Bi nazar duası 🤲🏿
"Manyak yağmur yağıyor gitmem ben derse, sikerim okulunu ya. Kaç yıldır oku oku bitmiyor anasını sattımın okulu." Elimde peçetemle iç içe girmiş ikiliyi ders için kaldırmaya çalışıyordum. Burnum foşur foşurdu, ateşim de vardı ama sıtma tuttuğu için üzerimdekileri atıp, bi soğuk duşa giremiyordum.
"Lan kalksana devamsızlık hakkın mı var? Hakan kaldır şunu salak kalacak bi sene daha uzatacak bak." Sinirle konuştuğumda peceteyi burnuma götürmüş ve tüm gücümle hümkürmüştüm. Benim sümük sesime ikisi de ayıldığında kendimi odalarındaki koltuğa bıraktım, halim kalmamıştı.
"Sana noldu?" Gözündeki çapakları almaya çalışan Hakanın gergedan sesine bile gülecek halim yoktu. Mert ayaklanıp, bana gelmiş ve alnıma elini uzatmıştı. "Kanka yanıyon amına koyayım." Battaniyeme uzandığında ayağımla ittirdim onu. "Git, vermem." Dememle üzerimden güç kullanarak almıştı. Kankam Merto fiziksel farkımızı kullanmıştı, ölüm emri verilmeliydi.
"Salak ya, nasıl terlemiş. Hakan kalk amına koyayım kız elimizde kalacak, bi hastaneye gidelim." Dediğinde burnumu çekmiş ve nefes almaya çalışmıştım. "İlaç içer yatarım, siz okula. Hadi abicim hadi, hakkınız kalmadı zaten. Hakan, Yasemin karısı laf ederse bi tane çak benim yerime. İki oluyor dersine girmeyeceğim." Biraz zevkten dört köşe olurken yastığını fırlattı.
"Allah akıl dağıtırken şemşiye mi açtın naptın?" Mertle göz göze gelmemle yüzümüz şempazeye dönerken o boğazını temizlemiş ve sevgilisine dönüp onu hazırlanmaya göndermişti. "Ben bıktım vallahi bıktım, ahiretliğim geberirken ben derse gidiyorum." O pantolonunu giyerken söylendiğinde bende elimdeki rulo tuvalet kağıdından burnuma sokmak için tıkaç yapıyordum.
"Bade telefonlar seslide, baktın dayanamıyon azrail göte dayandı arıyorsun. Kapiş?" Dediğinde burnumdaki peçetelerle işaret parmağımı kaldırıp, tamam anlamında işaret yaptım.
👍🏿
Mert gelin misali kucağına alıp, mutfaktaki sandalyeye oturttuğunda ruhumu teslim etmiş gibiydim. Anne neredesin kızın gidiyor daha çıtırların tadına bakamamışken.
Hakan hızla yumurta kırıp, hazırlanmaya devam ederken Mertin beni beslemesiyle sonunda ilacı içebilmiştim. Yatağıma tekrar kavuştuğumda Hakanın tekrar tekrar bir şey olursa ara laflarından sonra nihayet evden defolabilmişlerdi. Başım zonklarken zorlukla Spotifya girip, uyurken dinlediğim listeyi açtım.
Müziksiz uyuyamazdım ben.
Ki şu an müzikle de uyuyamıyorumdum ya.
Burnumdan su aktığında aklıma Kalp Atışı Eylül ve Eylül'ün beynini deldiği adam geldiğinde elimi yavaşça kafama götürdüm. İyiydim iyi.
Yastığımı düzeltip instagrama girdim ve tereddütle arama yerine Gazel hocanın bilgilerini yazdım. Öne ilk çıkan hesaba girdiğim 12k takipçine şaşırmış, aktif kullandığı hesapta gezinmeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Öpücüğü GxG
FantasyBarda yaşanmaması gereken bir gecenin sabahında, karşımda gördüğüm kadın eski hocamızın yerine gelen kadındı. Karşımda ki kadın; saatlerce vücuduna dokunduğum, en mahrem bölgelerinde ona zevki tattırmak için ellerimi gezdirdiğim kadındı.