Proloog

457 20 5
                                    

'Papa' roept Mila als ze bij Matthy in de auto stapt. 'Het lieverd hoe was het op school?' 'Echt super leuk, we hebben de hele dag gewerkt aan de musical en we gaan blijkbaar over een paar weken op kamp papa, ik mag eindelijk op kamp' zegt ze blij. 'Echt! Wat vet lieverd, ik ben blij dat je een leuke dag hebt gehad' zegt Matthy. Mila knikt en geeft Matthy een kusje op zn wang.

'Heb je alles schatje' vraagt Matthy. Mila kijkt om. Ze veegt wat traantjes weg en vliegt dan in de armen van Matthy. 'Hey wat is er lieverdje?' 'Ik ben bang papa, ik weet niet hoe het daar gaat zijn en ik wil jou ook niet achterlaten, dan ga ik je te veel missen' zegt ze. 'Hey je gaat het leuk hebben liefje, geloof me! En om mij hoef je je geen zorgen te maken, goed? Papa kan echt wel eventjes wat tijd alleen gebruiken, dus papa gaat ook een paar daagjes naar een camping, zolang je maar weet dat je me altijd mag bellen of appen en als het echt niet gaat, geef je dat gewoon aan en dan belt jou juf eventjes naar mij' zegt Matthy. Mila knikt. Dankjewel papa' zegt Mila. 'Geen probleem schatje, heb je alles want dan vertrekken we naar school' zegt Matthy. Mila knikt en pakt haar spullen.

Matthy loopt naar het zwembad met een handdoek om hem heen. Er is gelukkig nog een bedje vrij, denkt hij. 'Hey, kan ik hier liggen' vraagt hij aan de brunette. De brunette kijkt op en dan ziet Matthy het. 'Rob?' Robbie knikt klein. 'Hij is vrij en ja hey Matthy' zegt Robbie. Matthy gaat liggen op zn buik op de handdoek. 'Hoe gaat het' vraagt Robbie. Matthy kijkt om en knikt. 'Gaat zn gangetje, Mila is op kamp dus ik ben er ook maar eventjes een paar dagen tussenuit gegaan' zegt hij. 'Ik ben hier met wat vrienden, maar ik ben blij dat het goed gaat bij jullie' glimlacht Robbie. 'Ja heel fijn' mompelt Matthy en sluit zn ogen. 'Je zou niet vragen hoe het met mij gaat' zegt Robbie. 'Hoezo jij bent toch degene die mij achter heeft gelaten met een kind, waarom zou het me dan boeien, je zult vast gelukkiger zijn zonder ons' zegt Matthy.



(Wegens omstandigheden komt binnenkort het eerst deel en komt ie niet 20 september volledig online!)

Speeltuin||MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu