen weet ik wat die bedoeld. Ik trek terug uit de knuffel en kijk Juliet aan. 'Luister, jij gaat beneden aan de tafel zitten. Hier heb je mijn trui en wij komen zo. Ik moet even met Raoul iets bespreken' Zeg ik. Ze knikt gelukkig maar!
POV Raoul:
Juliet loopt naar beneden. Beter houden de jongens haar tegen als ze naar buiten wilt! Rob komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. 'Ik voel me zo schuldig. Die meid heeft al zoveel meegemaakt op zo een jonge leeftijd! Ik weet bijna niets van der! Net haar naam en een deel van haar achtergrond maar lang niet alles. En dan doet ze zichzelf dit aan alsjeblieft' Zeg ik al huilend in Robs armen. Het voelt vertrouwd! Zelf heb ik ook problemen gehad en nu probeer ik altijd iedereen zo goed mogelijk te helpen. Ik word niet voor niets papa Roellie genoemd. Maar of ik haar kan helpen... Ik vraag het me af.
'Roel het komt goed! We gaan zo beneden gewoon met haar praten wij alle 5. We vertellen de jongens over dat ze zichzelf snijdt en gaan haar helpen.' Zegt Robbie. Lief. 'Maar weet je Roel, ik zie jou in haar. Jouw haar, jouw ogen, jouw lach en jouw bezorgdheid om andere' zegt die. 'Echt?' Stamel ik...
POV Milo:
Rob en Roel zijn boven en Juliet is hier. Ze kwam helemaal trillend en overstuur beneden. We hebben dr op de bank gezet en nu zit ze daar in een soort trance tegen Matthy aan. Zijn arm om haar heen. En zij in Robbie's trui. Ik zit met Koen in de keuken 'wat is er toch met haar?!' Vraagt koen bezorgd 'ik weet het niet jongen, echt niet, maar ik denk dat we er snel achterkomen want daar zijn Robbie en Raoul!' Zeg ik terwijl ik naar de deur wijs. Zodra de deur opengaat en Juliet Raoul ziet rent ze op hem af en breekt ze in zijn armen... 'S-sorry' stamelt ze...
Jajaja hoppa weer een nieuw deeltje! Echt hoe ik overdag zo geen inspiratie heb en dan in mijn bed lig en alles er met gemak uitschrijf is echt niet normaal hahah!
Lees trouwens even allemaal het boek van bzverhalen!! Echt geweldig boek ook van een superlieve meid die heel mooi schrijft!
Xx MijAls het hoogste reikt, weet dat je weer valt - Meau
JE LEEST
Papa?
FanfictionJuliet een meisje van 15 ziet het leven niet meer zitten. Totdat ze de bankzitters ontmoet. Ze helpen haar, maar dan ontdekt Raoul iets schokkends over Juliet... Dit veranderd het leven van hun beide... Komt het ooit nog goed met Juliet? Komt ze ooi...