Kota: 35 oy, 30 yorum
•••"Ben sana sakin ol demedim mi? Neden dinlemeyip sakatlanıyorsun?" Sinirle sorduğum soruya karşılık telefonun diğer ucundaki Kenan nefesini vermişti. "Gayet sakindim. Karşı takımdakiler gelip sakatladı." Bir yandan Kenanı dinlerken bir yandan da bulaşık makinesini boşaltıyordum. Anlık olarak duraksayarak, "Aynen Kenan karşıdaki adam yaptı." Demiştim.
Maçı full odak izlemiştim. Karşıdaki adamın suçu olduğu kadar Kenanında suçu vardı. Birbirlerine girmişlerdi resmen.
Konuyu daha fazla uzatmamak için, "Sırtını çok zorlama. Bacağına da buz koy İyi gelir." Dediğimde geçiştirmek için, "Tamam, tamam." Demişti. En sonunda bulaşık makinesini tamamen boşalttığımda tezgâhın üzerindeki telefonumu alarak koltuğa oturmuştum.
"Asel instagramdaki istediğimi görmediğin için mi kabul etmiyorsun? Yoksa görmene rağmen takipleşmek istemediğin için mi?" Kenanın sorduğu soruya başta ne cevap vereceğimi bilemediğim için aramızda bir kaç dakika sessizlik olmuştu. Daha fazla sessiz kalmamak için cümlelerimi toparladığımda konuşmaya başlamıştım. "Takipleşmek istemediğimden değil. Sadece... Artık tanınan bir insansın ve hakkında haberlerin yayılması olası bir şey, o yüzden kabul etmedim." Gerçekten de öyleydi. İlk başta kabul etmeyi düşünmüştüm ama sonrasında bu durumdan dolayı linçlenmesinden korktum.
Milli maçlardan sonra daha fazla tanınmıştı ve fan kitlesi artmıştı. Özellikle kadın fan kitlesi fazlaydı.
"Hakkımda ne dediklerini umursamıyorum."
"Biliyorum ama..."
"Asel ben seni seviyorum ve bunu saklama gereği duymuyorum. Çünkü bu saklanacak bir şey değil. Fan kitlemin arttığının farkındayım fakat sürekli onlardan gelecek tepkilerle yaşayamam öyle değil mi?"
Haklıydı, gelen tepkilerle yaşayamazdı.
"Haklısın ama yinede son dönemlerde fazlasıyla linçlendin. Bu yüzden daha fazla tepki toplamanı istemedim." Dediğimde telefonun diğer ucunda bir hareketliliğin olduğunu hissetmiştim. Büyük ihtimalle Kenan yatıyordu ama ya gerildiği için ya da bu konuya açıklık getirmek için oturur pozisyona geçmişti.
Gerildiği zamanlar rahatça uzanamazdı ya da bir şey açıklamak istediğinde hep oturur pozisyona geçip ciddi bir şekilde konuşurdu. Şuanda telefonda olmamıza rağmen o bunda alışkanlık yaptığı için oturur pozisyona geçmişti.
"Ben sevgilimin çektiği fotoğrafları görmek istiyorum. Zaten uzaktasın bir de fotoğraflarından mahrum bırakıyorsun." Söylediği şeye güldüğümde yine bir kaç saniyede olsa duraksamıştım. Fakat sonrasında daha fazla uzatmak istemediğim için, "Tamam kabul edeceğim." Demiştim.
Telefonda yine hareketlilik olunca Kenanın tekrardan uzandığını anlamıştım ve bu beni gülümsetmişti. Biraz daha Kenanla konuştuktan sonra aramayı kapattığımda instagrama girerek Kenanın isteğini kabul etmiştim.
Aslında hesabımda çok fazla bir şey yoktu iki üç post vardı ve iki tane öne çıkanlar vardı o kadar. Çok fazla fotoğraf çekmeyi sevsemde fazla paylaşan biri değildim ama şu saatten sonra galiba her şeyi paylaşacaktım.
_________1 saat sonra
Evde bunalım geçirmek üzereydim. Bugün okul yoktu zaten bitmiş sayılırdı. Elenanın işleri vardı ve diğer arkadaşlarımın hepsinin işleri ya da yaz okullarında verilen projeler vardı. Kenanla daha bir saat önce konuşmamıza rağmen ona yazmak istiyordum fakat fazla darlamak da istemiyordum.