Хто стогнав вночі ?

40 1 0
                                    

Ден : хотілосяб але ні , давайте вибирати.
Нейт : правда або дія , я ніколи ні  ,текілове падіня ,година на двох .
Джим , я пропоную попорядку.
Всі: ми за.
Нейт :Окей тоді правда чи дія , я починаю ,віка правда чи дія.
Віка : блять, ну чому я .
Ок давай дія .
Нейт : добре , давай одразу по жесті , поцілуй людину яка для тебе найпривабливіша.
Віка подумки : блять ну я не зможу поцілувати його в всіх на очах тим більш лейла його колишня я не хочу псувати відносини з нею і давати нейту зрозуміти що він мені подобаєця, ех добре я думаю я знаю що робити .
Віка : ден вибач.
Емма навпроти мене кокетливо посміхнулась і хмикнула собі під носа , встала на коліна і підповзла до мене а я в свою чергу повторила за нею .
Я подивилася в її коричневі очі і торкнулася її губ своїми .
Вана підалася і легенько, майже не торкаючись провела пальцями по моїї щоці .

Джим : господи ну давайте вже кінчайте ви так скільки будете ,може ден ревнує .
Ден : та це піздец , я даже не знав що вона так вміє.
Я припинила наш поцілунок і сіла назад .
Емма : я теж тебе люблю красуня.
Конор: воу це було гаряче .
Віка: хаха ну окей , фарлі правда чи дія .
Фарлі : правда .
Віка: хмм, ти ніколи не розповідав як ви почали зустрічатися з таєю розповідай.
Фарлі : вибачте але я не хочу це розповідати , це справді дуже тяжка тема і для мене і для таї  ,але не переживайте вже все позаду і ми щасливі разом ,давайте краще наказаніє ,доречі які в нас наказанія .
Бі : я пропоную ща кожне не виконане завдання знімати одна частину одягу .
Конор : ооо пагнали я похвастаюся своїми тріцепсами .
Емма : блять а шо ви мені пропонуєте знімати я в юбкі і топі .
Ден : нічо , тобі немає чого скривати красуня .
Емма пизнула свого бой френда в плече але всі погодилися з наказанієм .
Ми пройшли декілька кругів і було видно що всім вже наскучила ця гра тому ми перейшли до наступної.
Всі ті хто відмовлялися одяглися і ми вирішили зіграти я ніколи не .
Емма : добре я ніколи не трахалася з 2 різними людьми в один день.
Випили: ден,конор,лейла,бі
Конор: далі я , я ніколи не приймав наркотики .
Випили: Емма,ден,тая,фарлі.
Нейт: так ну ден ,фарлі,і тая зрозуміла а Емма ти куди?
Емма : ну травка теж рахує ця  не думай що я сиділа на екстазі.
Джим: тепер я , я ніколи не закохувався в людей старше за мене на 5 і більше років.
Випили: тая,ден,бі,нейт.
Лейла:можна я, окей я ніколи не займалася сексом стоячи .
Випили :тая,фарлі,ден,нейт,Емма,конор.
Віка:моя черга, я ніколи не закохувалася в когось з цьої кімнати.
Бі:ахах ну титзвісно по жості прям.
Випили:фарлі,тая,,нейт,лейла,емма,ден.
Лейла незрозуміло глянула на нейта .
Лейла: нейт можна тебе на хвилинку.
Вони пішли на низ .
Ми всі сміялися говорили і просто дуркували .
Джим:віка сходи вниз за піцою.
Віка:зараз буде.
Я спустилася на низ залізла в холодильник і поставила піцу в мікрохвильову піч.
Раптом десь біля мене почула голоси лейли і нейта і вирішила послухати .
Лейла:але ти справді мені так казав,якщо це не правда то ми можемо знову бути разом ,послухай мене зоч раз я досі відчуваю це.
Нейт: тоді я справді говорив правду , зараз дебе це не торкаєця ми більше не пара і більше нічого не повернути змирися.
Я почула як вони ідуть і швилко забрала піцу і побігла на гору.
Вони прийшли слідом за мною але в них наче нічого не сталося ,ми сиділи до пізньої ночі сміялися говорили їли і пили .Саме цікаве сталося коли всі уже розішлися по кімната це було вже під ранок ,коли ніч розсіювалася і її заміняв ранок .
Ми лежали на ліжку в кімнаті нейта і дивилися в вікно зверху нас .
Віка: хаха це справді смішно як так можна дурачок .
Нейт: мені і без тебе тоді соромно було .
Віка: боже я напишу про це в редіт і опозорю тебе на весь світ, ахах добре я дуже пʼяна але я знаю що якщо я зараз не схожу в душ не змию макіяж не вдіну піжаму і не ляжу спати завтра я про це дуже пошкодую.
Нейт: я в хлам тому мені насрати і я прямо зараз вирублюся.
Я посміялася і пішла в душ .
Я зняла брудну одежу сіла в душі і потягнула краник.
Гарячі крапельки води полилися на мою шкіру .
Це було накто приємно щоб бути реальністю,я просиділа так хвилин 20 і вже хотіла взяти гель для душу але згадала що він в моїї сумці .
Віка:чорт, і тут щей рушників немає ну що за комедія.
я вирішила вийти без рушника швидко забрати сумку і забігти назад ,нейт напевно вже давно спить .
Я шмигнула з душу в кімнату а там....

ЗрадникиWhere stories live. Discover now