8. Poglavlje

44 1 1
                                    

Aurora P.o.v
Moje jutro nije bilo ništa posebno. Razmišljala sam šta ću sada kada ne idem u školu, šta da radim sada sa svojim životom. Čak mi je i na pamet palo da pobjegnem no od tog sam odma odustala. Razlog je bio moje godine.

Pospremala sam skupa sa majkom kuhinju jer nisam imala ništa bolje da radim. Osim sto bi se dosađivala u svojoj sobi.

"Ženo sutra ćemo imati goste." rekao je ušavši u kuhinju. Zanimalo me ko će to doći a moj otac je i više nego očigledno znao kako me zanima. "Doći će tvoj budući muž, tako da ima da budeš najljepša i znaš šta ti je činit!" Moja radoznalost je pala kada je moj otac rekao da će doći "moj budući muž" zbog čega mi se povraćalo.

Ostatak dana provela sam u svojoj sobi razmišljajući o svojoj budućnosti. Hoće li mi budući biti lijep ili bogat. Hoće li mi se u novom životu popravit stanje ili će mi biti još gore. Toliko pitanja mi se se vrtilo u glavi.

Ubrzo je pala noć pa sam tako i krenula lagano u krevet. Bila sam pospana. Ipak sutra me čeka jako dug dan za mene. Sutra ću upoznat svog budućeg muža. Ne želim, na samu pomisao samo mi se toliko povraća i ne želim da se udam. Sa tim mislima sam zaspala.

"Ajmo diži se danas spremaš sa majkom kuću ima da sve bude čisto i lijepo!" naredio mi je čim je ušao u moju sobu. Bio je to znak da moram da ustanem i krenem u svoj dugi dan.

Majka i ja smo cijelu kuću sredila, bar ono sto me je ona učila. Majka je onda krenula spremati večeru i uskoro je padala noć. Što se više bližilo, to sam ja bila napetija jer će on uskoro doći. Moj budući muž.

Nakon što sam pomogla majci, otišla sam se malo sredit. Nisam ništa pretjerano se sređivala. Obukla sam crne uski traper šorc dok sam gore imala majicu kratkih rukava sa cvijećem i leptirima imala. Sa svojim licem ništa radila nisam osim malo korektor nanijela na masnice koje imam. Masnice od mog divnog i brižnog oca.

"Ding dong" začula su se na vratima zvona. Tad sam sve ostavila na stolu i krenula lagano iz svoje sobe da upoznam svog budućeg. Nisam ni očekivala da će ova noć biti noćna mora mog života.

"Dobro nam došli dragi naši, ja sam David a ovo je moja supruga Ksenija" ljubazno pozdravi goste koji su stojali na vratima njegovo lice još nisam vidjela jer je stojao baš iza svojih roditelja. "Hajde uđite slobodno." rekla je moja majka a zatim su krenuli ulaziti jedno po jedno. Uslijedio je najveći šok. Moje oči su se susrele sa njegovim i posjetile me na taj dan...

𝒫𝓇𝒾𝓅𝒶𝒹𝒶𝓈̌ 𝓈𝒶𝓂𝑜 𝓂𝑒𝓃𝒾Where stories live. Discover now