I want an explanation

497 39 21
                                    

•••

4 Temmuz

Kenan: O kimdi? Sürekli senin yanında görüyorum. (22:10)

Siz: Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum. (23:30)

Kenan: Sevgilin mi?

Siz: Bir şeyi anlaman için yüz kere falan tekrar mı etmem gerekiyor.

Siz: Seni ilgilendirmiyor.

Kenan: İlgilendiriyor. Söyle bana o kim?

Siz: Yazma bana.

Kenan: Sevgilin mi?

Siz: Sana hesap vermek zorunda değilim. Oladabilir olmayadabilir.

Siz: Hâlâ sana karşı bir seyler hissettiğimi falan mı sanıyorsun?

Kenan: Eğer gerçekten dediğin gibi bir şeyler hissetmiyor olsaydın yanımda nefesini tutuyor olmazsın.

Siz: yazıyor...

Siz: çevrimdışı

Siz: çevrimiçi

Siz: yazıyor...

Siz: Tutmadım.

Siz: Kalpsiz adamın tekisin.

Siz: Bir çok şeyin sebebi sensin ama yüzsüz gibi hâlâ bende bir şeyleri sorgulayabileceğini düşünüyorsun. Sürekli eskileri açmak istemiyorum ama sen sürekli yaptıklarını ve yarattıklarını unutuyorsun.

Siz: O günden sonra krizlerimin sayısını biliyor musun? Hep şu küfrettiğin ataklarımın sayısı ne kadar çoğaldı haberin var mı?

Siz: Yok.

Siz: Nasıl günler geçirdiğimi bilmiyorsun. İlaç sayılarımı bilmiyorsun.

Siz: Senin hiç bir şeyden haberin yok. Ne kadar acı çektiğimden haberin yok.

Siz: Sen beni sadece takılmaklık biri olarak gördün.

Yazdığım şeylere göz geçirirken derin bir nefes almıştım. Daha fazla uzatmak istemiyordum. Konuşmaya bile değmezdi.

Siz: Neyse Kenan, yazdıklarımı unut. Bir daha da gelip bana yazma. Çünkü ne hayatımdaki insanlar seni ilgilendiriyor ne de ben.

Yazdığım mesajdan sonra direkt telefonumu kapatmıştım. Unutulacak şeyler yaşamamıştım. Sandığı kadar kolay değildi ki her şey.
_____

5 Temmuz

"Başım çatlamak üzere." Diyen Elenaya baktığımda çantamdan bir tane ağrı kesici çıkartarak ona uzanmıştım.

you hold me | Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin