Helloo yeni bölümle geldimm kendimi daha iyi hissediyordum o yüzden hemen bölüm yazayım dedimm 💕 ev detayını atladığımı fark ettiğim için çok fazla detaya girmeden kısaca değindim bir kısımda haberiniz olsuun. Ayriyetten birkaç bölüm sonra asıl bomba bölüm geliyor ondan sonra ailemizle bizi yakınlaştıracak zamanlar gelmiş oluyorrr eğer rahatsız olduğunuz veya değişmesini istediğiniz bir şey varsa yorum yazarak belirtirseniz sevinirimmm 💖
Minik bir spoi bu bölüm Cihan Kaya sizi sinirlendirebilir şimdiden haberiniz olsun 🫣
◇◇◇◇◇
Dün yaşanan duygusal anımızdan sonra Cihan Kaya ortamdaki o havayı dağıtmak için beraber odamı taşımayı teklif etmişti. Selma ve Cihan Kaya'yla beraber saatlerce odam için uğraşmış hem eşyalarımı yerleştirmiş hem de odamdaki eşyaların konumlanacağı yere karar vermiştik.
Onlarla zaman geçirmekten keyif almış olmak şaşırtmıştı beni. Gerçek anlamda çabalıyorlardı benimle güzel vakit geçirebilmek için.
Cihan Kaya başlarda alışması çok zor birisiydi benim için çünkü onu anlayamıyordum Çetin Yılmaz konusunda. Yaşadıkları zorlukları göremiyordum.
Gördüğüm tek şey beni ailemden ayırdıklarıydı ama aslında beni ailemden ayıran kişi bunca zaman babam bildiğim kişiydi. Uzun süre kendime itiraf edemediğim gerçekti...
Ve bu kişi beraber büyüdüğü kardeşinin çocuğunu ayırmıştı ailesinden.
Şu an karşımda duran tablo bana bu gerçekleri gösteren bir kanıt niteliğindeydi. Bu tabloyu görmek bana belkilerimizi, keşkelerimizi gösteriyordu.
Eğer ben Yılmaz Ailesiyle büyümemiş olsaydım hayatım yalanlar üstüne kurulu olmayacaktı. Hiçbir zaman annesizlik çekmeyecek, her zaman sevgiyle büyütülen bir çocuk olacaktım.
Şu an bunları düşünüp takılmak istemiyordum tekrar. Yeni şeylere hemen adapte olup kabullenmek zordu benim için fakat hemen ailem olarak görmek zorunda değildim. Ben onlarla sağlıklı ilişki kurmaya çalıştıkça zaten istemesem bile farkında olmadan aile olabileceğimize inanıyordum artık.
Ama en başta düşünmem gereken kişi Oğuz'du şu an. Çok kırmıştım onu. Geldiğim andan beri bütün kararlarıma saygı duyup beni gerçek anlamda anlayan tek kişiydi. Abilerimle olan konuşmalarımı dahi destekleyen tek kişiydi-Alper Yılmaz ile ilgili gerçekler ortaya çıkana kadar.
Bu evde aramın kötü olmasını istemeyeceğim insanların en başında gelen kişi oydu benim için.
Gökalp'e karşı her zaman oluşturduğum bariyerimin sebebi bana karşı olan öfkeli tutumundan kaynaklanıyordu fakat dün bunu yanıma gelip benimle konuşarak biraz bile olsa yıkmayı başarmıştı. Bana güvenmişti... Ben aynı Çetin Yılmaz gibi soğukkanlılıkla yalan söylemiştim ona. Saklamışım gerçekleri ondan.
Daha fazla durup düşünmek istemiyordum. Yapmak istediğim Oğuz'un yanına gidip konuşmaktı çünkü zaman geçtikçe içimdeki sıkıntı daha da katlanıyordu. Henüz Gökalp'le konuşabilecek gibi hissetmiyordum çünkü ondan hâlâ korkuyordum. Öfkesi beni gerçekten korkutuyordu.
Dün Selma Hanım odama yerleştikten sonra kattaki odaların kimlere ait olduğunu söylemiş ve bir ihtiyacım olursa bir alt katta kendi odalarına gidebileceğimi söylemişti.
Alt kat onlara ait oluşturulmuştu. 3 farklı oda vardı. Birisi onlara ait yatak odasıyken geriye kalan iki odayı çalışma odası olarak kullanıyorlardı. Cihan Kaya ve Selma Kaya kendilerine ayrı ayrı çalışma odası yaptırmışlardı. Fakat benim ilk kaldığım odadaki katın kütüphane odasını evin çocukları ortak olarak kullanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahfuz/Ya'saklanan |Gerçek Ailem|
Fiction généraleBu bir karıştırılma hikayesi değildi. Daha 2 haftalıkken koparmışlardı Azra'yı ailesinden. Ailesinden koparılmış, saklanmış, yasaklanmıştı... Yıllarca baba bildiği, en güvendiği ayırmıştı öz ailesinden Azra'yı. Bu Azra'nın öz ailesinin onu buluşunun...