1

420 48 39
                                    

Sunoo'dan

"Ne demek saklambaç oynamaya gelmiyorum?"

"Bana yaşattığınız travma hâlâ duruyor yerinde hyung. Haberin olsun diye dedim."

"Hadi ama Sun ya! Riki ebe olur, hadi."

"Riki ebe olmazsa cidden oynamam ama bak."

"Tamam abicim ya tamam. Ebe yaparım ben onu."

Bu gördüklerinizin ortaokulda yaşamış olduğum şeyler olduğunu düşünüyorsanız oldukça yanılıyorsunuz demektir çünkü ben bunları 11. sınıfın son haftasında yaşıyorum.

Önceden yaşadığım travmaya gelecek olursak da, ne ben anlatayım ne siz sorun. Çünkü oyun oynamak için beni bekleyen 6 tane çocuk (?) var.

Okulun son haftası olunca hiçkimse asla gitmezdi okula. Bizim mahalledeki yazılı olmayan kural buydu. O son haftalar her zaman oyunla geçerdi. Şu anda da o haftalardan birindeydik işte.

Her zaman yaptığım gibi belki akşamın karanlığında görülmemi zorlaştırır diye siyah kıyafetlerimi giymiştim üzerime. Apartmanın merdivenlerini abimin peşinden hızlı hızlı indiğimdeyse 8 yaşımdan beri hiç değişmeyen o manzarayla karşılaşmıştım.

Her zamanki gibi oyun oynarken ayakkabı giyme zahmetine girmeyen Heeseung hyung terlikleriyle gelmiş, Jay hyung deseniz pantolonla gelmiş -hani küçükken annesi zorla giydiriyordu da, niye hala sokağa pantolonla çıkıyor anlamadım- Jungwon da yine her zamanki gibi o garip yüksek tabanlı ayakkabılarını giymiş, Sunghoon hyung ise gözleri bozuk olmamasına rağmen almayı çok sevdiği gözlüklerinden birini takmıştı. Bir de Riki vardı işte. Onun olayı ise önce benim önümden apartmandan çıkan abime, sonra da bana laf atmaktı. Ve ne diyeceğini çok çok iyi biliyordum.

"Jake hyung yine en basit yerlere saklanmaya geliyor hazır olun. Sunoo da önceki yıla göre hızlanmıştır umarım."

"Ben senden büyüğüm be!"

"Sen benden uzun olana kadar hyung demeyeceğim sana Sunoo'cum. Hiçbir zaman yani."

"Sorunlu ya..."

"Neyse arkadaşlar, taş kağıt makas-"

"Evet hyung, kaybeden ebe olur. Biliyoruz zaten."

Jay hyungun sözünü bölen Jungwon'a gülmüştük hepimiz. Tabii ben abimin gözlerinin içine bakmaya başlayınca birkaç kez yalandan öksürmüştü abim.

"Riki ebe oluyor bu sefer yalnız."

"Yaaa, öyle miymiş?"

"Sunghoon kes. Riki ebe olsun işte o hiç ebe olmuyor."

"Taş kağıt makasta iğrenç olmanız benim sorunum mu? Hem Heeseung hyung ebe olmak istiyordu."

"Lan ben ne-"

"Hem niye Riki ebe oluyor ki?"

Sanki bilmiyormuş gibi konuşan Jungwon'a tehditkar bir şekilde gülümsemiştim. Gülümsemiştim gülümsemesine ama beni gören kişi maalesef salak kedi değil de aptal gibi sırıtan Sunghoon hyung olmuştu.

"Sunoo yüzünden, değil mi?"

"Hayır ya, ne alaka ben şimdi?"

"Ne bileyim, altı sene önce Riki'nin saklandığı yere gidemiyorsun hala."

Yarım ağız sırıtarak söylediği şey ile birbirine bağladığım kollarımı çözüp omzundan ittirmiştim.

"Bakın ben ebe olurum ama kimseyi korkutmak yok."

"Ay aman, kardeşini bir kere korkuttuk iyi ki abisi."

"Ya, Riki!"

Sesimi yükseltmemle beraber yanıma gelmiş ve kolunu omzuma atmıştı. Her zaman düşünmeden sırf benimle uğraşmak için yaptığı bu hareketin bende kardiyo yapmış kadar etki bırakması hiç adil değildi.

"Biz Sunoo ile saklanırız sıkıntı yok. Ben yanındayken de korkutacak kişi kalmaz hem."

"İyi peki. Başlıyorum saymaya cidden acımam hiçbirinize."

Abim bize inat rap yapar gibi saymaya başladığı anda benim yanımdan koşarak uzaklaşmaya başlamıştı Riki. Arkasından bıkkınlıkla bakarken omzuma çarpan Jay hyungla beraber Riki'nin peşinden var gücümle koşmaya başlamıştım. Şerefsizin nereye saklandığını veya saklanabileceğini çok iyi biliyordum zaten.

-6 sene önce-

"Önüm-arkam, sağım-solum sobe! Saklanmayan ebe!"

Taş kağıt makasta asla şansını bulamayan Sunoo yine ebe seçilmişti. Yakalamak için nereye bakması gerektiğini biliyordu fakat diğerleri kadar hızlı koşamıyor oluşu onun için büyük bir eksiydi. Hyungları o mızmızlanmasın diye bilerek yavaş koşuyordu, bunun farkındaydı ve bundan oldukça keyif alıyordu fakat Jungwon ve Riki için aynı şeyi söyleyemezdi. Özellikle Riki ona inat daha hızlı koşuyordu ve Sunoo sinirden küplere biniyordu. Bu sefer ise sinirini en çok bozan şey Riki'nin nereye saklanacağını söylemiş olmasıydı. Bu basitçe "Yakalayabiliyorsan gel de yakala." demekti 5. sınıftaki Sunoo için.

Sunoo tüm cesaretini toplayarak komşusu Jungwon'un ailesinin garajının olduğu tarafa doğru yürümeye başlamıştı. Garajın yanında büyük bir çınar ağacı vardı ve Riki o ağacın arkasına saklanacağını söylemişti. Fakat garajın dış tarafında takılı olan lambanın sürekli yanıp sönmesi ona hiç yardımcı olmuyordu. Ellerini kalbinin üstüne koymuş bir şekilde ağacın arkasına doğru yaklaşırken kendi gölgesinin yanında bir gölge daha görmesiyle arkasına dönmüştü hızla. Hiçbir şey olmadığını görünce her ne kadar biraz rahatlasa da bir an önce Riki'yi bulmak istemişti çünkü şu anda deli gibi korkuyordu. Abisinin karanlıkta anlattığı korku hikayeleri içine işlemişti.

Bir anda gelen cesaretle beraber kendini ağacın arka kısmına hızla geçmeye zorlamıştı.

"Riki git ebele ama-"

"Bö!"

Ağacın arkasındaki Jungwon onu korkutunca gözlerini yumup kısa bir çığlık atarak geri geri sendelemiş, bu sefer de arkasında duran Riki onu omuzlarından sertçe sarstığında yeni sulanmış ıslak çimenleri boylamıştı.

Kardeşinin çığlık sesini duyan Jake, saklandığı yerden hızlıca çıkmış ve ayakta dikildiğini görebildiği Jungwon'un olduğu tarafa koşmaya başlamıştı. Sunoo'ya bir şey yapanın o şeytan ikili olduğundan emin olduğu için ikisini de mahalle boyunca kovalamayı düşünüyordu fakat yerde Riki'ye sarılarak ağlayan Sunoo'yu görmek fikrini değiştirmişti.

Belki küçük Sunoo bunun farkında değildi ama korkmasına sebep olan kişi Riki olmasına rağmen ona sarılarak ağladığı o gün, Riki'nin bu kadar yakınında bulunmanın kalbini hızlandırdığı ilk gündü.

...

ARKADASLAR MERHABA

bu ficde benim yasantimdan birkac sey olacak o yuzden guzel yazabilmeyi umuyorum😔

because i liked a boy'da dusman yazdigim ikiliyi burda abi kardes yaziyorum💗💗cunku jake ve abim birbirlerinin tipatip aynilari gibiler ve kendi anilarimi yazarken abime benzeyen birini kullanmam gerekiyordu cunku her animda abim var... bu arada diger fici ne zaman bitiririm hicbir fikrim yok ozur dlerim😔 hic yazasim gelmiyor oraya😔

UMARIM BU FICI BEGENIRSINIZZZZZ

Navillera | SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin