•••
2 gün sonra
Okuldaki derslerim şükürler olsun ki bitmişti. Bugünkü dersler oldukça ağırdı.
Bazen hukuk yazdığım için pişman oluyordum.
Eve doğru gitmek için taksi çağrıcağım sıra Duru beni aramıştı.
"Efendim Duru."
"Asel bitti mi derslerin?"
"Evet bitti. Eve gidiyorum şimdi. Bir şey mi oldu?"
"Yok öylesine aramıştım da şey ben bizim çocukların antrenmanındayım. Arda ısrar etti gelmem için ve şuan tek kaldım. Sende gelir misin?"
"Duru bilemiyorum ya, inan Kenanı görmek istemiyorum." Dediğimde Duru bir kaç saniye cevap vermemişti. Ardından, "Arkadaşını burada yalnız mı bırakacaksın?" Diye söylenmeye başladığımda derin bir nefes vermiştim.
Gitmekten başka seçeneğim yoktu maalesef...
"Tamam geliyorum."
_____Antrenmanın olduğu yere geldiğimde Durunun tek başına oturduğunu görmüştüm. Doğrudan onun yanına ilerlediğimde beni görmesiyle beraber ayağa kalkarak sarılması bir olmuştu.
"O Ardayı öldüreceğim! Bu çocuk her seferinde aynısını yapıyor. Önce zorla çağırıyor sonra yalnız bırakıyor." Dediğimde Duru gülmüştü.
Beraber tekrardan oturduğumuzda Duru, "Ben bu durumdan çok da şikayetçi değilim." Demişti. Buna karşılık, "Tabii olmazsın. Sevgi kuşları sizi." Dediğimde gülmüştü. Bu sırada da uzaktan Arda beni görmüş olmalı ki koşarak yanımıza gelmişti.
Çalışmaktan ter içinde kalmıştı.
"Aaa, Asel."
"Aaa, Arda."
"Neden geldin?"
"Neden mi geldim? Rahatsızsan gideyim." Diyerek ayağa kalkacağım sıra omuzlarımdan tutup tekrardan otutturmuştu.
"Otur şuraya maymun."
"Aaa, bana ne diyor görüyor musun Duru?" Dediğimde Duru gülmemek için kendini sıkıyordu resmen.
"Sen Duruyu çağırıp tek bıraktığın için kıyamadım arkadaşıma geldim."
"Ya çok odaklanıp çalışınca bazen unutuyorum." Diyerek kendini savunmaya çalıştığında gözlerimi devirmiştim. Buna karşılık Duru, "Olsun ben rahatsız değilim. Hadi oyalanma da git çalış." Dediğinde Arda sevgilisinin yanağından öperek yanımızdan gitmişti.
______Geleli bir yarım saat falan olmuştu. Bu süre içinde Duru ile kendi aramızda sohbet etmekten başka hiçbir şey olmamıştı.
Ve sıkılmayada başlamıştık.
"Antrenmanın bitmesine ne kadar kaldı?"
"Galiba bitti. Bak üzerilerini değiştirmişler çıkıyorlar." Dediğinde ikimizde ayağa kalkmıştık. Bu sırada da Arda ve Kenan yan yana durmuşlar bir şey hakkında konuşuyorlardı.