20♡

219 32 46
                                    

jaywon riyal

jungwon
NE ZAMAN GELMEYI DUSUNUYORSUNUZ TAHMINI

heeseung
ben gelmemeyi dusunuyorum

sunoo
hyung sacmalamayacaksin ve gotunu kaldirip geleceksin
sunghoon hyung tepin sunun odasinin ustunde

sunghoon
YA BI SAL BENI SAL
HEESEUNGI UYARMAK ICIN MI VARIM BEN
BASKA TURLU ADIMI AGZINA ALMIYORSUN ZATEN

riki
hyung ne diyon

jay
bu malin da iyi ki bi sevgilisi oldu

sunoo
suscan hyungggggg

jay
sen suscan
iki dakikaya gelmeyeni almiyorum eve

heeseung
anan

jay
🤨
terli terli gelip kadindan su istedigin gunlerin hatrina anancilik yapma bari

heeseung
pardon
baban

jay
harcadigimiz paralar da onun

heeseung
e senin ben o zaman jay

jungwon
GELIN ARTIK
herkes tarafından görüldü

...

Jay'in anne ve babasının iş gezisinde olması ve tek çocuk olmasını sonuna kadar kullanan arkadaş grubu, yine Jaylerin evinde yatıya kalmaya karar vermişlerdi. Jungwon Jay'in ailesi gittiğinden beri zaten Jay'in evinde yatıp kalktığından, her şeyi hazırlamış bir şekilde diğerlerini bekliyorlardı.

Jake ve Sunoo uzun ve gereksiz atışmaları sayesinde geç kalmışlardı. Sunoo grupta yazışırken bir yandan abisine laf yetiştiriyordu ve Jake'in gruba yazmamasının sebebi de bu gereksiz tartışmalarıydı. Sunghoon da her ne kadar laf etse de kız kardeşinin odasında birkaç tur zıplayıp ses çıkartarak alt katındaki Heeseung'ı rahatsız etmeyi ve evden çıkarmayı başarmıştı. Riki ise gruptaki mesajlaşmaları okurken bir yandan Jay'in evine yürüyordu zaten.

Yedi kişilik grup sonunda toparlanabildiğinde herkes salonun bir köşesine dağılıp kendi halinde takılmaya başlamıştı bile. Jay ve Jungwon'dan farklı olarak Sunki ikilisi sevgili olduklarını anında açıkladıklarından rahat bir şekilde davranabiliyorlardı ve kendileri oldukça memnundu bu halden.

Arkadaşları ve Sunoo'nun biricik abisinin hisleri tartışılırdı tabii.

"Bakın, içip bir yerlere kusanın eline gereken her şeyi verip temizlettiririm. Ona göre için içecekseniz de."

"Tamam Jay, sakin."

Hep birlikte gülüşürlerken daha eve gelmeden birbirlerine verdikleri sözü hatırlayıp bakışan Sunoo ve Riki başka konular hakkında gülmeye başlamışlardı.

Herkesin sarhoş olmasını sağlayıp bir sürü ifşa çekmekti planları. Bu yüzden hiçbir şey içmemek için söz vermişlerdi birbirlerine.

Sunoo böyle biliyordu en azından bunu.

Riki'nin aklından geçen plan diğerlerinin sızacak olmasını fırsat bilip Sunoo ile sabahlayabilmekti. Önceden yaz tatillerinde sürekli yaptıkları bu aktiviteyi tekrarlamak iyi olur diye düşünmüştü.

Navillera | SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin