Hejka! Nie przychodzę tutaj z rozdziałem, a z małą wiadomością ode mnie. Na początku chciałabym wam przedstawić motywy (na ten moment nie wiem czy to wszystkie, czy coś jeszcze dojdzie).
Motywy:
🦈 nie"idealna" dziewczyna x popularny chłopak
🦈 she hates him!!! ( Proszę nie mylcie tego z enemies to lovers. Na początku było w #, ale na ig dałam już to. Dużo osób pisze mi pod tekstami Azraela, że za szybko, ale kochani to ona go nienawidzi, nie on ją. Zachowanie Azraela będzie wyjaśnione, to dopiero początek książki🫶)
🦈 tajemnice skrywane przez lata
🦈 stalker / tajemniczy wielbiciel
🦈 książkara x kapitan drużyny pływackiej
🦈 problemy
🦈 fake datingTo jak narazie tyle z motywów.
Z góry wam dziękuję kochani za tak dobry odbiór. Serio, nie spodziewałam się, że „Fragile Shadow" tak szybko pójdzie w górę. Każdy z was przyczynił się do tego i mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć w mojej dalszej przygodzie. Tyle ile ja dostałam przez ostatnie dni dobrych wiadomości... Bardzo to doceniam! Dzięki wam moje marzenie o wydaniu książki staje się coraz bardziej realne!❤️
Co do rozdziałów. Wiem, że chcielibyście je jak najszybciej, ale niestety napisanie takiego rozdziału (z sensem i zgodnie z planem na książkę) też nie jest łatwe i nie zajmuje jednego dnia. Mogę wam obiecać, że będę starała się wstawiać je jak najczęściej, ale niestety nie będzie to codziennie. Wrazie co pytajcie tutaj na tablicy, lub nawet w wiadomościach na ig/tt.
Widziałam też, że dużo osób pyta o jakieś postacie poglądowe bohaterów. Postaram się coś dla was przygotować do końca tygodnia i wstawić na instagrama!
Jeszcze raz wam dziękuję! Lecimy teraz po 50k wyświetleń❤️ Do zobaczenia w środę!
CZYTASZ
Fragile Shadow [ZOSTANIE WYDANE]
Romance„𝐇𝐢𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐚 𝐤𝐫𝐮𝐜𝐡𝐞𝐠𝐨 𝐜𝐢𝐞𝐧𝐢𝐚" Siedemnastoletnia Meridia Lory nigdy nie była tą piękniejszą od innych dziewczyn. Przez swoje kompleksy chowała się w cieniu, lecz jej rówieśnicy zawsze wyłaniali ją na główny plan, by zrobić z niej p...