5 червня 3:46
Мої руки стараються втриматися за край даху , я вигнулась як кішечка коли закінчилися сили втримуватися за холодну покривлю , верхня частина тіла без сил впала , я вигнулась в поясниці і вперлася руками в домохід аби не злетіти на землю.
Груди боляче терлися об рельєф покривлі , через поштовхи заду.
Теплі руки нейта впевнено лежали на моїх сідницях ,в очевидь він теж був жахливо стомлений але завершувати почате не хотів ,я розуміла це по його збитому диханню те як він старався не втрачати тем але і не міг пришвидшити його .
Моє горло нестерпно боліло але я не могла стримувати стогін під час кожного поштовху .
Нейт задихуючись промовив .
Нейт : 💨 я скоро зз закінчу .
Віка: «через стогін» мені ще хвилин 15 мінімум .
Нейт : окей довірся мені.
Я піднялася на руки і зиркнула за плече .
Нейт підняв голову в гору і зашипів .
В цей момент він зупинився але не дістав з мене член, запихнув туди ще один палец зробив декілька рухів у тут яскравий спалах .
Я вскрикнула і відчула як кожен мʼяз мого тіла напружився викликаючи ейфорію і дизореентацію ,я ніби втратила зір але я знала одне що мені пиздець як добре ,мій голос досі тримтів здаєця знизу все гуділо навіть вібрувало від задоволення,Я піджала коліна блище, тяжко дихаючи сказала.
Віка: що ти зробив ,мене досі не відпускає.
Нейт: в мене є свої секрети.
Він сказав це якось не звично серйозно, так холодно.
Віка: що сталося ,тобі не сподобалось ,я не розумію?
Хлопець одразу після того як ми закінчили почав одягатися,він встав над мною, прохолодний нічний вітерець здував рубаху на його торсі , обдував іскринки з тільки но запаленої цигарки .
Нейт: нічого , просто втомився за сьогодні , ходімо.
Я справді подумала що він втомився, через декілька звилин ми вже валялися в ліжечку , мої віки ставали усе тяще , я заснула за декілька секунд .
Я прокинулас відчуваючи як в мене тріщить голова, я ледве піднялася з ліжка і поповзла на кухню.
Я як дика лань після декількох днів засуги накинулася на кран з водою і почала хлептати прямо з крана.
Коли я напилася ,сповзла по тумбі ї сіла на підлогу без сил.
З тераси було чутно як хтось розмовляє,
З вулиці:
-подумай добре , ти справді думаєш що ти будеш щясливим із нею, вона звичайна простушка , вдягаєця як усі , веде себе як усі , нейт я знаю тебе краще ніж за кого завгодно, вона швидко наскучить тобі ти просто будеш мучати дівчинку, вона знайде когось іншого хто буде її рангу , вона не заслуговує тебе , послухай мене любий .
Я тихенько піднялася й сіла під дверима прислухуючись , але так щоб мене не побачили крісь скло.
Лейла сиділа на диванчику біля нейта , тримала його руки у своїх і продовжувала .
Нейт: напевно ти маєш рацію .
Я бачила якусь журбу в його очах , це були очі яких я не бачила в нейта ніколи ,він ледве посміхався але це була не справжня посмішка , це був не той нейт якого я знала , це був не мій коханий.
Лейла підсіла ближче.
Лейла: ти розумний хлопець, вона не потрібна тобі , навіщо тобі ця сіра миша, ця віка така настирлива ,неохайна, вона не доглядає за собою , ти памʼятаєш яка вона була в перший день школи , ти ще сказав що в неї немає смаку, памʼятаєш це жахливий гитотний светр. Нейт зрозумій не потрібна вона тобі , тобі потрібна я , завжди згадую як ми сиділи тоді на нашому пагорбі вперше , згадуєш як ми його називали ?
Нейт не слухав її , він був не тут , не з нею .
Лейла : не вірю що ти не пам'ятаєш, це ж ти назвав його нейла , типу нейт плюс Лейла пам'ятаєш?
Сльоза покотилася по щоці.
Я згадала як тоді ми......Я бігла і кричала йому .
Віка: не доженеж не доженеж .
Мої конверси шелестіли по траві поки я бігла від нейта . Я думала що я відірвалася на десяток якщо не сотню метрів від нейта , а опинилось зовсім по другому , я пробігала біля кущів як тут на мене вискочив нейт , він скрутив мої руки в мене за спиною , вільною рукою потягнув мене за волося , так щоб я вигнула шию і дивилася на нього.
Нейт: я завжди на крок попереду квіточка .
Він провів пальцем по моїм губам , а я прикусила його .
Він неочікуваності він ослабив хватку , і я скориставшись можливістью побігла далі .
Віка: хто там завжди по переду га?
Нейт крикнув мені в слід .
- ти зараз нейлу пробіжиж .
Я зупинилася і повернулась .
Віка: кого кого?
Нейт: ееее ну нейла це так пагорб називаєця, колись тут хтось написав ну там на мостику пам'ятаєш який ми тількино пробігли , типу пагорб нейли , з тих пір я називаю його нейла .Я не помітила я сіла майже перед дверями , сльози капали на кафель .
Нейт : вона нормальна , просто ми не пара , ти маєш рацію .
Лейла залізла на нього і сіла йому на коліна , залізла пальцями в його кудрі і поцілувала .
Його руки зупинилися зверху , він підняв їх щоб зупинити її , або притиснути до себе ше блище , я так і не зрозуміла.
Я зірвалась з місця і побігла на гору .
З тримтящими руками я затовкувала усі речі в сумку .
Я побігла до столу і схопила свій мобільний .
В декілька клаців замовила убер .
І вибігла з дому .
На тереторії нікого не було , я спокійно вийшла і поїхала до дому .
В машині я тихо плакала зиркаючи на краєвид за вікном .
Таксист: дівчино , в вас все добре , ви плачете ?
Віка: ні ні , все нормально .
По моєму хриплому сопливому голосу все було зрозуміло .
Таксист: можливо вам потрібно допомогти чимось , давайте я завезу вас в лікарню?
Віка: ні я кажу , зі мною все впорядку .
Далі він мовчав .
Через пів години я зрозуміла що ми занакто довго їдемо.
Віка: я вибачаюся , ми дуже довго їдемо , ви по якомусь іншому маршруту їдете ?
Таксист : я обїду пробки поїдемо через вестлейк стріт , на трасі лейк шор 211 пробка 8 балів , так ми приїдемо за годину а там простояли би до темної ночі .
Я було обернулась до вікна знову повертаючись в свої роздуми .
Віка: « здаєця це кінець мого ахуєного літа , було лише 5 днів в які я була щяслива , я була справді повно енергії вона била в мені ключом , а зараз я розумію шо на найблищих 3 майже місяці мої плани , дивитися топ модель по амереканськи , їсти морозиво тонами і мріяти про те щоб до мене в комнату не стукали найближчі років 10 ні ні ні , краще 100»
В якісь момент я помітила що ми їдемо зовсім не на вест лейку , а виїжаємо з центру сан франциско .
Я запанікувала і .....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зрадники
Teen FictionВ мене все чудово ,любячий хлопець та купа вірних друзів ,що може піти не так ?