konuşulması gerek

284 28 2
                                    

Merhabalar, nasılsınız?

Bunun bir bölüm sanarak girmiş olabilirsiniz ama maalesef değil. Şu bir kaç gündür doğru düzgün yazamıyorum. Son yaşanan olaylar, çıkan fotoğraflar, videolar hepsi o kadar etkiledi ki "Acaba bu ülkede bir geleceğim olabilecek mi?" Gibi sorular sormaya başladım kendime.

Gerçekten kadınlar bunu hak ediyor mu? Hani ne diyeceğimi bilmiyorum. Bir kadın sadece bir kadın olduğu için öldürülmemeli.

O iki kız bunu hak etmediği gibi diğer bütün kadınlar öldürülmeyi hak etmediler. Fakat hâlâ hiç bir şey yapılmıyor. Bir durum olsa bile müdahale edilmiyor ve sonucu ölüm oluyor.

O anne kızını o şekilde görmeyi hak ediyor muydu? Hangi anne bu acıyı kaldırabilir? Hangi baba emeklerle büyüttüğü kızını toprağa vermek ister? Hemde bir psikopat yüzünden.

Tiksiniyorum, insanlığımızdan tiksiniyorum. Bu durumu destekleyen insanlardan tiksiniyorum.

Bakın yaşadığımız bu olayları normalleştirmememiz lazım. Çünkü normal olaylar değil. Hastaymış o yüzden yapmış gibi cümleler kurulmamalı. Eğer hastaysa kontrol altına alınmalıydı.

Yaşadığımız vahşedin umarım farkındasınızdır.

Buraya yazacak aslında o kadar çok şeyim var. Fakat onları dile getirmeye bile çekiniyorum. Tek diyebileceğim bu gibi durumlarda sessiz kalmamak bir şekilde tepki göstermek. Çünkü elimizden sadece bu geliyor.

Adaleti bir oyuncak gibi kullanılmaması gerekiyor. En küçük sebeplerden hapis cezası çıkarken asıl ceza vermeleri gereken olayları unutuyorlar. Bu haksızlık.

"Kadınları geride bırakan bir toplum, geride kalmaya mahkumdur."

Konuşulacak çok şey var. Anlatacak çok şey var fakat maalesef şartlar nedeniyle konuşulamıyor. Yaşadığım duygu yoğunluğunu size nasıl anlatırım bilmiyorum.

Sizden tek ricam susmayın.

Kendinize iyi bakın.
Sağlıklı ve mutlu kalın.
Dikkatli olun.

you hold me | Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin