It's best to listen to my heart

89 12 1
                                    

Karşımdaki görüntü karşısında çığlık attım hızla yanımdaki bedenin koluna girdim "Jungkook ben dedim evde biri var diye!"Şen kahkahası ile kafamı az önce korktuğum bedene çevirdi karşımda elinde cips ile duran gri kafalı biri vardı yüzü hiç yabancı gelmiyordu ancak anlaşılan o da ne olduğunu anlamamıştıki kısa bir anlığına çığlık atmıştı.

İçerideki koltukta oturduğu yerden kalkan adam da ne olduğunu anlamayıp yanımıza geldi işte taşlar şimdi yerine oturmuştu bunlar o gün barda Jungkook'un yanında olan adamlardı.

"Seni tebrik etmeliyim."Dedi.Eliyle az önce korkan adamı işaret etti "Yoongi'yi korkutan ilk kişi unvanına sahip oldun"Az önce adını öğrendiğim adama döndüm ona laf atan adama bakıp yapmacık bir şekilde güldü "Komedyen oldun da haberimiz mi yok?"Gri kafalı çocuğun sorusunu umursamadan yapışık duran bize bakışlarını yönlendirdi.

Adını henüz bilmediğim adam sırıtarak eliyle halen cips yiyen adamı işaret etti "Deli takma sen onu"Bakışlarım kısa bir anlığına Yoongi denen adama kaydı alev topu atan gözleriyle onunla dalga geçen adamın kafasına vurdu.

Adamın kafası dahi hareket etmemişti aksine ağır çekimde bakışlarını kendinden kısa olan gri kafaya çevirdi birşeyler anladığı belliydi"Sıçtım."Elindeki cipsi kucağıma atıp kocaman salonda koşmaya başladı büyük beden gecikmeden "Şerefsiz buraya gel lan!"Ağzımdan kıkırtılar döküldü kucağımdaki cipsin içinden bir tane alıp ağzıma attım.

Yoongi,topuklarını götüne vura vura koşmaya devam ediyordu bir yandan da yakınıyor derdini anlatmaya çalışıyordu "Hyung özür dilerim yemin ederim elim yaptı ben yapmadım"

Az önce korkmamışım gibi gülüyordum özellikle Yoongi'nin sözlerine ama karşısındaki adamın pes etmeye niyeti yoktu eline aldığı yastıkları önünde koşan gri kafalıya isabet ettirmeye çalışıyordu.

Yoongi önümüzden geçerken gelen yastığa karşı eğildi, bana yaklaşan krem rengi kare birşey gördüm görmemle yüzüme çarpması bir oldu geri geri gittiğimde belimdeki el beni durdurdu.

Çarpmanın etkisiyle yüzüme gelen saçları geriye atmadan Jungkook'un öfkeli sesine yoğunlaştım "Sizi sikerim lan!"Kendime gelmek için başımı belli belirsiz salladım.

"Bebek misiniz?!"Mum gibi duran ikiliyi azarlıyordu ama ben halimden gayet memnundum.Yerdeki yastığı alıp yanımdaki bedene fırlattım gözleri açılmış bir şekilde bana döndü ben Jungkook'un tipine gülerken duyduklarım yutkunmama sebep oldu.Yoongi;"İşte bu çocuk şimdi öldü"Dediğini duydum.Diğer büyük beden kafası ile onay verdi.

Masum kedi bakışları atıp elimdeki cipsten bir tane daha aldım Jungkook şimdi beni öldürecek korkusu ile kalbim sıkışırken yaptığıyla kalbim adeta cennetteki ırmağa kendini bıraktı dudağımın arasındaki cipsin yarısını ısırıp dudağımın kenarını öpüp geri çekildi.

Karşımdaki ikili ağızları açık şekilde bize daha doğrusu Jungkook'un yaptığı harekete bakıyordular.

Yoongi'nin çenesine vurup açık kalan ağzına vurdu "Ağzını kapat sinek girecek"Çenesindeki eli itip "Sanki benden farkın var"Dedi.Karşısındaki büyük adama.

Jungkook umursamaz tavrı ile elini belime atıp düz koridordan salona ilerledi.

İkili koltuğa oturup göğsüne çekti kalp atışlarım gittikçe hızlanmaya başlamakla kalmıyor havada dans ediyordu.

Omzumdaki dövmeli parmaklarına baktım tamda 'Benim olana kimse dokunamaz'der gibiydi.

Bakışlarımı yakalayıp "Çokmu hoşuna gitti?"Dedi.Usulca kafamı göğsünden kaldırıp dikeldim"Yok desem yalan olur ama yok diyemezsem utançtan ölürüm"Kıkırdayıp burnumu parmaklarıyla kıstırıp yanağımı öptü orada durmayıp öpücükleri ile dudağıma kadar indi.

The Biggest Love |JİKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin