Hoşgeldin canım. Küçük bir uyarı ❗olan yerler smut okumak istemiyorsan atla💓
~~~~~~
Taehyung/
Şirketteki işlerimi bitirip şirketten çıktım. Saat 6'ya geliyordu. Jungkook'un antrenman saatiydi.
Arabaya bindim ve otoparktan çıktım. Yolda ilerlemeye çalışıyordum ancak öyle bir trafik vardı ki biraz ilerlemek için yaklaşık 5 dakika beklemem gerekiyordu.
Sonunda trafik olmayan ara bir yol bulduğumda oraya saptım. Burası yolu biraz uzatmıştı ancak ana yol saatlerimi alabilecek kadar tıkalıydı.
Biraz daha ilerledikten sonra çiçekli pencereyi görmem ile bir oh çektim. Çiçekler sanki daha da bir güzeldi. Tabi bakan güzel olunca.
Elimdeki yedek anahtala kapıyı açıp içeri girdim. Ben kalırken olan boş ve soğuk hava gitmişti. Adeta canlanmıştı ev. Onun hafiften ortaya çıkan çiçeksi güzel kokusu her yanda hissediliyordu. Nasıl kıyıp da kendi kokumla kaplayacaktım bu evi ben?
Evin içine ilerledim. Mutfakta birkaç yıkanacak tabak ve atıştırmalık bar çöpleri vardı. Oturma odasındada o çöplerden gördüm. Seviyor muydu acaba?
Yukarı çıktım. Banyoda eve göre biraz daha yoğun kokuyordu ferefonları.
Yatak odasına geçtim. Yatağını güzelce toplamıştı. Komodinin üzerindeki parfümler biraz dağılmış son sıktığı parfümü öne koymuştu. Gözlerim yatağı taradı. Güzel kokusu burayada sinmişti. Derin derin nefes alıp içime çektim kokusunu. Beynime kazımak istiyordum. Kazıyıp, her yerde ker kokladığım şeyde onun kokusunu almak istiyordum.
❗
Derin derin soluduğum koku ile aklıma bu sabahki görüntü geldi. Bu güzel kokunun sahibi. Bembeyaz ten, dolu gözler gözlerimin önünde belirdi bir anda. Kurdumun içimde uluyuşunu duyuyordum.Altımda hissettiğim hareketlilik ile ne zaman kapattığımı bilmediğim gözlerimi açtım. Ne ara kalkmıştı bu?
Şu an ortam hiç müsait değildi. Ama şu an indirmezsem bu halde şirkete geri dönemezdim. Eve uğrama şansım da yoktu. Başka çare yoktu anlaşılan.
Pantolonumun fermuarını indirdim. Ardından boxerımı ve pantolonumu bir çırpıda çıkardım.
Tükürüğüm ile ıslattığım elimi açıkta kalan penisime sardım. Gelen soğuk hisle ürpermiştim.Ellerim aşağı yukarı hareketine başladığında ağzımdan küçük iniltiler firar etmişti. Aylardır yapmadığım için olmalı ki fazla hassastım.
Ellerim hareketini hızlandırırken doruk noktasına yaklaştığımı hissediyordum. İnlemelerimin sesi gittikçe artıyordu.
Sonunda doruk noktasına ulaştığımda büyük bir inilti bıraktım boş odaya. Beyaz yapışkan sıvı elimi kaplamıştı.
❗
Göğsüm hızla inip kalkarken bulanık zihnimi yerine getirmeye çalıştım. Sonunda beynimdeki pelteler dağıldığında nerde olduğumun tekrar farkına vardım. Yatağın yanındaki küçük komodinin üzerinden bir kaç peçete parçası alıp ellerimi sildim. Boxer ve pantolonumu da çekip düzelttim. Sikik bir şey yapmıştım. Bok gibi hissediyordum. Ne demek birinin kokusuna yükselmek, bir de üzerine onun yatağında çekmek.
...
Zaten eve yeterince feremonumu yaydığım için ellerimi yıkayıp çıkmıştım evden. Tekrar şirkete gidiyordum. Yine mesai yapacaktım. Tabi bu kafa ile yapılırsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Swan on Water/Taekook
Fanfictiehttps://www.instagram.com/reel/C8spYB7IacG/?igsh=cTJuaGYzY3JvbjF3