number ten

284 33 25
                                    

Kota: 30 oy, 25 yorum

•••

1 hafta sonra

"Şu sıcaktan şuraya bayılacağım." Diye isyanlanırken Elena gülmüştü.

Elena ile derslerden çıkarak bir cafeye oturmaya gelmiştik ama hava o kadar sıcaktı ki oturduğum yerde eriyordum resmen.

"Klimanın önündesin hâlâ isyanlanıyorsun."

"Ama sıcak..." Dediğimde Elena alayla gülmüştü. Bu sırada da telefonu çaldığı için masadan kalkmak zorunda kalmıştı.

Tek başıma öylece oturup Elenayı beklerken telefonumdan bildirim sesi gelmişti. Elime alarak gelen bildirime baktığımda Kenandan mesaj geldiğini görmüştüm. Gülümseyerek mesaj kutusunu açtığımda fotoğraf attığını görmüştüm.

Attığı fotoğrafı arsız gibi galerime kaydettikten sonra bende anlık olarak fotoğraf çekip göndermiştim.

Kenan: Güzelim benim

Siz: Aa, ekran görüntüsü aldın

Kenan: Sanki sen almadın

Siz: İftira atma, ben o kadar arsız bir insan mıyım????

Kenan: Cevap vermeme hakkımı kullanıyorum

Siz: Yanında olduğum bir zaman diliminde hatırlatta bu hakkından dolayı seni cezalandırayım

Kenan: Hmm, nasıl bir ceza bu?

Kenan: Tatmin ediciyse ben tamamım

Siz: Birde bana arsız diyorsun, asıl arsız olan sensin

Kenan: Benim arsızlığım sadece sana özel😉

Siz: Yaa

Siz: Of salak yiycem seni

Kenan: Ye lütfen

Kenan: Ben bunun hırsıyla bir bakmışsın Almanyadayım

Siz: Bu konu çok sıkıntılı yerlere gitmeden ben gidiyorum

Kenan: Gayet iyi yerlere gidiyordu

Siz: Görüşürüzzz

Son yazdığım mesajdan sonra telefonu kapatarak masaya koyduğumda salak salak sırıttığımı yeni fark ediyordum.

Konuştuğumuz gece Kenanın yanında kalmıştım. Ertesi günde ben Almanya'ya o da İtalya'ya dönmüştü. Yine uzak ilişkiye kalmıştık...

Aslında ilk başta korkmuştum ama bu bir hafta içinde sürekli mesajlaşıyorduk. Arada da görüntülü arıyordum.

Bir süre daha kendi kendime oturmaya devam ettiğimde bir kaç dakika sonra Elana gelmişti ama yüzü gülmüyordu.

you hold me | Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin