Yastığa sarıldığımda çok geçmeden kapının kapanma sesi odada duyuldu.Özür dilemişti yaptığı şeyden hemen pişman oluyordu özellikle bana karşı o gelmemiş olsa en son ben gidip özür dileyecektim.
Fakat henüz kafamı kurcalayan bir kaç soru daha vardı.Geri geldiğinde konuşacaktım ama bu kez daha sakin ve onu dinleyerek konuşacaktım.
Karnımdan ses gelince ayağa kalkıp aşşağıya indim az önce kavga ettiğimiz masaya baktım.
Sandalyeyi çekip kalan yemeklerden yemeye başladım yavaş yavaş yiyordum düşüncelerimin bunda büyük bir etkisi vardı biran önce açıklığa kavuşturmak istiyordum benden bıkmasını istemiyorum benden soğumasını da ama çoğu sorunun cevabını deli gibi merak ediyorum.
Ama ya cevap vermezse ve benim merakım yüzünden benden bıkarsa o zaman ne yapardım kim bilir.Hayatımda tekrar birine güvenmeye başladım ama eminim ki Jungkook ile olan ilişkim diğeri gibi olmayacak zaten ondan önce sadece bir kişi ile çıkmışlığım var el ele tutuşmaktan ileriye gitmeyen türden bir ilişki ama daha ileriye gitmek istemiştim o kişi ile bu konu da yalan söyleyemem.
Sürahiye uzanıp önümdeki bardağa su doldurdum.Suyu bitirip bardağı tabağın yanına bıraktım karnımın doyduğuna emin olduğumda yediğim tabağı toplayıp tezgaha bıraktım.Masadaki diğer tabak ve bardakları alıp yanına bıraktım.
Bol sweatin kollarını sıvayıp önümdeki bulaşıkları yıkama kararı aldım elbette makine yıkayabilirdi ama biraz zaman geçirmek için iyi bir fikir gibi gözüktü gözüme.Suyu açtığımda çalan telefonun sesiyle cebimden çıkarıp aramayı yanıtladım.
"Alo?"Bardağın etrafını yıkarken dinlemeye devam ettim"Jimin,ben büyük bir mallık ettim"Telaşla yaptığım işi bırakıp Hoseok'u dinledim ne olmuştu?"Hoseok, n'oldu?"
"Siz dün gittikten sonra Taehyung ve ben kavga ettik ben ona.."Tanrım lütfen içlerinden biri ölmüş olmasın ya da hastanelik "Ona?"
"Annesi hakkında konuştum hatta-"Korkuyla Hosoek'un sözünü kestim bu hastanelik olmalarından ya da ölmelerinden daha kötüydü"Hoseok ne yaptın sen?!Hatta derken başka ne yaptın?"Daha aciz çıkan sesiyle soluksuz konuştu"Hatta dalga geçtim annesinin bağımlı olduğunu söyledim o da dayanamayıp bana vurdu"Durum gittikçe ciddi bir hal alıyor Taehyung çok kızmış ve üzülmüş olmalı bir an önce onunla konuşmam gerekli.
Hosoek hala cevabımı beklediği için sakince"Hoseok,en azından yaptığın salaklığın farkındasın ama şuan önemli olan Taehyung'un seni affetmesi biliyorsun onun en hassas noktaların dan birisi annesi onu daima kanayan yarası.Senin böyle yapman yanlıştı"Ters şekilde cevap verdi "Biliyorum ama sarhoştum nasıl düşünebilirdim"
"Eğer o kadar sarhoş olmuş olsaydın dediğin kelimeleri hatta yediğin yumruğu hatırlar olmazdın belliki Taehyung ya da başka birine sinirlenmişsin sonra da sinirini Taehyung'a kusmuşsun.Şimdi Taehyung ile konuşacağım dua et yüzüne baksın"
"Oh, görüşürüz"
Üzüldüğü belliydi ama Taehyung'un acısı daha çok olduğuna eminim şimdi yanında olmak isterdim fakat mafya sevgilimin dağ evindeydim buna karşı sorunum yoktu sadece Taehyung'u merak ediyorum.Telefonu kapattıktan sonra hızla Taehyung'u aradım yaptığım iş umrumda değildi rehberden Taehyung'u bulup üzerine tıkladım telefon uzun bir süre boyunca çaldı ama açan olmadı telefonu kapatıp mesaj attım.
Ben
Taehyung
Hey.
Buraya bak neden telefonu açmıyorsun?
Baksana
İyi misin?Cevap vermeyince bizim gruba yazdım.
Deliler hastanesi
Ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Biggest Love |JİKOOK|
Action"Benmiydim aşka inanmayıp seni üzen,yoksa senmiydin içimde olan aşkı hiçe sayıp giden" Yer altı mafyası Jeon Jungkook yıllardır takıntılı bir şekilde aşık olduğu doktor Park Jimin'in karşısına çıkmaya karar verir bu karar Jimin'in hayatını tamame...