Tam olarak üç kişi, üç yetişkin insan, üç aklı başında insan iki saat kırk iki dakikadır Gazel hocaya göndereceğim mesaj konusunda tartışıyorduk. Hakan kısa bir selam mesajı göndermemi söylediğinde Mert ona karşı çıkmış ve bunun ilk mesaj için çok saçma olduğunu söylemişti.
Hakan ise kendini savunmaya alıp, bu mesajın onda her zaman işe yaradığını söylemesi üzerine Mert trip atmaya başlamıştı. Ben ise story atmasını beklemeyi, attığı storye yanıt vereceğimi söylüyordum. Mert ise benim Gazel hocagı takibe aldığımdan dolayı eskisi gibi rahat story atamayacağını, onu beklersek bayağı bir sürecesini söylemişti.
"Ablama mı sorsak? Elif ablam belki?" Diye sorduğumda ikisi de bana salakmışım gibi bakmıştı. "Diğerlerine yetiştirir, üçünü de buraya toplar ve çıkan kaosu bir şeytan edasıyla izler." Hakan bilmiş bir şekilde konuştuğunda bir iç çektim. "E ben ne yazacağım?" Dediğimde tekrar düşünmeye dönmüştük. "Dersle alakalı sorsan oradan konu çıkarsak?" Mert kendinden emin olmadan sorduğunda Hakana döndüm.
"Aman siktir et yaz, en kötü engel yersin." Dediğinde telefonu elime aldım. "Ne yazacağım yani?" Diye tekrar ikiliye döndüğümde 3 saatimizi doldurmak üzereydik.
Onun dm'inde beklemeye başladığımızda hiçbirimizin planlamadığı bir şey oldu. Bunca saattir düşünmemize rağmen biz ilk adımı atamamışken Gazel hoca tarafından ilk mesaj gelmişti.
"Ananı sikeyim direkt görüldü gitti!" Mert kafasını elleri arasına aldığında içimden bir siktir çektim. "Sigara ver, amk stres seviyem tavan yaptı." Paketi alıp son dalı da ben aldığımda gözlerimi mesaj da gezdirdim.
GazelOzsoy : Merhaba Bade, ansızın yazıyorum kusura bakma lütfen ama sormak istediğim bir şey vardı.
GazelOzsoy : Sabah ki derste öğrencilerden birisi benim hakkımda bir şey mi söyledi? Yani tam duyamadım, o an biraz şeydim de. Sanki benden dolayı şikayet ediyor gibiydi, duyduğuna eminim çünkü ondan sonra bir süre ona bakındın. Bir ihtimal benim ders işleyiş şeklimden rahatsız mi oluyorlar?
Siz : Merhaba hocam, estağfurullah ne rahatsızlığı :)
Siz : Bahsettiğiniz kişiye hiç takılmamanızı, kendisinin boş boğaz birisinden fazlası olmadığını söyleyebilirim. Geçen sene de aynısını Afraya yapmış ve kendince bir yarışta gibi görmüştü kendisini.
Siz : Çocukluğunda Fransada bulunma fırsatı olduğundan tüm hocalara üstten görme, laflarını düzeltme gibi alışkanlıgı vardır.
GazelOzsoy : Bana üstünlük taslayabileceği hiçbir konu yok ki ama. Fransada çocukluğundayken bulunmuş, ben doğma büyüme oradaydım.
GazelOzsoy : Ve Afra hocacığınızla böyle bir problem yaşadığında hocan nasıl davranmıştı?🙃
Siz : Kendisi ağır başlı bir kadındı yani kızı pek umursamadı, kızda kalkıp yüzune karşı bir şey diyemedi ama hep duyduğundan emin oldu hocam.
Siz : Muhtemelen size de aynı şekilde yaklaşacak ama bu hareketlerine daha fazla sürdürmesine izin verme gibi bir niyetim yok. Takındığı tavır bir ögrenci olarak beni bile rahatsız ediyor, burası lise değil. Şayet bir şikayeti varsa gidip yönetime bildirmeli, salak salak gelip sınıfta böyle konuşmasıma gerek yok.
GazelOzsoy : 😳😳
GazelOzsoy : Sen karışma olur mu? Ben halledeceğim, o gene de senin sınıf arkadaşın ve aranızda problem oluşmasını istemiyorum Bade.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Öpücüğü GxG
FantasyBarda yaşanmaması gereken bir gecenin sabahında, karşımda gördüğüm kadın eski hocamızın yerine gelen kadındı. Karşımda ki kadın; saatlerce vücuduna dokunduğum, en mahrem bölgelerinde ona zevki tattırmak için ellerimi gezdirdiğim kadındı.