Demişler ki öldü söyleyin onlara ybsmderyaa geri döndü🎀
Klasik bölüme geçmeden oy vermeyi unutmayın aşkolarr. Oyu unutuyosunuz yapmayın atın geçin🎀🎀🥺🥺
Bol bol yorum da yapın olur mu canlarım💌💌
Özlendiniz😔😔
Bölümde Deniz'in kombini. (Ceket ve çanta yok🎀)
HATIRLATMA:
Tam ayağa kalkacağım sıra duyduğum ses beni oturmaya zorladı. "Aaa benim favori yengeciğim de burdaymış. Hemde canım kuzenimle. Oysa ki ben sana anlattıklarımdan sonra Kutayla bir daha görüşmezsin sanıyordum yenge?" Gamze'nin sözleri ortama bir bomba gibi düşmüştü.Yakışıklı'nın sinirden belirginleşen damarları hiç hayra alamet değildi.
Gamzeden tüm ruhum, bedenim, benliğimle nefret ediyorum.
Yakışıklı'nın Kafes dövüşü olayını Gamze söylemişti. Gamze'nin sevgilisi de Kafes dövüşü yapıyormuş ve Sante' yi tanıyınca, Gamze'ye video atmış. Video da bana Gamze aracılığıyla gelmişti.
Sante sinirle soludu, "Gamze sen bir siktir gitsene." Gamze kadın değil erkek olsa sanırım şuan ölmüştü.
Sante'yi göğsünden geriye ittim. Kanımda alkol olduğu için sersemdim, görüntüler bile benim için net değildi. "Ama Kutaycığım böyle yapma." Dedi Gamze aynı zamanda dudaklarını büzdü.
"O Kutaycığım diyen ağzına korteks sokar, siyatik sinir bağlarım Gamze." Dedim yapmacık gülümseyerek. Bu kızın elimde kalması an meselesiydi. Gamze dediğime kahkaha attı. "Alemsin yengecim ya. Senin iyiliğini istedim yine kötü ben oldum."
"Gamze siktir git lan. Anlamıyor musun, kıt mısın kızım?" Sante tekrardan Gamze'ye bağırdığında Gamze'nin suratı düştü. "Hep bana bağırıyorsun ya..." Üzülmüş taklidi yapan Gamze'ye hayret edercesine baktım.
Osmanlı tokadını ona bir yapıştırdım, hala daha yerden kalkamadı.
Barın arka taraflarından biri Gamze'yi çağırınca, "Bana müsaade o zaman canım kuzenim." dedi Gamze ve Sante'ye öpücük attı.
Bir dakika bir dakika.
Öpücük attı?
SANTE'YE?
Tam arka masama içki dağıtıldığı için şanslı saydım kendimi. Hızlıca yarım açık gözlerim eşliğinde, bir içkiyi elime aldım ve arkasını dönmüş bizden ters tarafa giden Gamze'nin kafasından aşağı döktüm. Soğuk içki yüzünden Gamze tiz bir çığlık attı. Böyle bir şeyi beklemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI BOKSÖR | TEXTİNG
Teen FictionDamla: Dedem doğum yaptı, taksi param da yok bana bi 400 ateşler misin yakışıklı? Yakışıklı: Deden doğum yaptı? Yakışıklı: Tanıştığımızı sanmıyorum kayıtlı değilsin. O halde neden para istiyorsun? Damla: Üzümü ye bağını sorma yakışıklı