news

392 35 22
                                    

Kota: 20 oy, 10 yorum

_____

"Aptal mısın sen?" Eladan duyduğum hakaretler karşısında sıkıntıyla nefes vermiştim.

Ela benim kuzenimdi fakat o Türkiye'de yaşadığı için pek fazla görüşemiyorduk. Bu yüzden de hayatımızdaki değişikliklerden pek haberdar değildik.

Aslında Elayı arama sebebim dün gece olanlar yüzündeydi. Beklemediğim bir anda Kenandan böyle bir adım almıştım ve geri de çevirememiştim. Fakat daha sonrasında ondan ayrılarak ağzımın içinde saçma sapan bir şeyler söylemiş ve ardından da gitmesini söylemiştim.

Çok utanç verici bir andı...

"Ela çekilemedim geri, bir şey sanki beni tuttu."

"Bahaneye bak, çekilememiş geri. Ya kızım bu çocuk sana neler yaşattı. Hiç mi o an aklına gelip onu iteklemedin." Elanın sözlerine karşılık bir cevap verememiştim. Haklı gibiydi ama benide anlamak istemiyordu.

Sanki şuan Ela aklımı okumuşcasına sesindeki sert tavrı yumuşatarak konuşmaya başlamıştı.

"Asel biliyorum çok zor. Onu hâlâ sevdiğini ve istediğini de biliyorum. Buna saygım sonsuz, sonuçta bu senin hayatın. Fakat bu çocuğun sana neler yaşattığını da çok iyi biliyorum. Öylece gelip özledim demekle, öpmekle olmuyor." Sabır çekercesine bir ses çıkardığında, "O Kenan ile yan yana gelirsem boğazına yapışacağım. Yeter artık!' demişti.

Gülmüştüm ama içten bir gülüş yapamamıştım.

Bir süre daha Ela ile konuştuktan sonra telefonu kapatmıştım. Dün geceden beri o kadar garip duygular içerisine girip duruyordum ki kafam allak bullak olmuştu. Sıkıntıyla nefes verdiğimde gerçekten kafayı yemek üzereydim. Beni bu hale sokmaya hakkı yoktu.

Anlık bir sinirle telefonumu elime aldığımda aklıma ne geliyorsa yazmaya başladım.

Siz: Sen var ya düşüncesiz herifin tekisin

Siz: Geçmişte de öyleydin şimdi de öylesin

Siz: Aptal ediyorsun, düşünmeden hareket ediyorsun, karşıdaki insanı asla umursamıyorsun (17:50)

Kenan: Karşımdaki insan kafamı bozuyorsa bu benim sorunum değil (18:25)

Siz: Ukala

Kenan: Belkide geçmişi unutmalıyız

Siz: Beni aldattın, nasıl unutabilirim bunu?

Kenan: Asel seni hiç bir zaman aldatmadım, onların bir sebebi vardı

Siz: Söyle o zaman o sebepleri, söyle ki tüm yanlış anlaşılmalar ortadan kalksın

Kenan: of

Siz: Anladım, tamam

Siz: Daha fazla konuşmaya gerek yok

Telefonu kapatıp kenara doğru hafif bir şekilde fırlattığımda ağlamaya başlamıştım. Beni nasıl bir çıkmazın içine soktuğunun farkında değildi. Hislerimin ne kadar büyük olduğununda farkında değildi.

O kadar kalbim acıyordu ki bu acıyı nasıl tarif edebileceğimi bile bilmiyordum. Ayrılalı yıllar geçmesine rağmen hâlâ onu istiyordum ama yaşadığım şeyler Kenanı affetmeme izin vermiyordu.

Derin bir nefes alarak yattığım yerden kalkarak saate baktığımda çok geç olmadığını görmüştüm. Büyük ihtimalle hava daha yeni kararmaya başlamıştı. Bunu fırsat bilerek dışarı çıktığımda içimdeki kötü duyguların kaybolmasını istedim.

Dışarıda öylece dolaşırken zamanın nasıl geçtiğinin farkında bile değildim. Belki sadece dakikalardır dışardaydım ya da saatlerdir, bilmiyorum. Tek bildiğim dışarda dolaşmanın bana iyi geliyor oluşuydu.

Bir süre daha dışarıda dolaştıktan sonra eve gittiğimde kapının önünde birinin beklediğini görmüştüm. Bana karşı sırtı dönük olduğu için kim olduğunu görememiştim.

Bahçeden içeriye doğru girerek yürümeye başladığımda karşıdaki kişi geldiğimi anlamış olacak ki bana doğru dönmüştü.

"Sonunda be kızım." Diyerek bana doğru gelmişti Baran.

"Bir şey mi oldu?"

"Ne olmadı ki Asel?" Sinirle nefesini verdiğini duyduğumda cebindeki telefonu çıkartmıştı.

"Ne olduğunu söyleyecek misin artık?"

Telefonun ekranını bana doğru çevirdiğinde bir sitenin haberini görmüştüm.

Haberin üstünde kocaman "Kenan Yıldızın Gizli Aşkı" yaşıyordu.

Anın şoku ile gözlerimi kocaman açtığımda telefonu alarak haberi okumaya başlamıştım.

"Juventus ve A Mill Futbol Takımımızın genç yıldızlarından Kenan Yıldız son günlerin en çok merak edilen isimlerinden birisi olmuştur. 19 yaşındaki genç futbolcu hakkında bilinmeyen bir hesap tarafından sosyal medyaya bir fotoğraf yüklendi. Bu fotoğrafın yüklenmesiyle beraber Kenan Yıldızın sevgilisi olduğu iddiaları artmaya başladı. İşte detaylar..."

Haberi biraz daha incelediğimde aşağıda beraber olduğumuz fotoğraflar vardı. Öpüştüğümüz fotoğraf bile paylaşılmıştı. Yüzüm her ne kadar bulanıklaştırılmış olsa bile böyle bir şekilde haber sayfalarına düşmemem gerekirdi.

Telefonu kapatarak Barana geri verdiğimde gözlerimi kapatarak yere çökmüştüm. Derin derin nefesler alarak kendimi sakinleştirmeye çalışırken Baranın elini omuzumda hissetmiştim.

"İyi misin?" Diye sorduğunda konuşmadan önce yutkunmuştum ama yutkunduğumda bile çok büyük bir acı hissediyordum.

Baran bunu anladı mı bilmiyorum ama sadece bana sarılmayı tercih etti.

•••
Bitti.

Olayların çok fazla depresif gittiğinin farkındayım ama her şey düzelecek. Sadece biraz daha beklemeniz lazım.

En azından diğer bölüm olmasa bile bir sonra ki bölümü daha eğlenceli yazmayı planlıyorum.

Kota dolduğunda yeni bir bölüm atacağım. O zamana kadar mutlu ve sağlıklı kalın.💕

you hold me | Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin