ZOSTANIE WYDANE

3.3K 154 95
                                    

To się dzieje! Fragile Shadow zostanie wydane pod nakładem wydawnictwa BeYa!

Nie wiem nawet jak wam podziękować. Jestem przeogromnie wdzięczna, że doceniliście mnie i każdego dnia swoimi wiadomościami dodawaliście mi motywacji i siły do dalszego działania. Każda gwiazdka, komentarz, wiadomość, tik tok, relacja to było dla mnie niepojęte, że serio komuś podoba się to co tworzę. Tą historią chciałam coś przekazać i sprawić, by ktoś znalazł w niej bezpieczne miejsce🥹Dziękuję wam, że byliście razem ze mną podczas tej przygody. Kocham was całym sercem!

Ważne informacje:

Jeśli chodzi o zakończenie... Postanowiłam, że nie opublikuję go na wattpadzie. Chcę, by to była niespodzianka w wersji papierowej. Wiem, że mogłabym dać jakieś alternatywne zakończenie tutaj, lecz nie mam nic w głowie, co również pasowałoby do końca tej historii. Od samego początku wiedziałam jak ją zakończę i ani razu nie zmieniłam mojego planu. Mam nadzieję, że wam się ono również spodoba tak jak mi.

W zamian tego będę wam wrzucać spin off, którego 1 rozdział jest już dostępny na moim profilu. Tytuł to Eternal Shadows i opowiada o losach Zane'a i Xandry. ( Tutaj zatrzymamy się na 10/15 rozdziale z tego względu, że w pewnym momencie fabuła zaczyna się dziać po zakończeniu Fragile Shadow. Gdy FS zostanie wydane dodam resztę spin off) Ale spokojnie! Nie zostawię was z niczym🤫 Będę publikować nową historię, o której niedługo powiem wam nieco więcej.

Chcę wam też powiedzieć, że wattpada traktowałam jako brudnopis. Wiem, że jest wiele błędów i czasem się coś nie zgadza. Zawsze po wstawieniu rozdziału poprawiłam go w Wordzie, dodając więcej opisów i usuwając wszelkie błędy i niedociągnięcia. W wersji papierowej zobaczycie ulepszoną wersję z dodatkowymi rozdziałami. Zrobię wszystko, by było to na jak najwyższym poziomie. Mam nadzieję, że wam się spodoba i pokochacie historię Azraela i Meri na nowo.

Jeszce raz dziękuję wam za wszystko! To co... Widzimy się na papierze🥹

KOCHAM WAS!

Fragile Shadow [ZOSTANIE WYDANE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz