*2 weken later*
POV Juliet:
Vandaag gaan we terug. Terug naar Rhoon. Terug naar de oude goede tijd. Alleen is er wel weer een hoop veranderd. Ik praat jullie weer eventjes bij.
2 weken geleden vertelde ik Rob over wat ik miste en hij vertelde hij ook. De volgende dag was het al geregeld. Iedereen wilde terug en miste het dus die beslissing was snel gemaakt. Raoul heeft het ondertussen weer uitgemaakt tussen hem en Lieke, maar ik heb hem nog niet vergeven. Hij heeft me zo hard genegeerd. Tussen Rob en mij ja speelt er iets waar ik niet van weet wat het is (Rob is ff 24)
Nou dat dus
Over 10 minuten komen we weer aan bij ons huis: 'Casa del Huts' zoals Koen het noemt. Ik zit met Raoul in de auto. Ja ik noem hem weer gewoon Raoul, want als een vader zie ik hem nu niet. Langzaam raak ik gespannen.
Nog 9 minuten
Nog 8 minuten
Nog 7 minuten
Nog 6 minuten
Nog 5 minuten
Nog 4 minuten
Nog 3 minuten
Nog 2 minuten
Nog 1 minuut...
En we rijden de oprit op. Ondertussen heb ik Raouls hand gepakt. Want ik mag dan wel boos op hem zijn, hij is nog steeds mijn steun en toe verlaat. Hij stopt de auto en blijft nog even in stilte zitten net als mij. Na 5 minuten kijkt hij me aan 'We gaan dit samen doen, we beginnen een nieuw hoofdstuk. Gewoon jij en ik opnieuw net zoals een paar jaar geleden' en hij knijpt zacht in mijn hand. Ik knik en stap uit de auto. Ik pak mijn koffers en loop daarna naar de voordeur. Na een keer diep in en uit ademen open ik de deur en zet mijn koffer in de gang. Ik loop richting de deur en open deze langzaam. Zodra ik de woonkamer binnenstap zie ik alleen Robbie zitten. 'Hey meissie, hoe is het' zegt hij terwijl die naast zich op de bank tikt als teken dat ik daar mag gaan zitten. Ik ga naast hem zitten en leg mezelf in zijn armen.
Na 10 minuten kijk ik naar buiten waar ik Jayda met Koen, Matthy, Raoul en Milo zie spelen. Ik sta op en ga voor het raam staan kijken naar het tafareel. Na een paar seconde voel ik 2 armen om mijn middel en een hoofd op mijn schouder. Als ik achter me kijk zie ik Robbie staan met een trotse blik in zijn ogen. Ik draai me om en leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. 'Je hebt haar perfect opgevoed Rob, ze kan zich geen betere vader voorstellen' fluister ik zachtjes tegen hem. Hij lacht zachtjes en til me daarna op en zet me op het aanrecht van de keuken en komt daarna tussen mijn benen staan. Onze voorhoofden tegen elkaar aan en we kijken elkaar diep in de ogen aan. Beide sluiten we onze ogen en...
JE LEEST
Papa?
FanfictionJuliet een meisje van 15 ziet het leven niet meer zitten. Totdat ze de bankzitters ontmoet. Ze helpen haar, maar dan ontdekt Raoul iets schokkends over Juliet... Dit veranderd het leven van hun beide... Komt het ooit nog goed met Juliet? Komt ze ooi...