10

1.1K 145 49
                                    

"Yumuşacık buraya gel kızım." Gözlerimi sinirle sınıfın diğer ucundaki Hakana çevirdim.

Saat henüz 8.00, 8.15de ders başlıyordu ve biz yeni girdikmiştik sınıfa. Öyle ki ben yediğim çikolatalı açmanın kağıdını çöpe atarken Hakan her zamanki yerimize geçmiş ve dünden sonra hem Mertin hemde kendisinin ağzından düşüremediği yeni lakabımda seslenmişti.

Aklınca komikti işte salak. "Yumuşacık, kızım bakma öyle sert sert. Bak olmuyor ama!" Sınıftaki üç beş kişi ne yapıyor bu salaklar dercesine bakındığında gözlerimi devirdim. "Kes sesini o kıllı götünü tokat manyağı yaparım." Yanına geldiğim gibi çantasını çekmişti.

"Çalıştın mı konuna?" Diye sorduğunda kafamı iki yana salladım. "Aynı evdeyiz salak, yedi yirmi dört beraberiz sence çalışma imkanım var mı?" Diye sorduğumda hak vermişti. "Okey oynamaktan unuttuk amk." Dediğinde gülmüştüm. "Kıçımda oturmaktan yara çıkacak." Dediğim sırada elinde kitaplarla Gazel hoca içeri girdi. "Oğlum bu biraz anamızı sikecek gibi hissediyorum, içimde kötü bir his var." Dediğinde istemeden de olsa ona onay verdim. Ne hikmetse duruşundan bile agresiflik akıyordu.

Dersin başlamasına daha olduğundan dolayı hiç kimseye bir şey demeden kendi sandalyesine oturdu. Yanına gelen kişilere gülümseyip, yanlışım yoksa günaydınlaşıyordu.

"Yok bee normal gibi." Hakana döndüğümde sirkelenmişti. "12.30daki Yasemin hocanın dersi daha gerici, istediği videoyu da atamadık amk." Dediğinde koca bir hassiktir çekmiştim. "Oğlum kalacağız lan harbiden. Hiçbirini yapmadık." Dediğimde gülmüştü, e rahattı tabii eşşek ne kadar burada kalırsa sevgilisiyle o kadar beraberlik demekti.

"Arkadaşlar ufaktan yerleşelim, ders başlıyor." Dediğinde çantamdaki termosu aldım ve sıranın altından kapağını açtım. "Kahve içsem kızar mı lan?" Diye Hakana döndüğümde Gazel hocadaki gözlerini bana çevirdi. "Bade zaten solumdasın, sana bir tane çakarım görürsün kahveyi." Dediğinde uslu uslu kahveyi geri kaldırdım.

"Defterlerimizi çıkaralım, ufaktan başlayalım ne dersiniz?"  Tahtanın başına geçip başlık olarak yazdığı yazıyla derin bir nefes çektim içime.

" “Conditionnel” Kipinin Kullanımı, “quel” Sıfatının Kullanımı, Şekillerden Bahsetme."

O anlatmaya başladığında ilgilendiğim tek şey o hoşuma gitmeyen gözleri ve inanılmaz seksi olan aksanıydı. "Ufak ufak notlar aldıracağım, size göndereceğim slaytlara çalışmanız yeterli olacaktır. Derste sözel olarak göreceğiz, önemli kısımları burada yazacaksınız geri kalanı size mail atacağım. Rica ediyorum slaytları bir köşeye atmayın, onları ben hazırladım." Gururla konuştuğunda gülmedsn yapamamıştım.

Göz göze geldiğimizde hızla gözlerini çekmiş ve gülücüğünü gizlemeye çalışmıştı. Saatler ilerledikçe ses tonuyla uykum gelirken geriye yaslanmış, kollarımı göğüsümde birleştirmiş ve kaşlarımı çatmıştım. Hakan çoktan salyalarını akıtmaya başladığında gözleri bizim tarafta gezinmiş ve yüzü anlık olarak düşmüştü.

"Sıkıldınız mı?" Sınıfında yarı uyuklar pozisyonda olduğunu görmesiyle Hakanı sertçe dürttüm. "Noluyo am-" Gözlerimi belertip baktığımda susmuş ve sınıfa bakınmıştı. "Bitmedi mi hâlâ?" Dediğinde hayvan gibi esnemekle meşguldü.

"Yok hocam sınıf çok sıcak ya bir mayışma geldi, bir de ses tonunuz sağolsun annemin ninnisinden daha çok uykumu getirdi. Bizde bir tane şerefsiz var, ablam asla uyutamaz ama sizin sesinizi bir duysa bir hafta malak gibi yatar yani." Öndeki çocuk gülerek konuştuğunda Gazel hoca pek anlamış gibi durmuyordu. "Malak?"

"Anlamadım kartanesi." Yanımızdan gelen sesle yanaklarımın içini ısırdım. Hayır, gülmeyecektim. "Malak neydi lan?" Yanındakine döndüğünde çocuk yayılmış halinden hızla toparlandı. "Manda yavrusu hocam." Dediğinde Gazel hoca kafasını eğmiş ve bu sefer de "Manda?" Diye sormuştu.

"Anlamadım kartanesi 2." Dediğinde çocuğa döndüm. "Oğlum sus lan yarılacağım şimdi." Dediğimde piç piç gülmüştü. "İnek, cow, vache gibi." Dediğinde Gazel hoca adeta aydınlanmıştı. "Ama inek gibi uyumak ne alaka ki." Yanımdaki çocuk tekrar konuşacağı zaman bana dönmüş ve gülmemek için kızarmış suratımı görmesiyle kocaman sırıtmıştı.

"Ahanda bu üç." Dediğinde kafamı iki yana sallamış ve Gazel hocaya dönmüştüm. "Hocam boşverin siz, vallahi bakın bu saçmalıyor işte." Çocuk daha fazla açıklayamadığında Gazel hoca omuzlarını düşürmüş ve sınıfa dönmüştü. "Biraz ara versek mi?" Dediğinde tüm sınıftan onay gelmesiyle yüzü daha da düşmüştü.

"20 dakika sonra tekrar başlarız o zaman." Kimileri dışarı çıkmış, kimileri telefonlarına sarınmıştı. Çantamdan termosumu çıkarıp Hakana döndüm.

Overthinkliyordu.

"Alsana." Termosun kapağına koyup ona verdiğimde gözlerini kırpıştırıp elimden almıştı. "Kadından dolayı mı yoksa konudan dolayı mı bilmiyorum ama liseye ışınlandım bildiğin. İngilizceci yıllardır gördüğümüz konuyu tekrar anlatırken de böyle uyumuştum, off lisenin sıraları daha rahatsızdı onları özledim." Dediğinde gülmüş ve filtre kahvemden birkaç yudum almıştım.

En arka duvar kenarı ya da en ön orta sıradaydık, derse bağlıydı genelde ama  biz gene beraberdik. Hakan yakışıklıydı, Hakan bayağı yakışıklıydı ve lisede kızların gözdesiydi. Eh onun istemediği bu ilgiden kurtulmasını sağlayacak bir ben vardım ve ikimizde bunu kullanmıştık. Kimileri bizi beşik kertmesi sansa da birimiz gay, birimiz biseksüeldi. Sanırım yani.

Gazel hocanın üzgün üzgün telefonuyla ilgilendiğini gördüğümde kendi telefonuma sarındım. İnstaya girdiğimde tereddütle ona baktım, yazsa mıydım?

Korkanın çocuğu olmaz, en fazla ne olabilir ki?

Gazel dm Bade

Siz : Çocuğun bahsettiği şey ses tonunuz o kadar güzel ki, bir türlü uyumak bilmeyen yiyenini bile ölüm uykusuna yatırabilir.

Siz : İyi uyumasını sağlar.

Siz : Kötü anlamda bir şey denmedi, herkes uyukluyor çünkü sınıf çok sıcak ve saat çok erken.

GazelOzsoy : Bana güldün.

Siz : Ne? Tabii ki de size gülmedim.

GazelOzsoy : Gördüm, ben anlamadıkça o çocukla güldün.

GazelOzsoy : Benimle dalga geçtin.

Dediğinde gözlerimi telefondan çekip Gazel hocaya döndüm. Çattığı kaşları ve hafiften dolu gözleriyle kesinlikle bir sincaba benziyordu, her şeyden önce kırılmış gibiydi. Kafamı iki yana salladığımda gözlerini telefonuna indirdi.

Siz : Sizinle dalga geçmedik, bu dalga geçilecek bir konu değil ki.

GazelOzsoy : Gördüm Bade, ben anlamadığımı söyledikçe o çocuk bir şey dedi ve sende her seferinde güldün.😡

Siz : Size gülmedim ki başka bir şey diyordu.

GazelOzsoy : Yalancı.

Gözleri daha çok dolduğunda çantasını alıp sınıftan hızla çıkmıştı. Dersin başlamasına 5 dakika kalmıştı, şimdi giderse yetişemezdi ve ders iptal olurdu. "Nereye gitti la." Hakan bana döndüğünde ona tereddütle bakmış, daha fazla yerimde oturamadan bende ayaklanmıştım. Adımlarım Gazel hocanın odasıyken koridordaki diğer öğrencilerle olabildiğince az göz göze geldim.

Nefes nefese onun odasının önündeyken kurumuş boğazım sebebiyle bir iki kere yutkundum. Elimi kaldırıp kapıya vurduğumda ses gelmemişti, içimden bir ses inatla onun burada olduğunu söylerken elimi tereddütle kulba götürüp kapıyı araladım.

"Affedersiniz hocam, içeri geliyorum."












Alsana🤌🏿

Fransız Öpücüğü GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin