Satır arası yorum yapmayı(bol bol yapın lütfen..) ve oy vermeyi unutmayın.
Seviliyorsunuz.
💌💌💌Medya: Damla&Sante vibe
Yakışıklı'nın evine geldiğimizde arabadan indim. O da benimle eş zamanlı olarak indiğinde gördüğüm evle gözlerim hayretle açıldı.
Vay anam babam be burası resmen bir harika.
Kocaman. Büyük. Ultra mega. Büyük bir villa.
Hayır benim sevgilim tek yaşamıyor mu? Bu kadar büyük villaya napıyor? Zenginlik işte, benim gibi stajyer maaşı yiyenler ne anlasın.
Evin kapısına doğru ilerlerken hala gözlerim sonuna kadar açıktı. Şaşkınlığımı atamıyordum. "Bu villa ne Allah aşkına? Sen tek başına evde köşe kapmaca mı oynuyorsun?" Diyerek sordum sesimdeki merakı gizleyemeyerek. Gözleri bana döndüğünde histerikçe güldü.
"Evle çok ilgilenmiyorum. Uyumaya tek geliyorum zaten. Maçlar gece bitiyor, gece geliyorum."
Başımı salladım ama yine de ohannes diye geçirdim içimden.
Yakışıklı kapıyı açtığında gördüğüm görüntü ile donmuştum.
Babam, Ege, Yağız, Alara????
Onların burda ne işi var ya?
Yanımdaki yakışıklıya döndüğümde o şaşırmışa benzemiyordu. Kulağına yükselip fısıldadım. "Sen mi çağırdın onları?"
"Hayır." Dedi tekdüze. Babamın bakışları üzerimizdeyken kendimi sıkışmış hissediyordum.
"Hoş geldin kızım. Gelsene yanıma." Babamın ses tonundaki korkutucu sakinlik beni ürkütüyordu. Yapmacık gülerek babamın yanına koltuğa oturdum.
Yağız ayakta duvara yaslanmıştı. Ege de cam kenarında durmuştu. Yakışıklı arkamdan kapıyı kapatıp içeri girdi.
Alara ellerini göğsünde bağlamış babamı izliyordu. Yağız da onu...
Ben bu ikiliyi anlamıyorum ya.
Babam derin nefes aldı. Ardından söze başladı, "Siz aptal mısınız oğlum? Boksörsünüz diye dışarıda herkesi dövebilir misiniz? Sırf zenginiz diye, cezayı para olarak öderim rahatlığıyla mı hareket ediyorsunuz?" Babamın daha önce bu kadar sinirlendiğini hatırlamıyorum.
Keyiflerinden dövmemişlerdi sonuçta. Dövdükleri herkes dayağı fazlasıyla hak ediyordu.
Bende birçok kez uyarmış, görevlilere söylemiştim ama fayda etmemişti. Çünkü Kemal, Akın'ın yani mekanın sahibinin yakın bir arkadaşıymış. Bu yüzden mekandan gitmemişlerdi. Tam bizim gideceğimiz zaman da yakışıklı geleceğini söylemişti.
"Tamam adam dövdünüz madem. Ama neden yanınızda kızlar var?" Diye sordu babam bu kez. Üçü de neden dövdüklerini söylemiyorlardı. Söyleseler babam hak verirdi aslında.
O zaman Damla işe müdahale etsin.
"Baba valla keyiften dövmediler. Adamların ne dediğini duysan-" Derken babam sözümü kesti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI BOKSÖR | TEXTİNG
Fiksi RemajaDamla: Dedem doğum yaptı, taksi param da yok bana bi 400 ateşler misin yakışıklı? Yakışıklı: Deden doğum yaptı? Yakışıklı: Tanıştığımızı sanmıyorum kayıtlı değilsin. O halde neden para istiyorsun? Damla: Üzümü ye bağını sorma yakışıklı