12. Poglavlje

57 1 0
                                    

Aurora P.o.v
Poslijednji dan u ovoj sobi. Sutra se pod prisilom udajem za čovjeka kojeg ne volim. Ustala sam tako bezvoljno razmišljajući da se ubijem, da počinim samoubojstvo.

"Jutro..." kažem bezvoljno nakon što siđem sa kata u kuhinju u kojoj su bili oboje. "Što si tako bezvoljna pa sutra se udaješ." kaže na šta ja ostanem u šoku od njegove izjave. Šta ja treba da budem kao sretna jer se moram na silu udat, a da pritom ni ne zapita se da li želim to. Da li sam spremna.

Svatko je gledao samo svoj interes. Pogotovo moj divni i brižni otac "ma presretna sam tata!" kažem kroz lažni osmijeh. Sam Bog kako ću sve ovo proživjeti.

"Danas odite za termine da vidite firizuru i šminku kakvu ćeš kćeri!" doda zanemarujući šta sam upravo rekla i kako sam se ponijela prema njemu. Nije me bilo briga kako ću da izgledam, ali sam ipak kimnula glavom.

A onu vjenčanicu ima da uništim skroz. Isjeći ću je pred samo vjenčanje. Nije me briga koliko će da se ljute svi na mene zbog te vjenčanice. Zanemarila sam svoje misli i posvetila se pospremanju doručka na kojem sam opet izgubila apetit.

Spremila sam se nakon toga brzinski i mama i ja krenule smo da se naručim za frizure i šminku. Tako smo sve obavile što smo imale u gradu. Vratile smo se i zatvorila sam se u svoju sobu.

Plakala sam satima. Nisam mogla k sebi doći, sve mi
je uništeno. "Aurora ajde dolje da nekog upoznaš" začuje se moja majka.

Koga sad treba da upoznam. Dosta mi je upoznavanja. Ne želim više. Nevoljno ustanem i krenem prema dnevnom boravku. U dnevnom boravku je sjedila neka plavuša. Nisam imala pojma tko bi to mogao biti.

"Otac ti je rekao da je ovo kuma." rekne nakon što se starija žena okrene prema meni odmjeravajući me od glave do pete. Nisam pojma imala tko je žena.

"Ja sam Eleonorova tetka drago mi je upoznati te, a i drago mi je da se volite" reče starija žena a ja ostanem u šoku. Čekaj malo. Zašto ja ne mogu samoj sebi kumu birat. Zar se on Eleonor zove...

Tisuću pitanja je bilo u glavi. A po najviše mi se zgadilo što su joj ispričali svašta. Ona čak ni ne zna da sam prisiljena na ovaj brak. Odvratni su.

"Lijepa kao sa slike!" doda starija žena. Čekaj malo, zar je on mene pratio cijelo vrijeme, odakle njemu moja slika. Odakle mu pravo.

"Eleonor mi je svašta pričao o vama, i pokazivao mi je slike tebe. Lijepa si kao princeza." reče mi žena dok ja gledam i ne vjerujem šta se trenutno događa tu u našoj kuči. Šta je ovo dovraga.

"Jedva čekam vaše vjenčanje  sutra." doda njegova tetka na to. Ponovo mi se povraćalo. Ma povraćalo mi se samo na spomen vjenčanja.

𝒫𝓇𝒾𝓅𝒶𝒹𝒶𝓈̌ 𝓈𝒶𝓂𝑜 𝓂𝑒𝓃𝒾Where stories live. Discover now