Hoşgeldin bacımm💓 bu bölümde benim evrenimdeki omegaverse evreninden bahsedeyim. Bu uzun bir konu bu yüzden bir bölümde anlatmak istedim. Bundan hemen sonra yeni bölüm gelicek.
Feremonlar: kişiye özel durygu değişimlerinde yayılan bazı dönemlerde fazla olarak kendini belli eden ve aslında amacı biyolojik olarak eşini etkilemek olan kokudur. Feromon bezleri yani kokunun yayıldığı yer genellikle ensedir. (nadir durumlarda bu değişiklik gösterebilir.)
İşaretleme: işaretleme eşler arasında oluşan bir durumdur. Koku ile veya ısırarak yapılır. Koku ile yapılan genellikle baskın olanın (alfa, delta gibi) pasif olanı (beta, omega gibi) koku bezlerine kendi kokusunu aktararak sahiplenme durumudur. Başka kişilere bu kişi benim imajı vermek için. Bu geçici bir işaretleme yöntemidir. Isırarak yapılan işaretleme ise eşlerin birbirinin koku bezlerini ısırarak vücudunun belli bir yerinde herhangi bir damgaya sebep olmasıdır. Genellikle baskın olan pasif olana yapar. Yaygın olarak baskın olan işaretlenmez ancak ilişki içerisindeki duruma göre pasif taraf da işaretleme yapabilir.
Isırarak işaretleme sonucunda eşler ayrılamaz hale gelir. Uzak kalmaları zorlaşır. Herhangi bir taraf başka bir kişi ile ilişki içine girerse öbür kişi dehşet acılar çeker ve sonu ölüme kadar gidebilir. Genellikle başka birine cinsel çekim duymazlar. Eşlerinin feromonlarına karşı daha hassas olurlar. Ayrıca kızgınlık dönemlerini de tek geçirmeleri normale göre zorlaşır.
Kızgınlık döngüsü: 2 ayda bir olan bir şeydir. Bir hafta gibi bir süre yoğun cinsel istek duyulmasıdır. Bu istek omegalarda olur. Genellikle bir alfa veya deltanın kokusu veya mastürbasyon ile bu döngüyü atlatırlar. Ancak ilişkiye girilmesi kızgınlığın daha hızlı bitmesine sebep olduğu için eşleri olanlar genellikle ilişkiye girer. Bu dönemde feromonlar çok fazladır. Ayrıca omegaların bu dönemde hamile kalması çok olasıdır.
Rut: delta ve alfaların kızgınlığıdır. 10 gün ve daha fazla sürebilir. İlişkiye girilmesi bu süreyi kısaltabilir. Ancak bu dönemde cinsel istek omegalara göre kat kat fazladır ve kontrollerini kaybetme olasılıkları kesindir.
Bu yüzden genellikle tek geçirirler.Deltadan başlayayım. Delta zincirin en üstünde. Yani en güçlü olanı. Çok nadir doğarlar ve genellikle baskın - baskın evliliklerin çocuklarıdır. (Taehyungun annesi baskın omega babası baskın alfa.)
Alfa delta kadar olmasada güçlüdür. Çok yaygın olmasada doğma oranları yüksektir.
Omega pasif bir ırktır. Domine edilmesi kolaydır. Doğma oranları yüksektir.
Beta zincirin en altıdır. Feromonları yoktur. İsaretlenemezler. Yani normla insanlar.
Vitalardan bahsetmedim. Vitalar neredeyse doğmaları imkansızdır. Milyonda bir olasılıkla doğarlar. Omegalardan daha çekici kokuları vardır. Kızgınlık dönemleri omegalara nazaran bir kaç gün daha uzundur. Kokuları ile karşısındakini kontrolü altına rahatlıkla alabilir.
Hamile kalma durumları da şöyle.
Kadın olan her ırk hamile olabilir. Ancak erkeklerde sadece omegalar ve vitalar hamile kalabilir.
Çekinik olmak ise feromonların neredeyse olmamasıdır. Ayrıca hamile kalma avantajı da neredeyse yoktur.
Baskın olma durumu ise feremonların daha güçlü olması. Feromonlar sayesinde başkalarını kontrol etmesi daha kolaydır.
Fazla uzundu galiba ama bu açıklama tüm karışıklıkları giderir diye uzun tuttum. Umarım açıklayıcı olmuştur. Anladığım yer varsa söyleyin onu da ekleyeyim öbür bölüme. Bunu attıktan hemen sonra yeni bölüm eklicem onu da okuyun bakem 💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Swan on Water/Taekook
Fanfictionhttps://www.instagram.com/reel/C8spYB7IacG/?igsh=cTJuaGYzY3JvbjF3