.Pengumuman.
Maaf kerana lambat pub bab baru... Salah kan Wattpad ni, saya tak salah okay. Tiba-tiba masa saya nak post next bab terus hilang.. Haish, stress🥹
Jemput membaca!!
______________________________________
"Guys.." Kelima gadis itu menoleh kebelakang."What?" Haura menyoal.
"We need you guys help." Harraz bersuara sambil bergerak menuju ke arah lima gadis itu.
"What you mean?" Soal Zandra pula. Tak faham.
"Sebelum tu..korang ada partner tak?" Haider pula bersuara.
Kelima gadis itu menggelengkan kepala bermaksud 'tak ada'.
"So..apa kaitannya?" Tanya Airis.
"Macam ni.." Ruzain bergerak merapat kearah gadis- gadis yang berada di hadapan mereka itu.
"Korang kan tak de partner, so..what if kami yang jadi partner korang." Ruzain menyatakan hasrat yang sebenar.
"How?" Soal Aisyaa. Tak faham.
"Just choose who's your partner anyway simple." Hilman menyambung percakapan.
"Macam mana? Setuju tak?" Tanya Harraz, mukanya seakan berharap.
Haura, Zandra, Aisyaa dan Airis melihat kearah Hani.
Hani yang rasa diperhatikan terus melihat ke arah rakan- rakannya dan..Yup! mereka melihat kearahnya.
Hani menyilangkan tangannya di dada lalu menjongketkan sebelah keningnya bermaksud 'apa?'.
"How?" Tanya Haura.
"Why korang nak kami berlima jadi partner korang?" Tanya Hani curiga. Tiberr datang nak ajak jadi partner.
"Erm..sebab kami taknak berpasangan dengan orang lain." Rayfal bersuara datar.
"Why us?" Soal Hani lagi.Tak puas hati dengan jawapan yang di dengari nya sebentar tadi.
"Korang kami kenal." Noah bersuara setelah lama berdiam diri.
"Okay then." Hani bersetuju. Malas nak bercakap lama- lama kat sini.
"So..siapa nak partner dengan aku yang hencem ni?" Harraz bersuara ceria. Ceh! Angkat bakul sendiri.
"Me!" Zandra mengangkat tangan.
"No!" Ada suara membantah keras.
Semua melihat kearah Noah curiga.
Noah berdehem lalu berkata.
"Kau dengan aku je." Noah menarik tangan Zandra lalu bergerak masuk kedalam bangunan tersebut.
"Amboi..jeles la tu." Gumam Harraz perlahan. Hmm perlahan sampai semua pun dengar.
"So, back to the topic. Who want to be my partner!" Ujar Harraz ceria.
"Aku lah! Sebab yang lain semua muka ketat kau sorang je muka lembut sikit." Kata Airis, sempat lagi dia perli si Harraz.
"Woi! Kau nak cakap muka aku ni jambu ke!?" Tanya Harraz sedikit membentak. Geram dengan minah dekat depan dia ni yang main cakap lepas.
"Hehehe..tak." Airis mengangkat jari telunjuk dan jari hantu nya buat gaya, Peace.
"Jom! Masuk!" Harraz dan Airis berlalu pergi meninggalkan mereka berenam.
YOU ARE READING
One In A Thousand
RandomTengku Rayfal Ziqri seorang jejaka yang popular di tempat pengajiannya.Rupanya yang tampan menjadikan para gadis meminatinya. Namun terdapat beberapa gadis yang tidak meminatinya seperti para gadis lain salah satu daripadanya ialah Hani Danisha. Se...