Aurora P.o.v
Ostatak dana sam provela sa tom ženom. Saznala sam da se zove Tamara. Kao da je bitno kako se žena zove.Polako je padala noć, a kako je padala a nervoza je rasla. Danas mi je zadnja noć u sobi. Ne znam hoću li ikada više.
Zaspala sam sa razmišljajući o sutrašnjem danu, jer od sutra mi se cijelo život mjenja. Sutra postajem nečija žena. Ništa više neće biti isto. Sa tim mislima sam i zaspala.
"Kćeri ajde ustaj, trebamo na frizuru i šminku da idemo" sa tim riječima me je probudila. Za njom je ušla i Tamara moja kuma. Još bezvoljnije sam ustala sa svog toplog kreveta iz kojeg nisam htjela da ustanem. Nije mi se dalo.
"Dobro jutro, dobro nam došli u naš najbolji salon u ovom gradu." lijepo i ljubazno nas primi na šta je ja njemo pogledam. Kakvo crno jutro.
Šminka i frizura su bili uskoro gotove. Sve smo jako brzo završile. Vratile smo se nazad, ostala sam samo sa kumom u svojoj sobi. Pomogla mi je obući bijelu vjenčanicu koju sam ja birala. Fotografa nismo imali i to mi je bilo najbolje.
Ovog dana se nisam htjela ni sjećati. Za mene je ovo sahrana a ne vjenčanje. Moja kuma mi je stavila veo na glavu i dala buket u ruku. "Evo ga, izgledaš završeno, Eleonor će past s nogu kada te vidi" reče moja kuma Tamara. "Mogu li na tren da ostanem sama?" skoro da zaboravim da istrgam vjenčanicu. Tad ću najsretnija bit. Tamara je kimnula veselo glavom ni ne posumlajući šta ću da uradim a onda izašla iz moje sobe. Uzela sam brž bolje donji dio vjenčanice i krenula je kidat. "Izvini te, ali ovo je ljepše ovako!" kažem te se nasmijem bezvoljno. Kada smo napokon bile gotove vrijeme je bilo da se krene.
Izašla sam iz svoje sobe, do drugih i drugi su se prestrašili kad su vidjeli šta sam uradila vjenčanici.
Krenuli smo u crkvu prvo. Znala sam sa drugih svatova kako to ide. Do oltara me je doveo moj otac koji je sa tolikim lažnim osmijehom predao me u ruke čovijeku kog nisam htjela strepeći zbog vjenčanice uništene. Ništa od ovog nisam htjela osim da se školujem i završim kako bi radila posao iz snova.
"Šta si uradila sa vjenčanicom?" rekao je moj budući muž. Prevrnula sam očima na njegove riječi.
———————————————————————————
Eleonor P.o.v
Bio sam bijesan na nju. Kako se uopće usudila da podere svoju vjenčanicu. Još će ona mene vidjet. Vidio sam kako je prevrnula očima na moje riječi dok sam se suzdržavao da ju sad ne udarim."Ne preokreći milim očima djevojćice malena!" zubima sam prorežao na njeno uho. Mrzim kad mi netko očima preokreće. Izgleda ću imati dosta posla sa Davidovom kćerkom. Nije ju uspio dobro odgojit, ali zato ću ja malu sredit.
Pola mise nisam ni slušao. Tek sam se uključio kad je krenuo onaj glavni dio. "Eleonor Chogan uzimate li Auroru Deniz za svoju zakonitu suprugu?" reče lik koji nas je vjenčavao. Pogledam prvo u Auroru koja je skoro bila na rub suza.
YOU ARE READING
𝒫𝓇𝒾𝓅𝒶𝒹𝒶𝓈̌ 𝓈𝒶𝓂𝑜 𝓂𝑒𝓃𝒾
FantasyNjen život pretvoren je u pakao. Tinejđerica Aurora trebala je tek da uživa u svojim tinejdžerskim danima kojim je zamjenjen za pravi život. Nije ni iskusila šta znači biti cura a već je postala žena, i to ne bilo čija već žena strašnog čovjeka koje...