,,Máme všetko?" opýta sa Tom a prebehne nás pohľadom. Všetci prikývneme a tak sa otočí smerom k dverám.
,,Si si istý, že nás nikto nesleduje?" zastavím ho.
,,S Tomom sme to celý týždeň kontrolovali. Podľa toho, čo sme zistili, nás nikto nesleduje. No je možné, že nás sledujú z diaľky a čakajú, kým pôjdeme k tomu trezoru." ozve sa Josh a ja prikývnem.
,,Takže. Josh, Lili a Tom pôjdu jedným autom a ja, Lea a Marcel pôjdeme druhým.Melany ostane pre každý prípad tu, keby sa niečo dialo. Každé auto pôjde inou cestou. Stretneme sa na mieste. Keby niečo, dáme si vedieť cez vysielačku. Josh, Lili a Tom, idete prvý. My pôjdeme chvíľu za vami. Všetci rozumiete?" opýta sa Lucas. Všetci prikývnu a tak Josh, Lili a Tom výjdu von a nasadnú do prvého auta. Naštartujú a odídu. Asi o desať minút ich nasledujeme.
Celá cesta prebehne v tichosti, nikto nič nehovorí. Všetci sú v napätí, či to výjde.
Keď dorazíme na miesto, Josh s Lili a Tomom nás už čakajú pri aute. Bez slova vystúpime z auta a podídeme k nim.
,,Ste si istý, že sme tu správne?" opýtam sa.
Budova sa nachádza na nie veľmi rušnej ulici. Je obrovská, no vyzerá trochu opustene a ošarpano.
,,Áno. Je to rovnaká adresa, ako na tom papieri s kódom." prisvedčí Tom.
,,Tak fajn. Poďme do vnútra." povie Josh a podíde k starým dreveným dverám. Rovnako ako zvyšok budovy, vyzerajú ošarpane. Lak na nich je už zošúpaný a dvere pri otváraní zavŕzgajú.
,,Nemám z toho dobrý pocit." zamrmlem.
,,To ani ja." povie Lili, ktorá podíde ku mne.
Budova je ľudoprázdna. Je plná starých, kovových skriniek, poskladaných popri sebe. Vyzerajú ako odkladacie skrinky na staniciach, akurát sú staršie a opotrebovanejšie.
,,Wow. " povie Tom, keď sa poriadne porozhliada.
,,Ako tu medzi tými všetkými skrinkami máme nájsť tú správnu?" opýta sa Lili zúfalo.
,,Pri tej adrese bolo aj napísané nejaké číslo, však?" ozve sa Lucas.
,,Áno. 356." povie Tom.
,,Hej!" zakričí na nás Josh, ktorý už medzitým podišiel k jednej zo skriniek.
,,Tie skrinky sú očíslované." povie a ukáže na číslo na jednej z nich.
,,Tak hľadajme skrinku s číslom 356." zavelí a všetci sa rozídu po miestnosti.
327, 328, 329,...
353, 354, 355,...
,,Mám to!" zakričím a všetci sú v okamihu pri mne.
,,Je tu zámka na kód." podotkne Marcel.
,,Lili, kde je ten kód, čo sme našli v starkinom dome?" opýta sa Lucas s pohľadom upretým na zámok.
,,Tu." povie a podá mu papier. Lucas ho vezme a pomaly nastaví číselný kód na zámku.
,,A je to." povie, keď zámka cvakne. Lucas otvorí skrinku a to, čo je vo vnútri, nám vyrazí dych.
,,Ale nie." zaúpie Lili.
,,Ďalší trezor?" opýta sa Tom zdesene.
,,Na kód." dodá Josh.
,,Lenže my už ďalší kód nemáme!" namietne Marcel.
YOU ARE READING
Memories
ActionLea Hope. Dievča, ktoré malo úplne obyčajný život. Mala všetko, čo potrebovala- milujúcich rodičov, starostlivého brata, úžasného priateľa a super najlepšiu kamarátku. No v jednej sekunde sa jej život obráti naruby. Autonehoda. Smrť rodičov. Stra...