18. 💗

1.3K 170 94
                                    

" යශ් අයියේ... "

" මැණික නිදාගෙනද හිටියේ..."

" ඕ... මැසේජ් එක දැක්කේ දැන්නේ... මන් අද උදේ ඉඳන්ම බලාගෙන හිටියේ යශ් අයියා කතා කරනකන්. "

" සිම් ඇක්ටිව් වුණේ ඒ වෙලේ බබා. ඒ වුණු ගමන්මයි මන් බබාට මැසේජ් එක දැම්මේ... "

ඇඳේ මගේ එහා පැත්තේ හොඳට තුරුල් වෙලා නිදන් ඉන්න අයොයි ලෙයියයි දිහා බලලා ඇඳෙන් නැඟිට්ට මම බැල්කනි වින්ඩෝ එක ඇරගෙන ඇවිත් එළියෙ තිබ්බ පුටුවකින් වාඩි වුණා. එළියට ආවට මොකද පට්ටම සීතලයි. මගේ පැන්ඩා පැටියා ළඟ හිටිය නන් කියල හිතෙන්නේ මේ වෙලාවට තමා...

" යශ් අයියේ... "

" ම්ම්ම්... "

" මේ... අද ඔයා මාර හැන්ඩ්සම් අනේ... "

ඒ කියපු ක්ෂණිකට කොල්ලා මට මූණ නොපෙනෙන්න ඔළුවෙ ඉඳන්ම ශීට් එක පොරව ගත්තා. අනේ අප්පේ මේකගේ සැජ්ජාව...

" මන් එව්ව ෆොටෝස් ටික බැලුවද ?"

" ..... "

" නෙතූ... "

" බැලුවා අනේ බැලුවා... බලලා තමා අනේ හැන්ඩ්සම් කිව්වේ... "

මූණ නොපෙන්නාම කොල්ලා කෑ ගහද්දි කෝලම් පැටියගෙ කෝලම් වැඩ වලට මට තනියම හිනා.

" මොකද ඉතින් ඔය මූණ හංඟන් ඉන්නේ දැන් ?"

" මට ලැජ්ජයි අනේ... "

" ඒ මොකද පණේ... "

" යශ් අයියා ඉතින් මගේනේ... "

" හහ්... හහ්... ඔව් නෙතූගේ තමයි. කෝ ඉතින් මට බෝලෙගෙ මූණ පේන්නෑනේ... "

" වෙඩින් එක ශෝයි ද යශ් අයියේ... "

ශීට් එක බෙල්ල ගාවට පාත් කරපු කොල්ලා හෙඩ් බෝඩ් එකට හේත්තු වෙලා ඇඳෙන් වාඩි වුණා.

" ඔව් මැණික. මන් බබාට බලන්න පස්සේ ෆොටෝස් , වීඩියෝස් සෙන්ඩ් කරන්නම්කෝ."

" යශ් අයියේ අපි දෙන්නත් ඔසි ගිහින් මැරි කරමු හොඳද ?"

" හොඳයි. හොඳයි. මැරි කරන්න කලින් අපිට කරන්න තව වැඩ ගොඩක් තියනවනේ නෙතූ... "

" ඒ වුණාට යශ් අයියේ... මට නන් දැන් යශ් අයියා ගාවට වෙලා ඉන්න තිබ්බ නන් වෙන මුකූ..ත් ඕන්නෑ අනේ... "

දෙ ඇස් 💗 Where stories live. Discover now