Niemand ziet hoe klein je bent

153 6 5
                                    

'Ik ga naar bed' meld Mila na het eten. Matthy knikt. 'Als iets is dan laat je dat me weten' zegt hij. Mila knikt en gaat naar boven. 'R-Raoul' zegt Matthy zacht als ze de vaat aan het doen zijn. 'Wat is er maatje' vraagt Raoul zacht. 'Ik- mag ik een knuffel' vraagt Matthy zacht. 'Tuurlijk!' Raoul opent zn armen en Matthy stapt er meteen in. 'Is er wat aan de hand' vraagt Raoul. Matthy knikt klein. 'Ga anders alvast naar mijn kamer. Ga even op bed zitten en dan praten we eventjes, want dan kan ik je helpen' zegt Raoul zacht. Matthy knikt en loopt meteen naar boven. 'Rob, Koen? Matthy wil eventjes met mij praten dus of een van jullie of beide even dat beetje nog kan doen' zegt Raoul. Meteen krijgt hij 2 bezorgde blikken. Matthy praat nooit over wat hij voelt, behalve als hij er echt mee zit.

Raoul loopt de kamer in en ziet Matthy op bed zitten. 'Wat is er aan de hand maatje' vraagt Raoul. 'Rob- hij wilt mij vanavond kapotmaken' stottert Matthy. 'En hoe bedoel je dat? Is ie geil en heeft hij te lang droog gestaan dat hij dat nu eruit wilt gooien op jou?' Matthy knikt. 'Hij- h-hij zei met grenzen, m-m-maa-maar hij- ik-ik weet het niet R-raoul' snikt hij. 'Hey het is oke. Robbie kent jou Mat. Heel goed zelfs. Je hebt misschien nog niet zn volledige vertrouwen terug, maar Rob weet jou grenzen en als dan geef je ze aan. Vriend, laat het gebeuren. Geef aan als het niet gaat en als je iets niet wilt doen geef je dat ook aan' zegt Raoul. Matthy knikt. 'Zullen we dan weer naar beneden gaan' vraagt Raoul. Matthy knikt en veegt zn tranen weg.

Rob stapt de woonkamer in. Hij had alvast wat spulletjes klaargelegd. Hij ziet Matthy zitten. Met zn vingers speelt hij en hij kijkt geen enkel moment op. Raoul zit ernaast. 'Lieverd, gaat ie' vraagt Rob. Matthy knikt en Rob kijkt Raoul aan. Hij schud zacht zn hoofd. 'Hij vind het eng' zegt Raoul zacht. 'Hij is bang dat je over zn grens gaat' zegt Raoul. Robbie knikt. 'Dat gebeurd niet lieverd, afgesproken!' Matthy knikt klein. 'Wil je nog even knuffelen' vraagt Rob. Matthy staat op en vliegt meteen in de armen van Robbie. 'Alles komt goed, we doen rustig aan' zegt Robbie.

-

Robbie gaat voorzichtig uit Matthy en Matthy laat zich vermoeid in het kussen vallen. Hij hapt wat naar adem en sluit zn ogen. Robbie doet een boxer aan en daarna ook een bij Matthy. 'Was het goed, ben ik niet over je grens gegaan' zegt Robbie en gaat met een handdoek over de buik van Matthy om het sperma weg te halen. Matthy reageert niet. 'Hm? Lieverdje' zegt Robbie. Matthy opent rustig zn ogen en kijkt in die van Robbie. 'Ben ik over je grens heen gegaan' vraagt Robbie. Matthy haalt zn schouders op. 'Ben een beetje overweldigd denk ik' zegt hij zacht. Robbie knikt. 'Dat is oke en normaal lieverd, wil je knuffelen of wil je eventjes in bad, je mag het me vragen' zegt Robbie. Matthy knikt. 'Knuffelen en kriebelen alsjeblieft' zegt Matthy. Robbie knikt. 'Tuurlijk lieverdje wil jij dan kriebelen of moet ik jou kriebelen' vraagt Robbie. 'Jij mij alsjeblieft ik moet even afschakelen' zegt Matthy. Robbie knikt en trekt Matthy in zn armen. Voorzichtig en rustig kriebelt hij de jongen over zn rug en in zn haar.

'Hey papa' zegt Mila als ze de kamer instapt. Robbie kijkt om. 'Hey lieverd papa slaapt, is er wat' zegt Robbie. Mila schud haar hoofdje. 'Wou gewoon even bij papa zijn' zegt ze. Robbie opent een arm. 'Kom maar lieverd' zegt Rob. Mila klimt in zn arm en pakt de afstandsbediening. Zachtjes zet ze de tv aan en kijkt ze in rust naar de video's van de jongens. Robbie kijkt rustig mee en laat haar lekker. Matthy praat af en toe een beetje, maar is kapot. 'Pap' zegt Mila. 'Papa slaapt nog lieverd' zegt Rob. 'Pap ik bedoel jou pap' zegt ze. Robbie glimlacht en knikt. 'Ik hou van je' zegt Mila. 'Ik hou ook van jou lieverd' zegt Robbie.


^
Last chapter

Speeltuin||MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu