chapter:4

15 2 1
                                    

Wo apni goud mein laptop liye Aram se kaam kr rhi thi , smne noorain behti hui thi Jo bore he hori thi.

"Noura , tm kin kamon Mai ulji hui ho?"

"Sherum k"

Laptop pe nazrein jhukaye wo kehti hai.

"Uske knse kaam?"

"Uska dost hai Asim mje uspe shak hai , shyd wo in sb mein Mila hua hai"

"Shak? Ab us bechare pr knsa shak hai? Tmne kaha hai k qatil tmne doond liye Hein"

"Wo yaqeenan qatlon k sth Mila hua hai , mene sherum k Sb doston ki chats prhi hai uske Asim bhai ki chat parhi toh uspe unhone sherum ko ussi din aik jagah pr bulaya tha jis din sherum ka qatal hua aur fir JB sherum udr pouncha toh , ye dekhein"
Laptop ki screen noorain k smne ki. "Ye dekhein sherum k last msg Jo usne Asim Bhai ko bhje thy wahn pounch kr , aur Asim Bhai ne ye msg read he nhe kia single tick hai sb pr , mein smj gayi k Asim zaroor un logo k sth Mila Hoga"

"Ye tm ghlt observe kr rhi ho , aisa Kuch nhe......."

"Noorain , mene Asim Bhai ki chat parh kr Andaza Laga lia hai , ap khud dekhein na akhir wo sherum ko itni emergency mein Kyu bulayenge? Aur fir Jb sherum wahan jaa kr unhy msg krta hai toh wo kesi msg ka jowab nhe dete Yani sherum k wahn pounchne pr Asim Bhai wahn nhe thy wo usy qatlon k kehne pe wahn bula kr chle gaye thy"

"Fir bhi , tmhara shak ghlt hoskta hai"

"Mje Jo lgta hai sai lgta hai , aur aj mene Jana tha Asim Bhai k pass ye Sb puchne"

"Toh gayi Kyu nhe?"

"Saiyam ko kaha tha mgr usky khud k msle Hein , kehra tha k aj nhe jaa skta Kal le jayga ab Kal he jaungi"

"Toh tm khud bhi jaa skti ho , iske sth Jana zaroori hai? Ab wo masroof hai toh tm khud chli Jao"

"Nhe jaaskti , mje nhe pta wo Asim kesa hai. Mene toh kbhi dekha bhi nhe hai unhe bs sherum k mun Sy tareefein suni thi. Isliye saiyam ko sth Leke jari hu k agr Asim Kuch krdega toh atleast saiyam Sath Hoga"

"Yani tm akele Asim k pass Janey sy dar rhi ho?"

"Han , agr wo waqai sherum k qatilon k sth mila hua?"

"Abhi toh tm Kehri thi k tmhe pta hai k wahi qatilon k sth Mila hai?"

"Han mgr mje confirm toh nhe Haina , noorain"

"Tmhe Jo krna hai kro , pta nhe kia kr rhi ho tm"

Noorain wahn Sy bezari se uth kr bahir Chali jati hai

⚫⚫⚫
Saiyam Uss wqht apny tv lounch mein behta kesi aur soch mein hota hai.

"Akhir wo un kagzaat ka krti kia Hogi? Aur wo laptop , yaqeenan us laptop mein Kuch hai mje wo laptop chahiye..."

Wo aise he behta is SB bare mein sochra tha.
Fir phone bajta hai , phone ki screen dekhta hai toh jese uska Dil bezar hojata hai. Phone ki screen mein harmeen ka Naam likha hota hai , wo usy call kr rhi thi.

"Ye Kyu call kr rhi hai?"

Call nhe uthata , abhi uska Dil nhe tha kesi Sy baat krne ka.

Phone bajte bajte band hojata hai.

Thori der Baad dubara call ati hai , wo Jo sochon mein gum tha dubara bezari Sy phone utata hai Naam dekh kr jese ankhon mein chamak ajati hai fir foran call utha leta hai.

"G Noor mam?"

Noura Jo abhi dressing table k pass khari apny baal brush kr rhi thi phone speaker pr rkh kr is Sy baat kr rhi thi.

Dil e HaiwanWhere stories live. Discover now