7

1.1K 134 62
                                    

BadeCelik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


BadeCelik


"I could be better a better boyfriend than him."

4

32 beğenme 58 yorum

Hakangokturk : Sendeki erillik bende yok
↪️ Mertyazici : Gotume de ayni seyi söyle de gulsun sana

Mertyazici : Biliyordum.

OzgeCelik : Ablasının biriciği.✨️

SezinCelik : Can yakıyor cimcime.

ElifCelik : Orsbcocu Bade ceketimi almis gitmis kopek soyu seni
↪️BadeCelik : Hastalıktan hastanelerde sabahlayayım, montum yok diye giyememeyeyim ben ama sen sırf ceketini aldım diye laf et.
↪️ElifCelik : Senin yalanini sikeyim daha gecende 10k gonderdi Özge sana
↪️BadeCelik : Kira😔
↪️SezinCelik : Ablacım neden yazmıyorsun? Postunun yorumlarından mı ögreneceğim paranın olmadığını?
↪️BadeCelik : Yük olmak istemedim...

Yagmurcetin : Hâlâ yüzükleri takıyorsun.
↪️Mertyazici : Sanane be cingene
↪️Yagmurcetin : Mert ya oeifirowow
↪️Mertyazici : Iyy insanligin gorup gorebilecegi en igrenc randomdu.

↪️Mertyazici : Sanane be cingene↪️Yagmurcetin : Mert ya oeifirowow↪️Mertyazici : Iyy insanligin gorup gorebilecegi en igrenc randomdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GazelOzsoy

Böö!

10k beğeni 500 yorum


CarolieMartin : Kızımın mükemmel gözlerinden korkan korkaklara ihtiyacımız yok! Boş ver bebişim, ne derler bilirsin bekarlık sultanlıktır.
↪️GazelOzsoy : Ben bekar olmak istemiyorum, onu istiyorum.🥺

Matthewpoolie : Türk kızlarının hepsi senin kadar güzel mi yoksa sen bir ayrıcalık mısın?
↪️GazelOzsoy : Türk olmak bir ayrıcalıktır aşkım.😘

X : Abla kafamı araya sokup iki yana sallayasım geldi.

X : Gözlere bak amk

X : Klasik mavi gözlü kız çekiciliği
↪️GazelOzsoy : Mavi gözlüler çekici midir?
↪️ X : Bana o gözlerle on saniye baksan kendimden geçerim.

"Lan Mert koş amına koyayım!"

Sigarayı dudaklarım arasına aldım ve telefonu masaya bırakıp, elimin hiçbir şeye çarpmamasına dikkat ettim. "Noldu?!" Aynı şekilde bana seslenen Mertle ayaklandım. "Gelsene köpek!" Diye bağırdığımda boxserıyla çıktığında Hakan yanımda hemen gözlerimi örtmüştü.

"Lan git bir şeyler giy manyak mısın kızın önüne çıkıyorsun böyle." Dediğinde Mertin gitmesini bekledim. "Amk bi izin vermiyorsunuz ki giyineyim. Ben evden on dakikaya çıkmazsam geç kalacağım, Selinler çoktan yoldayım sanıyor." Pantolonunu bağlayıp geldiğinde elimdeki yarısı içilmiş sigarayı ve masanın üzerindeki telefonu almış ve ıslak saçlarıyla okumaya başlamıştı.

"Lan..." Sigarayı dudaklarından almış ve yorumlarda gezinmişti. "Lan bu karı bekarmış amına koyayım." Yüzünde heyecan dolu bir ifade yerleştiğinde bana dönmüştü hızla. "Lan sevinsene köpek! Günlerdir yüzün sirke satıyordu, kadın bekarmış aloo! Oğlum bunlar yorumlarda senden bahsetmiş açık açık." Omuzlarımdan beni sarstığında yüzümde ne zaman yerleştiğini bilmediğim bir gülümseme vardı.

"Ee ne yapacağız şimdi?" Hakana dönüp sorduğumda o da ciddileşmiş ve kendine bir sigara yakmıştı. "Takip et ve son gönderisi beğen." Dediğinde gözlerimi büyülttüm. "Gidip direkt evlenme teklifi edeyim daha iyi." Dediğimde Mert kafama şaplak atmıştı. "Kocama karşı çıkamazsın, direkt yapıyorsun ne dediyse." Dediğinde terleyen ellerimi pijamama sürttüm.

"Yanlış anlamaz değil mi?" Diye sorduğumda Hakan Merte dönmüş ve kızmıştı. "Kafasına az vur dedim değil mi? Bak şimdi çalışmıyor. Salak kızım benim, bizim amacımız zaten yanlış anlaması ya." Diyip saçlarımı okşadığında göz devirdim.

"Ben hazır değilim ki amk." Dediğimde Mert de üzerine bir kazak geçirmişti. "Kanka direkt sevgili olmayacaksınız zaten, bir flört dönemi yaşanacak, yakınlaşmalar olacak falan hani." Demişti.

"Atıyorum?" Desem bile içim hiç rahat değildi, inanılmaz gergindim. İsteği attığım gibi telefonu bir köşeye bıraktım ve ayaklandım. "Az sakin genco." Saçlarının suyunu alan Merti baştan aşağıya süzdüm. "Sen nereye oğlum böyle süslenmişsin?" Diye sorduğumda ellerini beline koymuş ve kalçasını çıkarmıştı.

"Sorma yavrum sorma, bizim bölümden çocuğun doğum günüymüş ona gidiyorum. Paşamın keyfi bundan yok." Koltukta hiç bizi siklemeden telefonuyla uğraşan Hakanın yanına ilişti. "Çocuk biraz yumuşak bi tip, tutturdu sende gözü var diye." Hakanın kolunun altına zorla girdiğinde kaşlarım havalandı. "La ne gidiyorsun o zaman?" Diye sorduğumda Hakan kolunu çekmiş ve ayaklanmıştı.

"Beni delirtmekten zevk alıyor çünkü. Yarın bir gün katil olacağım, yakacak kınası o zaman." Dediğinde Mert seslice gülmüş ve sırtına atlamıştı. "Ya benim kocam buradayken ne işim var elim diğer ibneleriyle?"  Onlardan ses kesildiğinde hiç arkamı bile dönmedim, çünkü yükselen sesler bu sefer de yiyişme sesleriydi.

"Siktirin gidin odanızda ne bok yiyorsanız yiyin be!" Telefona sarındım ve instagrama girdim. Bildirim kısmında yeni takipçi göstergesi geldiğinde ayaklandım. "Lan geri takip atmış! Kabul edeyim mi?" Arkamı döndüğümde Hakanın kucağından kalkan Mert yanıma gelmiş ve telefona bakmıştı. "Hemen edersen çok istekli gözükür, bekle biraz." Desede iki dakikadan fazla bekleyememiştim.

"Hadi Bademim ben kaçtım, kocişim gidiyorum ben. Göte mukayet, Allaha emanet." Botlarını giyip çıktığında Hakan dolaptan iki meyveli yoğurt kapıp gelmişti. Eh ablacım sağolsun boğazımıza kaliteli şeyler girmeye başlamıştı.

"Oğlum bi bak hesabına, rezil olma sonra."

Desede hesabımın düzgün olduğunu biliyordum, ablamlar sağolsun gevşek davranmama izin vermiyorlardı. Doğru düzgün vakit geçmemişti ki beğeni bildirimiyle sigara paketine uzandım.

"Yavaşla, hayırdır?" Paketi aldığında kaşlarımı çattım. "Ver işe amk şimdi mi dert oldu çok içmem?" Diye sorduğumda kafama bir tane yapıştırdı. "Ya göt oğlanları şamar oğlanına çevirdiniz beni iyice!" Diye bağırdığımda vurduğu yeri okşadım. "Bağırma başım ağrıyor zaten." Meyveli yoğurdumun paketini açıp bana verdi. "Bundan sonrasını Mertle ilgilenirsin, yatıyorum ben." Dediğinde gözlerimi telefona indirdim.

"Ablamlara söylesem mi la?" Diye sorduğumda ensesini ovuşturuyordu. "Söyle de üçü birden dadansın buraya, vallahi kadını korkutur geri gönderirler elin Fransalarına." Dediğinde fikrimden çokran vazgeçmiştim.

Üç ablamda birbirinden beterdi, tamam iyi insanlardı ama biraz fazla düşkündük birbirimize. "Yazık kadına şimdiden, üç tane şeytan gibi görümcesi oldu."

Fransız Öpücüğü GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin